کد خبر 1151920
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۴
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم هزار و ۷۰۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید و همچنین سهام صنایع چوب خزر کاسپین حدود ۴۵۰میلیارد تومان تقاضای خرید داشت.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۳۰دقیقه جمع صف‌های خرید بیش از دو هزار و ۸۰۰میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش هزار و ۱۱۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به هزار و ۷۰۰میلیارد تومان می‌رسد.     

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

       تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «چخزر»، «خودکفا» و «کگهر» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام صنایع چوب خزر کاسپین بیش از ۴۵۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «گشان»، «فوکا» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع  هزار و ۲۰۰میلیارد تومان (۰.۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر  ۸۲۰میلیارد تومان (۰.۷درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۶۰نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۸نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف صنایع چوب خزر کاسپین (چخزر) به ۸۶.۱۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای ۲۰۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «محصولات غذایی و آشامیدنی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از حدود ۲۰۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «بیمه و صندوق بازنشستگی» با فشار فروش ۱۸۰میلیارد تومانی همراه است.

  این جدول حدود ۴۰درصد از سه هزار ۹۲۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار ۴۲۰میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۴درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هفت هزار و ۳۴۰میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس