به گزارش مشرق، کانال تلگرامی مرکز اسناد انقلاب اسلامی به نقل از حجت‌الاسلام‌ حسین حق‌بین‌، از مبارزان دوران پهلوی درباره آیت الله مصباح یزدی نوشت: «فراموش‌ نمی‌کنم‌ وقتی که‌ ۷۵ شبانه‌روز زیر شکنجه‌ شدید ساواک‌ بودیم‌،‌ سؤالی که‌ همواره‌ منوچهری می‌پرسید این‌ بود که‌ آقای مصباح‌ چه‌ چیزهایی به‌ شما یاد می‌دهد؟ و با شدت‌ و غلظت‌ از من‌ می‌خواستند که‌ اطلاعاتی درباره‌ افکار آقای مصباح‌ به‌ آنها بدهم‌.

نکته‌ دیگر اینکه‌ در زندان‌، مجاهدین‌ خلق‌ (منافقین‌) با پلیس‌ و ساواک‌ قرار گذاشته‌ بودند که‌ هر زندانی تازه‌واردی، ابتدا پانزده‌ روز به‌ آنها سپرده‌ شود تا روی او کار کنند و او را شستشوی مغزی بدهند. آنچه‌ در داخل‌ زندان‌ به‌ داد بنده‌ و کسانی که‌ من‌ در آنجا با آن‌ها کار می‌کردم‌، رسید و مانع‌ گمراهی ما شد، همان‌ آموزش‌های حضرت‌ استاد مصباح‌ بود؛ ما در زندان‌ اندیشه‌های ایشان‌ را در میان‌ زندانیان‌ مطرح‌ می‌کردیم‌ و برای آنان‌ هم‌ بسیار جذاب‌ بود و آب‌ سردی بود بر آتش‌های فتنه‌ و گمراهی منافقین‌.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    14 2
    عالمی وارسته و شجاع از میان ما رفت
  • عبدالله مومن IR ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    10 3
    خدایش رحمت کند که سربازی بزرگ برای انقلاب اسلامی ایران و مطیع صادق ولایت فقیه و سدی بزرگ در مقابل غربگدایان منحرف ضد اسلام بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس