اجاره ماشین یک صنعت بزرگ گردشگری در حوزه رنت ماشین می باشد. رنت کنیم یکی از معتبر ترین شرکت های کرایه خودرو در تهران است که خدمات خود را در تمام شهر های ایران به متقاضیان عزیز ارائه می دهد. این شرکت در زمینه های مختلف از جمله: اجاره خودرو با راننده، اجاره خودرو بدون راننده، اجاره ون و اجاره ماشین عروس فعالیت دارد.

اجاره ماشین با قیمت مناسب را از ما اجاره کنید.

اجاره ماشین در تهران

اجاره ماشین در تهران از فعالیت های اولیه محسوب می شود. که شما می توانید در شهر بزرگ تهران خودرو را به صورت با راننده و بدون راننده رنت کنید. اجاره ماشین تهران با خوردوهای اقتصادی، لوکس و خارجی امکان پذیر می باشد. کرایه ماشین تهران بدون راننده با ارائه مدارک لازم صورت می گیرید. با رنت ماشین در تهران می توانید اتومبیل رزرو شده را در مکان دلخواه خود تحویل بگیرید.

ماشین اجاره ای در تهران اقتصادی شامل خودروهای ایرانی از جمله: 206، سمند، پژو پارس، ال 90، 207 و... است. از خدمات اجاره ماشین در تهران با شرایط راحتی می توان بهره مند شد.

با زیاد شدن تعداد مبتلایان به بیماری کرونا، محدودیت های تردد شبانه و بین شهری در کشور اجرایی شد. به همین دلیل اکثر افراد دیگر نتوانستن به مسافرت بروند و یا اینکه در شب هنگام تردد داشته باشند. ماشین های اجاره ای رنت کنیم دارای مجوز تردد شبانه هستند. به این صورت که با اجاره ماشین می توانید یک مجوز تردد نیز دریافت کنید و به راحتی بین شهر ها و در ساعت های ممنوعیت تردد نیز تردد کنید.

اجاره خودرو با راننده

اجاره خودرو با راننده به صورت تشریفاتی به عموم مردم رنت داده می شود. همانطور که گفتیم کرایه ماشین ملزم به ارائه مدارک لازم از سوی متقاضی می باشد. خدمات اجاره ماشین با راننده تنها خدماتی است که نیازی به ارائه مدارک لازم برای اجاره خودرو را ندارد.

خدمات اجاره خودرو با راننده همراه با یک راننده خوش پوش و مسلط به امور تشریفاتی انجام می شود.  خودروهای تشریفاتی شامل خودروهایی مانند: بنز s500، c200، bmw 730، bmw x6، bmw x4 و... است. کرایه خودرو با راننده مناسب برای ترنسفر و جا به جایی افراد مهم شرکت ها نیز است.

رنت کنیم اولین و تنها شرکت اجاره خودرو در تهران است که با خیال راحت می توانید خودرو اجاره کرده و در هر ساعتی از شبانه روز با آن رانندگی کنید.

برای رنت ماشین با شرایط آسان می توانید با مراجعه به سایت اجاره خودرو رنت کنیم. تماس با کارشناسان خودروی موردنظر خود را انتخاب کرده و برای رزرو اقدام کنید.

تمام خودروهای اجاره ای با قیمت های مناسب به متقاضیان رنت داده می شود. کرایه خودرو بدون راننده با محدودیت کیلومتری خدمات رسانی می شود و با حداقل مدت زمان 3 روز در هفته رنت داده می شود. همچنین برای کرایه ماشین بدون راننده باید مدارک مورد نیاز از سوی اجاره کننده به کارشناسان تحویل داده شود.


** این محتوا تبلیغاتی است **

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس