کد خبر 1166834
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۲

به گزارش مشرق، حجت الاسلام محمد صدارت از روحانیون فعال در فضای مجازی در کانال "نویسندگان حوزوی" در ایتا نوشت: حوادث آمریکا را باید با ذره‌بین عبرت نگاه کرد چه از سوی آمریکا دوستان و چه حزب اللهی‌ها!

اینکه آمریکا رو به افول است و اینکه ظالمان نتیجه ظلمشان را خواهند دید برای ما یقینی است؛ اما هم انقلابیون نباید در هر حادثه‌ای که برای آن کشور رخ می‌دهد سریع ذوق کنند و هم غربگرایان نباید سریع به دنبال خودتحقیری و دفاع باشند، سردمداران جبهه استکبار آنقدر پیچیده و کارکشته هستند که از هر موقعیتی، منفعتی برای خود درست کنند و وقایع را از ضرر خود بسوی آسیب جبهه حق سوق دهند و ضرر کننده واقعی فقط مردم آمریکا هستند.

اینکه سریع بخواهیم در برابر حوادث این کشور موضع بگیریم و به جایی و گروهی و کسی نسبت دهیم اشتباهی فاحش است، چرا که از طرفی ممکن است این وقایع همان مسیر نابودی آمریکا باشد که ما منتظرش هستیم و از طرف دیگر ممکن است خودزنی باشد برای ایجاد جنگی جدید در غرب آسیا.

فعلا آنچه که واضح است این است که کاندیدای شکست خورده در انتخابات به نتیجه دموکراسی تمکین نکرده و طرفدارانش دست به اقداماتی زده‌اند، و این مسئله‌ای است که در کشورهای دیگر به خصوص در کشور ما هم اتفاق افتاده. آنچه که باید زیر ذره‌بین ما باشد این است که سردمداران جبهه استکبار و صهیونیزم از آمریکا و اسرائیل گرفته تا سران اروپایی و رسانه‌های این جبهه چه واکنشی نشان می‌دهند و این مواضع با حوادث مشابه در کشورهای دیگر به خصوص ایران چقدر تفاوت دارد؟!

اینکه در چه حوادثی تصاویر زنده نشان می‌دهند و در چه حوادثی به نمایش برنامه‌های مستند و موسیقی و ... می‌پردازند نشان دهنده سیاستهای رسانه‌ای این جبهه است، اینکه در چه حوادثی به طرفداران کاندیدای شکست خورده، آشوبگر می‌گویند و در چه حوادثی می‌گویند معترض، نشانگر جهت‌گیری و مقاصد آنهاست، اینکه کشته شدگان را چه می‌نامند نشانگر بهره‌برداری‌های آنان است.

الان فصلی است که ایرانیان باید بدون در نظر گرفتن اختلافات سیاسی و سلیقه‌ای داخل کشور و با دیده عبرت به حوادث آمریکا نظیر اشغال کنگره نگاه کنند و دشمن خود را بشناسند

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    دقیقا...
  • رضا IR ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    عجب نصايح حكمت آميزى ! جداً هاواريو !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس