نگرانی پنتاگون و کاخ سفید از گام‌های بعدی‌های ترامپ

در حالی که تنها ۳۰ روز به آغاز ریاست جمهوری دولت جو بایدن مانده اما دغدغه و نگرانی اصلی این روزهای پنتاگون و کاخ سفید گام بعدی دونالد ترامپ برای خسارت زدن به کشور پیش از آغاز به کار دولت جدید است.

به گزارش مشرق، اگرچه تا کنون تمام تلاش‌های ترامپ از جمله ارائه دعاوی حقوقی برای ابطال نتایج انتخابات ۲۰۲۰ ریاست جمهوری ناموفق بوده، ‌اما هنوز این دغدغه وجود دارد که وی چقدر می‌تواند با اقدامات انتقام جویانه به ایالت متحده آسیب بزند.

به نوشته سی ان ان، رفتار رییس جمهوری موجب بی اعتمادی شدید به بنیان اساسی سیستم سیاسی ایالات متحده و انتخابات عادلانه به رغم حضور میلیون‌ها رای دهنده در انتخابات شده و مشروعیت بایدن در کاخ سفید را به خطر می‌اندازد.

باربارا استار خبرنگار سی ان ان در این زمینه نوشت، در میان کارکنان دفتر اجرایی و رهبری ارتش آمریکا این نگرانی وجود دارد که ترامپ در آخرین روزهای مسئولیت خود از قدرت خود به عنوان رییس جمهوری و فرمانده کل قوا به روش‌های خطرناک متوسل شود.

یکی از افسران پنتاگون گفت: ما نمی‌دانیم که ترامپ چه کاری ممکن است انجام دهد. ما در روزهای عجیبی هستیم.

به گزارش سی ان ان، در زمانی که واشنگتن سیاست خودسرانه و مشکوکی را برای هفته‌های آینده در پیش گرفته، حتی کارمندان ترامپ در کاخ سفید نیز از این نگران هستند که در آینده چه اتفاقی خواهد افتاد.

یکی از مقام‌های آمریکا به تیم کاخ سفید سی ان ان گفت: هیچکس مطمئن نیست که این موضوع به کجا می‌انجامد. او هنوز یک ماه دیگر رییس جمهوری است.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۰۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    1 1
    نترسین این احمق اگه می خواست حمله کنه باید قبل انتخابات می کرد تا رای بیاره حمله نمی کنه با خیال راحت ادامه بدین ما همچنان گرسنه تر و شما سیرتر!!
  • برزو IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    اگر تقلب نمی کردید الان نگرانی نداشتید میترسید چون میدونید ملتتون طرف شما نیستن و بودن ترامپ رو فریاد میزنن
  • خداوردی IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۳
    0 0
    طبق پیشگویی ی خانم کور که همه پیشگویی هایش دقیق بوده وپیش بینی کرده ترامپ آخرین رییس جمهور آمریکاست وبعدازآن رژیمی به عنوان ایالات متحده تشکیل نمیشود ....فروپاشی رژیم ایالات متحده .... تاثابت شدن این پیشگویی تنها ۳۰ روزباقیمانده امیدوارم که درست ازآب دربیاد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس