کد خبر 1162224
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
image-20201231170008-2.jpeg

کسانی که قصد دارند سفری ارزان به کیش را تجربه کنند، خرید بلیط لحظه آخری کیش از ره بال آسمان انتخاب هوشمندانه ای است.

بلیط لحظه آخری کیش یک پیشنهاد خوب برای مسافرانی است که به دنبال یک سفر ارزان و مقرون‌به‌صرفه به کیش هستند. مسافرانی که هوشمندانه عمل می‌کنند معمولاً برای خرید بلیط هواپیما، اول سراغ بلیط لحظه آخری می‌روند.

مسافران زیادی در طول سال به جزیره زیبای کیش سفر می‌کنند. این جزیره دارای موقعیت عالی تجاری و گردشگری است که همین امر باعث پرترافیک‌شدن آسمان این جزیره شده است. اگر شما هم دوست دارید به کیش بروید و سفرتان ارزان تمام شد، همراه این مطلب باشید تا درباره بلیط لحظه آخری کیش بخوانید.

راه‌های رسیدن به کیش

برای رفتن به کیش مسیرهای گوناگونی از قطار گرفته تا خودروی شخصی، اتوبوس و هواپیما وجود دارد. مسلماً هیچ‌کدام از این مسیرها به ‌راحتی و سرعت مسیر هوایی و خرید بلیط هواپیما نیست. مسافران برای سفر به جزیره کیش می‌توانند یکی از انواع بلیط هواپیما کیش را بخرند و یک سفر راحت را تجربه کنند.

بلیط کیش لحظه آخری

اگر مسافر دقیقه 90 هستید، بلیط کیش لحظه آخری راه نجات شما است. مسافرانی که در لحظات آخر اقدام به سفر می‌کنند، می‌توانند بلیط کیش لحظه آخری را بخرند و با خیالی راحت به سفر بروند.

بلیط هواپیما لحظه آخری کیش

بلیط لحظه آخری، درواقع همان بلیط‌های چارتر و سیستمی هستند که به فروش نرفته‌اند و در همان روز اگر به فروش نرسند، سوخت می‌شوند. ازاین‌رو به بلیط لحظه آخری، بلیط روز هم گفته می‌شود.

در ادامه به معرفی دو بلیط چارتر کیش و بلیط سیستمی کیش می‌پردازیم که با این دو بلیط هم آشنا شوید.

بلیط هواپیما چارتر کیش

مسافران بسیاری برای سفر به کیش، بلیط هواپیما چارتر کیش را خریداری می‌کنند. زیرا این بلیط را معادلی بر ارزان‌قیمتی می‌دانند که چندان هم درست نیست؛ زیرا بلیط چارتر دارای نوسان قیمتی زیادی است.

بلیط‌های چارتر، با پیش‌خریدکردن تمام بلیط‌های یک هواپیما توسط چارترکننده و در یک مسیر پروازی به وجود می‌آید. مسئولیت قیمت‌گذاری و فروش این بلیط دست آژانس چارترکننده است که همین امر سبب نوسان قیمتی بلیط چارتر می‌شود. به طور مثال در ایام مسافرخیز کیش مانند فستیوال‌های خرید، قیمت بلیط چارتر کیش گران‌تر فروخته می‌شود و در مقابل، در ایام کم‌مسافر و برای ترغیب مسافران به سفر، قیمت آن ارزان‌تر به فروش می‌رسد.

بلیط هواپیما سیستمی کیش


مسافرانی که از تاریخ دقیق سفر خود مطلع هستند و به‌صورت مداوم به کیش رفت‌وآمد دارند، معمولاً بلیط سیستمی کیش را خریداری می‌کنند؛ زیرا برنامه پروازی بلیط سیستمی از مدت‌ها قبل آماده شده و امکان خرید آن از مدت‌ها قبل از سفر وجود دارد.

بلیط سیستمی به‌صورت مستقیم توسط شرکت‌های هواپیمایی، قیمت‌گذاری می‌شود که خود ایرلاین‌ها نیز مسئول فروش این نوع بلیط هستند. قیمت این نوع بلیط معمولاً ثابت است و مسافران کمتر شاهد نوسان قیمتی آن هستند؛ اما با نزدیک‌شدن به ساعت پرواز، ممکن است نرخ آن گران‌تر شود.

پر ترددترین پروازهای لحظه آخری کیش

روزانه پروازهای زیادی از مبدأ شهرهای گوناگون به مقصد کیش انجام می‌شود که در بین آن‌ها بلیط لحظه آخری کیش نیز وجود دارد.

بلیط لحظه آخری تهران کیش

مسافران تهرانی در اغلب مواقع مجبور به سفر ناگهانی برای انجام امور کاری به جزیره کیش می‌شوند. به همین دلیل برای آنکه خود را به آخرین پرواز روز برسانند، باید به سراغ خرید بلیط لحظه آخری تهران کیش بروند.

قیمت بلیط لحظه آخری را زمان و حجم متقاضیان سفر مشخص می‌کند. در بازه‌های مسافرخیز قیمت بلیط لحظه آخری گران است؛ اما در بازه‌های کم مسافر، ایرلاین‌ها و چارترکنندگان برای ترغیب مسافران به سفر، بلیط لحظه آخری را با قیمتی ارزان به فروش می‌رسانند.

بلیط لحظه آخری مشهد کیش

مسافرانی که از مشهد عازم کیش هستند، می‌توانند برای خرید ارزان بلیط هواپیما، ابتدا لیست بلیط لحظه آخری مشهد کیش را چک کنند. در برخی از ایام قیمت بلیط لحظه آخری ارزان‌تر از انواع دیگر بلیط هواپیما می‌شود.

ایرلاین‌هایی که در این مسیر پروازی فعالیت دارند

ازجمله ایرلاین‌هایی که در مسیر پروازی کیش فعال هستند، می‌توان به کیش ایر، ایران ایرتور، آتا، کاسپین، آسمان، کارون، ماهان، معراج، قشم، سپهران، تابان و زاگرس اشاره کرد.

فرودگاه بین‌المللی کیش

فرودگاه بین‌المللی کیش از پررفت‌وآمدترین فرودگاه‌های کشور است که علت آن‌هم جابه‌جایی حجم بسیار زیادی مسافر است. این فرودگاه در مسیر پرواز داخلی و مسیر پرواز خارجی پروازهایی را  انجام می‌دهد که ترمینال 1 آن مختص پروازهای خروجی و ترمینال 2 به پروازی ورودی اختصاص داده شده است.

مسیر پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل تهران، شیراز، مشهد، اصفهان، بندرعباس، کرمان، اهواز، تبریز، یزد، همدان، بوشهر، رشت، کرمانشاه، ساری، کاشان، گرگان، جم، عسلویه، ارومیه و سنندج می‌شود.

مسیر پروازی خارجی فرودگاه بین‌المللی کیش شامل شهرهای دبی و مسقط است.

استرداد بلیط لحظه آخری کیش

ممکن است برای هر مسافری این اتفاق بیافتد که مجبور شود بلیط هواپیما خود را کنسل کنند. در حال حاضر قوانین کنسلی و استرداد وجه برای همه نوع بلیط وجود دارد. بهتر است مسافران هنگام خرید بلیط لحظه آخری کیش، قوانین مربوط به کنسلی و استرداد وجه را مطالعه کنند؛ زیرا میزان کسر هزینه بلیط به قوانین هر ایرلاین و چارترکننده بستگی دارد.

مسافران برای کنسلی و استرداد بلیط لحظه آخری کیش می‌توانند در هر ساعت از شبانه‌روز به سایت ره بال آسمان مراجعه کنند و به صورت آنلاین سؤالات خود را بپرسند.

خرید بلیط لحظه آخری کیش

برای خرید بلیط لحظه آخری کیش روش آنلاین را انتخاب کنید و حتماً از سایت‌های مطمئن مانند ره بال آسمان (rahbal.com) خرید خود را انجام دهید تا خرید شما در یک بستر امن صورت بگیرد.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس