کد خبر 1151912
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۳۰
تنها کسی که از مرگ مارادونا خبر ندارد

سرمربی سابق تیم ملی آرژانتین هنوز نمی داند اسطوره فوتبال کشورشان به دلیل حمله قلبی جان خود را از دست داده است.

به گزارش مشرق و به نقل از بی ساکر، کارلوس سالوادور بیلاردو ۸۲ سال دارد و از سندروم حکیم آدامز (هیدروسفالی نرمال مغز) رنج می برد که پس از جراحی به آن مبتلا شد. به همین خاطر خانواده سرمربی بازنشسته آرژانتینی که مارادونا تحت هدایت او قهرمان جام جهانی شد، تصمیم گرفتند تلویزیون را خاموش کنند تا متوجه درگذشت دیگو مارادونا نشود. اکنون بیش از یک هفته از این اتفاق گذشته است اما به بیلاردو هنوز نگفته اند دیگو دیگر در این دنیا نیست. خانواده سرمربی سابق آلبی سلسته منتظر هستند تا در زمان مناسبی این خبر تلخ را به او بدهند. 

بیشتر بخوانید:

آخرین پیام مارادونا چه بود؟

خورخه، برادر بیلاردو اعلام کرد که شرایط کارلوس مناسب نیست به همین خاطر تصمیم گرفتند فعلا این موضوع را از او پنهان کنند، کاری که در سرزمینی مانند آرژانتین دشوار است. برادر بیلاردو گفت: چنین حادثه ای چهار، پنج تا ۲۰ روز در رسانه ها انعکاس دارد.  

با گذشت چند روز اکنون برای این که به بهترین شکل این خبر را بازگو کنند برنامه ریزی کرده اند. قرار است مدافع بازنشسته را برخی از هم تیمی هایش از تیم قهرمان جهان ۸۶ همراهی کنند تا سلامتی بیلاردو به خط نیفتد. خورخه در این رابطه اظهار کرد: با روجری صحبت کرده ام و او به همراه دو یا سه نفر دیگر نزد کارلوس خواهد رفت تا ببیند شرایط چگونه است. 

برادر بیلاردو در پایان گفت: دیگو اهمیت زیادی در زندگی کارلوس داشت. 

مارادونا بیست و پنجم نوامبر به دلیل حمله قلبی در ۶۰ سالگی درگذشت.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محمدصالح سوری IR ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    4 0
    باور کنید من فکر کردم اون شخص رییس جمهوره و تا صبح جمعه خبردار نمیشه
  • IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    1 0
    ابدا بهش نگید بنده خدا سکته خواد کرد
  • IR ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    من فکر کردم دولت بوده که خبر نداشته چون اون از همه چیز بی خبره
  • IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۵
    0 0
    عجب روزگاریه شما از کجا میدانید که آواز مرگ مارادونا خبر ندارد این همه خبر دروغ نوبره
  • علی خان IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۶
    0 0
    اول بهش بگید سلام چه خبر ، اون یارو هه بود ، میگه کدوم همون یارو که بود که تو تیمت بازی میکرد و باهش خوب بودی ، میگه ، کیریس، میگی نه با ، میگه پله میگی نه با میگه پ په وا نه پس کدوم با ،، اون توپوله که کوتله هم بود شماره ۱۰ می پوشید ،، آره مارادونا را میگه ، آفرین فهمیدی حالا ، خوب چی شده باز انداختنش حلوفدونی سند میخواد ، نه خیالت راحت سند مند نمی خواد ، پس چی شده ، با ول کن مرده مرده به اون دنیا تشریف فرما شد . میگه ، خوب همه رفتنی هستیم خدا رحمتش کنه ، سوانتا ی قهوه بیار وای ناراحت شدم چز چز چز ور وز ‌‌‌‌...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس