کد خبر 1164290
تاریخ انتشار: ۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷

در نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل باید عرض کنیم سری بازی های کالاف دیوتی،  از بازی هایی است که اگر به دنبال بازی های تفنگی میگردید باید به سراغشان بروید.

گرافیک بی نظیر و داستان مهیج برای اکتیویژن همواره یک اصل بوده که در همه سری های این بازی میتوان مشاهده کرد و کالاف دیوتی موبایل نیز از این قضیه مستثنا نیست.

کالاف دیوتی موبایل نام بازی است که بیشترین شباهت به بازی های پابجی موبایل و فری فایر را دارد، که از نظر گیمر ها میتواند به عنوان بهترین بازی این سبک انتخاب شود.

نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل

اینبار شرکت activision با نسخه موبایلی بازی call of duty  پا به عرصه ی رقابت در این پلتفرم بازی گذاشت، پس از بررسی و مذاکرات طولانی مدت دو شرکت بازی سازی به نام های اکتیویژن با شرکت بازی tencent  در silicon valley آمریکا بالاخره همکاری این دو شرکت برای ساخت نسخه موبایل بازی کالاف دیوتی فراهم شد.

 حاصل این همکاری که به ساخت این بازی منجر شد برای پلتفرم های ios  و android منتشر شد، با انتشار این بازی و معرفی آن به دنیای بازی ها ، استقبال خیلی خوبی از این بازی از طرف گیمر ها به عم آمد به طوری که این بازی در همه ی روز های هفته ی انتشار، جز top download  های مارکت منتشر شده بود و خیلی راحت به تعداد دانلود +100 میلیون رسید . 

گیم پلی و ویژگی های بازی CALL OF DUTY MOBILE

این بازی شامل چندین بخش برای گیمر هاست که میتوانید با انتخاب هر کدام از آنها بخش ها و مدل های بازی مختلفی را از این بازی تجربه کنید، مود های بتل رویال، مولتی پلیر و رنک حالت های مختلفی میباشد که پلیر ها میتوانند بر حسب حال خود یکی را انتخاب کنند و بازی کنند، برای مثال در حالت بتل رویال صد نفر در یک جزیره فرود می آیند و آخرین گروه یا نفری که زنده میماند برنده باز میشود، ولی در حالت مولتی پلیر و رنک فقط دو گروه در مپ های مختلف در مود های مختلف با یکدیگر مبارزه میکنند.

همچنین علاوه بر مدل بازی ، شما قادر به انتخاب نقشه های مختلف برای اجرای بازی هستید که به جذابیت این بازی اضافه می کند، بازی با رقابت در دو تیم 5 نفره آغاز میشود و در شروع بازی نیز چند ثانیه COOL DOWN برای آماده شدن بازیکن ها در نظر گرفته شده است، نقشه هایی که در این بازی به کار گرفته شده اند، در نسخه های دیگر این بازی که برای پلتفرم های WINDOWS  و کنسول های بازی  ساخته شده بود نیز استفاده شده بود و اگر شما یکی از طرفدار های این بازی باشید قطعا متوجه این موضوع خواهید شد .

کالاف دیوتی موبایل

خرید بتل پس کالاف دیوتی واجب است !

در هر سیزن جدید شما میتوانید با خرید پتل پس بازی کالاف دیوتی از سایت معتبر  فروش جم مثل سایت موجوجم علاوه بر بدست آوردن کاراکتر های جدید، تفنگ و هدیه های ویژه سیزن جدید را بدست آورید.

هزینه بتل پس هر اکانت بر اساس این که ریجن هند یا ایران و یا آمریکا باشد متفاوت است، پس اگر هنوز اول کار هستید، پیشنهاد میکنم بازی خود را با یک اکانت ریجن هند جلو ببرید زیرا هزینه ها در این ریجن به مراتب ارزان تر میباشد، شما فقط یکبار بتل پس را خریداری میکنید ولی در تمامی سیزن های بعدی نیز بتل پس را خواهید داشت، به این صورت که در هر سیزن در صورتی که 50 تایر بازی را پشت سر بگذارید cp لازم برا بتل پس سیزن بعدی نیز به شما هدیه داده میشود، البته باید حواستان باشد به هیچ وجه این cp را خرج نکنید تا بتوانید بتل پس سیزن بعدی را نیز تهیه کنید.

آخر هر سیزن شما میتوانید از آفر های ویژه کالاف دیوتی موبایل استفاده کنید و بتل پس را با کمترین قیمت ممکن از سایت موجوجم خریداری کنید، ولی اگر عجله دارید میتوانید با همان قیمت اولیه در ابتدا سیزن بتل پس را تهیه کنید.

نکته بعدی این که شما برای تکمیل کردن 50 تایر بتل پس جدید و بدست آوردن کل جوایز آن فقط 10 روز زمان نیاز دارید، این در حالی است که هر سیزن نزدیک به 40 روز میباشد، پس بدون هیچ نگرانی میتوانید از بازی کردن لذت ببرید و تمامی تایر ها را نیز تکمیل کنید و در سیزن بعدی بدون پرداخت هیچ مبلغی بتل پس را دریافت کنید.

لازم به ذکر است که برای خرید سی پی بازی کالاف دیوتی موبایل میتوانید در گوگل عبارت خرید سی پی از موجوجم را سرچ کنید و روی اولین گزینه یعنی سایت موجوجم وارد شوید و خرید خود را انجام دهید.

بررسی حالت مولتی پلیر و رنک بازی کالاف دیوتی موبایل

در ابتدای بازی اگر سطح شما مبتدی باشد ، شما با ربات ها و حریفان ضعیف درگیر خواهید شد تا MVP شما بالا رفته و تجربه کافی را بدست آورید تا بتوانید با حریفان قوی تر رو در رو شوید .

همچنین در این بازی میتوانید از هواپیماهای بدون سرنشین برای کشتن دشمنانتان استفاده کنید، زمانی که شما در امتیاز از حرفتان عقب هستید، میتوانید به یک جای مناسب پناه ببرید و موشکی که از این هواپیمای بدون سرنشین زده میشود را هدایت و بر سر افراد تیم حریف بریزید و امتیاز مناسبی دریافت کنید .

البته این قابلیت ها زمانی برای شما فراهم میشود که اولا لول شما به حد نصاب کافی رسیده باشد و دوما در بازی بدون این که کشته شده باشید مقدار امتیاز کافی برای فعال شدن مثلا چاپر، موشک و دیگر قابلیت ها را بدست آورده باشید.

در نقد و بررسی بازی کالاف دیوتی موبایل باید به این نکته اشاره کنیم که گرافیک بازی در سطح بسیار خوبی قرار دارد و میتوان گفت که جز بازی های با گرافیک بالا در بین بازی های موبایلی است، هرچه مدل گوشی و سیستم عامل شما بالاتر باشد از گرافیک خیره کننده این بازی بیشتر لذت خواهید برد .

جمع بندی نقد و بررسی

بازی کالاف دیوتی موبایل بهترین اتفاق برای گیمر هایی بود که توان مالی برای خرید کنسول های گران قیمت را نداشتند، با یک موبایل میان رده نیز میتوان کالاف دیوتی و یا بازی های مشابه مثل پابجی و فری فایر را انجام داد، دوستان جدید پیدا کرد و از گیمر بودن لذت برد، حتی خیلی از پلیر های این بازی با قوی کردن اکانت و فروختن آن کسب درآمد میکنند و از بازی کردن نیز لذت میبرند، البته از این جمله من این برداشت را نکنید که فقط کسانی که کنسول هایی مثل ps4 را ندارند کالاف دیوتی بازی میکنند، اتفاقا اکثر گیمر های حرفه ای که امکانات زیادی دارند نیز عاشق بازی کالاف دیوتی موبایل هستند، برای همین است که میگویم آمدن کالاف دیوتی موبایل یک اتفاق بی نظیر بود.

این نکته طلایی را بدانید که هزینه کردن برای خرید سی پی کالاف دیوتی و یا جم فری فایر و یا یوسی پابجی اگر به مقدار کافی باشد نه تنها هزینه نیست بلکه میتواند ارزش اکانت شما را در هنگام فروش چندین برابر کند.

پس شما هم اگر قصد دارید که اکانت خود را قوی کنید و سپس بفروشید، به مقدار نیاز حتما از سایت موجوجم سی پی یا یوسی و یا جم خریداری کنید.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس