کد خبر 1159978
تاریخ انتشار: ۶ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۷
دانش آموزان استثنایی در فصل کرونا

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش گفت: در بخشنامه‌ای که برای مناطق سراسر کشور فرستاده‌ایم اعلام کردیم در صورت موافقت ستاد کرونای استان، یادگیری دانش‌آموزان پایه اول و دوم بصورت حضوری ارزیابی شود.

به گزارش مشرق، رضوان حکیم‌زاده معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش، درباره نحوه برگزاری امتحانات پایه اول و دوم دبستان و سردرگمی خانواده‌ها، اظهار کرد: در بخشنامه‌ای که برای مناطق سراسر کشور فرستاده‌ایم، اعلام کردیم ترجیح ما این است که اگر شرایطی وجود داشته باشد از یادگیری دانش‌آموزان پایه اول و دوم با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به صورت حضوری ارزیابی داشته باشیم. 

بیشتر بخوانید:

دانش‌آموزان تهرانی امتحانات حضوری ندارند

وی با بیان اینکه باید هماهنگی‌هایی با مناطق و ستاد مقابله با کرونا انجام شود، گفت: اگر هماهنگی‌ها انجام شود و شرایط منطقه مناسب باشد، توصیه و ترجیح ما این است که بتوانیم میزان تسلط بچه‌ها را بر مهارت پایه سواد خصوصاً در پایه اول و دوم که باید کودکان حروف الفبا را یاد بگیرند، به صورت عملی ارزیابی کنیم. 

ببینید:

فیلم/ کلاه‌برداری در پوشش امتحانات مجازی

معاون آموزش ابتدایی وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: ترجیح ما ارزیابی عملی است که اگر بچه‌ها مشکلی داشتند بتوانیم برایشان برنامه جبرانی در نظر بگیریم و تا زمان هست برایشان کاری انجام دهیم. 

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • lمحمد IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    1 3
    واله بچه های کلاس اول گناه دارند یه کاری کنید که لااقل در مناطق زرد و نارنجی هفته ای دو روز در کلاس حضور داشته باشند این همه بیماری کرونا در شهر ما بود ولی هیچ فردی کمتر از 30سال بستری نداشتیم خلاصه اگه مسولین اراده کنند می توانند هفته ای دو روز کلاسها را 10نفره دائر کنند . ولی اگر اراده ای باشه !! که نیست !!!!!!!!
  • بی نام IR ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    6 0
    من که دوست دارم مدارس غیر حضوری شه خیلی خوبه امتحانات همه هم غیره حضوری شه
  • آت IR ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    6 0
    یه بچه کلاس اولی چطوری میتونه از خودش مراقبت کنه .منکه اجازه نمیدم بچم بره مدرسه .کلاساش غیر حضوری بود تمام وقتمو گذاشتم ازشم راضیم .
  • ناشناس IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    2 0
    تو این مریضی هیچ احدی بچشو مدرسه نمیفرسته من که نمیفرستم وقتتم براش گذاشتم ولی با جون بچم که نمیتونم بازی کنم
  • بی نام US ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۷
    3 1
    وقتی کلاس ها غیر حضوری است آزمون ها هم باید غیر حضوری باشه
  • مهری IR ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    به نظر من برای رفتن به عروسی وبازار کرونا است برای مدرسه رفتن کرونا نیست .بچه هامگر ناقل نیستند .باز اموزش وپرورش کاری کنه تاشرایط دوباره قرمز شود بچه من که الرژی شدید داره چگونه بفرستمش مدرسه جناب وزیز.بچه خودت هم بود مز فرستادی
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    1 0
    سلام من هم راضی نیستم به حضوری بچه ها خودمون خوب به بچه ها درس میدیم تواین شرایت که روز به روز بدتر میشه من هم راضی نیستم بچه ام حضوری باشه منم نمیزارم بچه ام حضوری بره
  • IR ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    وا تو این بیماری چرا بچه ها باید برن مدرسه!!!!؟!؟؟ بچه های کوچیک نمیتونن از خودشون محافظت کنن که من که راضی نیستم
  • حسینی IR ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۸
    0 0
    با سلام .نمیدونم بعضی ها چی فکر میکنن ،جون بچه ها مهم تره یه بچه چطور میتونه از خودش مراقبت کنه ؟ من یه معلم هستم ،هم باید به دانش آموزای کلاسم برسم هم ۲تا فرزندمدرسه ای دارم .ولی باتمام اینهااجازه نمیدم بچه ام بره مدرسه ،جونش واسم مهمتره .
  • . IR ۰۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۹
    0 0
    توروخداااااااا بگیددددد امتحانای ششم دبستان حضوریه؟؟؟؟؟ تو روخدا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس