شهید و شهادت - لاله - تشییع

«مصطفی شاه‌محمدی» جانباز گرانقدر ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس از استان فارس پس از تحمل ۳۷ سال رنج ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

به گزارش مشرق، «مصطفی شاه‌محمدی» جانباز ۷۰ درصد از شهرستان لارستان پس از تحمل ۳۷ سال رنج ناشی از جانبازی دعوت حق را لبیک گفت و به یاران شهیدش پیوست.

جانباز شهید «مصطفی شاه‌محمدی» سال ۶۲ در منطقه شلمچه بر اثر اصابت ترکش خمپاره از نواحی صورت، چشم‌ها، بینی، پیشانی و اعصاب و روان مجروح شده بود.

مادر شهیدان «محمدی» آسمانی شد

حاجیه خانم «اکرم (بتول) هزاوه نژاد» مادر شهیدان «سیدعلیرضا و سیدمحسن محمدی» پس از تحمل سال‌ها درد و رنج دوری از فرزندان شهیدش، آسمانی شد.

پیکر این مادر بزرگوار شهید عصر شنبه با بدرقه مردم قدرشناس ورامین و جمعی از مسئولان با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی تشییع و درگلزار شهدای سیدفتح‌الله ورامین و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده شد.

شهید «سیدعلیرضا محمدی» سال ۶۲ در منطقه شلمچه به درجه رفیع شهادت نائل آمد و پیکر پاک و مطهرش در گلزار شهدای سیدفتح‌الله به خاک سپرده شد.

شهید «سیدمحسن محمدی» سال ۶۵ به درجه رفیع شهادت نائل آمد. پیکر این شهید والامقام، ۱۰ سال بعد شناسایی و به ایران اسلامی بازگشت و در گلزار شهدای سیدفتح‌الله به خاک سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس