کد خبر 1164342
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۰
فرزانه: ٢ پنالتی ما مقابل پیکان دیده نشد/ تا کی فوتبال‌مان باید بی‌صاحب باشد؟!

مربی تیم فوتبال نساجی با انتقاد از قضاوت دیدار این تیم مقابل پیکان گفت: داور بازی با پیکان دو پنالتی صد درصد تیم ما را نگرفت.

به گزارش مشرق، حمیدرضا فرزانه در نشست خبری بعد از دیدار نساجی مقابل پیکان که با شکست ۲ بر یک تیمش همراه شد، اظهار داشت: در بحث فنی دیدید که تیم ما یک تیم خیلی خوب است. می‌خواهم ایرادی در بحث داوری بگیریم. یک مربی جوان با این شرایط وارد لیگ شده است و تیم ما نیز شرایط فنی خوبی دارد، ولی وقتی از حریف جلو بودیم دو پنالتی صد درصد برای ما گرفته نشد. آیا واقعاً این داور شرایط قضاوت مسابقه را دارد؟ شرایط تیم ما خوب است و آقای فاضلی خیلی خوب با تیم کار می‌کند. 

وی اضافه کرد: شرایط مالی تیم‌های دیگر را ارزیابی کنید و ببینید چه وضعیتی دارند، ولی ما یک تیم خصوصی هستیم. باید بحث داوری کالبدشکافی شود. به تیم حریف تبریک می‌گویم، اما ما از لحاظ فنی تیم برتر بودیم و حریف بیشتر با بازی مستقیم و اوت دستی بازی را برنده شد. اشتباهات داوری هم تمرکز تیم ما را به هم ریخت.

وی درباره اینکه مهاجمان نساجی موقعیت‌های زیادی را از دست دادند، تصریح کرد: عقب افتادن بازی‌های لیگ به ما ضربه زد. وقتی ما در قائمشهر مقابل نفت مسجدسلیمان پیروز شدیم، هفته بعد بازی‌مان با پرسپولیس عقب افتاد و برنامه ما به هم خورد. پرسپولیس فینالیست آسیا بود و ما با این باشگاه همکاری کردیم، ولی تیم ما ۱۰ روز از شرایط بدنی دور شد. بضاعت تیم ما کم است، ولی شرایط فنی خوبی داریم. الان اما داوری‌ها به ضررمان شده است. 

فرزانه با اشاره به اشتباهات داوری گفت: اگر دو امتیاز بازی با تراکتور به ما داده شود ما کجای جدول خواهیم بود؟ در بازی با پرسپولیس و فولاد هم اشتباهات داوری علیه‌مان بود. عذرخواهی فایده ندارد و تا کی فوتبال ما باید بی‌صاحب باشد؟ VAR چه زمانی باید به فوتبال ما بیاید؟ تیم‌های خصوصی خیلی ضرر می‌کنند و امیدوارم همین فردا رئیس فدراسیون مشخص و تکلیف فوتبال ما هم مشخص شود. 

مربی تیم فوتبال نساجی درباره اینکه آیا حدادیان مالک نساجی پای این باخت‌ها می‌ماند یا تغییراتی در راه خواهد بود، گفت: ایشان با هزینه خودش تیم را اداره می‌کند، ولی مربیان جوان باید حمایت شوند. در دو بازی آینده میزبان هستیم و اگر در این دو بازی پیروز شویم می‌توانیم در جدول صعود داشته باشیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس