سردار نقدی:شخصیت شهید سلیمانی تحریف نمی‌شود

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران گفت:خیلی‌ها سعی کردند که شخصیت شهید سلیمانی را تحریف کنند اما آثار و تفکر او به قدری واضح و روشن است که جای تحریف ندارد.

به گزارش مشرق، سردار محمدرضا نقدی شامگاه یکشنبه در آیین اختتامیه یادواره تولیدات رسانه‌ای مکتب شهید سلیمانی که به میزبانی اهواز برگزار شد اظهار داشت: باید بتوانیم مکتب و مرام او را بشناسیم و امانتدار او باشیم.

وی افزود: ضرورت دارد وصیت نامه این شهید بزرگوار در کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و دانشجویان گنجانده شود و باید با پیاده‌سازی مکتب و تفکر شهید سلیمانی به تربیت جامعه توجه داشته باشیم.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه  پاسداران انقلاب اسلامی مکتب شهید سلیمانی را مکتب جهاد و مبارزه دانست و گفت: تمام زندگی این شهید بزرگوار و ۴۰ سال مبارزات وی  یکپارچه جهاد و ایستادگی است و مکتب او مکتب عشق به شهادت‌طلبی و دفاع از نظام اسلامی است.

وی ادامه داد: سربازی در رکاب امام خامنه‌ای، پرهیز از جناح‌بازی و رنگ‌های سیاسی، تواضع و فروتنی، مرزبندی با دشمن از جمله موارد مهم در مکتب شهید سلیمانی است و او اصل ولایت فقیه، اعتقاد به جمهوری اسلامی، به‌کارگیری افراد پاک دست، مقابله با فساد و خدمتگزاری و احترام به مردم را از اصول مهم برمی‌شمارد.

نقدی تصریح کرد: شهید سلیمانی شناسنامه ملت ایران است و پس از شهادت ایشان تمام ملت یک صدا اعلام کردند " من هم یک سلیمانی هستیم" مکتب او مکتب ملت ایران است و ملت ایران را باید با چنین شخصیتی شناخت.

وی اصل اساسی و مهم وصیت نامه شهید سلیمانی را ولایت فقیه عنوان کرد و گفت:سردار سلیمانی معتقد بود باید از اصول که همان ولایت فقیه است مراقبت کرد و تا آخر با ولایت فقیه ماند چراکه این ولایت همان ولایت علی‌بن ابیطالب است و مسیر درست حمایت بدون هرگونه ملاحظه از انقلاب، جمهوری اسلامی و ولایت فقیه است.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه پاسداران یاد آور شد: انتقام سخت در راه است و چیزی که باید به دست جوان‌های این مملکت و جوانان امت اسلام محقق شود بیرون راندن آمریکا و محو رژیم صهیونیستی است و عکس شهید سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و شهدای مقاومت در دیوارهای مسجدالاقصی نصب خواهد شد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • Amir IR ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 1
    انشاالله چیزی تا هلاکت تروریست های آمریکایی درمنطقه نمانده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس