وکیل باشگاه پرسپولیس: النصری‌ها دوست دارند آب در هاون بکوبند/ وکیل خلیل‌زاده از باشگاه فرصت یک هفته ای خواست

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس گفت: نمی‌دانم چرا باشگاه النصرعربستان علاقه دارد این پرونده را دنبال کند و آنها دوست دارند تمرین کنند آب در هاون بکوبند.

به گزارش مشرق، امیر ساعد وکیل در خصوص آخرین وضعیت پرونده باشگاه النصر داشت: نمی‌دانم چرا باشگاه النصر عربستان علاقه دارد این پرونده را دنبال کند و آنها دوست دارند تمرین کنند آب در هاون بکوبند. در تاریخ 12 آذر این باشگاه اعلام کرد پرونده را در دیوان داوری ورزشی در 2-3 موضوع پیگیری کرده است.

وی افزود: آنها روی اینکه مباحث جلسه به چه زبانی مطرح شود، چند نفر در این جلسه موضوع را پیگیری کنند و ... مسائلی را مطرح کردند و دادگاه عالی ورزش از ما خواست  در خصوص موارد حقوقی به صورت محدود نظر بدهیم.

ساعد وکیل تاکید کرد: جا دارد یک تشکر ویژه از دقت نظر مجموعه مدیریتی باشگاه داشته باشم. دو شب پیش با آقای سمیعی صحبت کردیم و مشاوره لازم به او داده شد و فردای همان روز با 4 وکیل خاجی مذاکره کردم و به این جمع بندی رسیدیم که موضوع رسیدگی فوری را در دستور کار قرار ندهیم. در این راستا آقای نبی و همچنین معاون باشگاه آقای شکوری هماهنگی‌های لازم را انجام دادند و همه همکاران عزیز در تلاش هستند که خم به ابروی هوادار نیاید و خیال آنها از بابت تیم در فینال راحت باشد.

بیشتر بخوانید:

دیوان داوری ورزش درخواست پرسپولیس را پذیرفت

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس تاکید کرد :ما در جمع بندی کلی به این موضوع رسیدیم که رسیدگی فوری مورد تائید باشگاه پرسپولیس نیست، چون باشگاه النصر عربستان هم علیه پرسپولیس شکایت کرده و هم از کنفدراسیون فوتبال آسیا.بعد از مخالفت رسمی برای عدم رسیدگی فوری 2 ساعت بعد نامه ای به باشگاه ارسال شد که موضوع رسیدگی فوری از دستور جلسه خارج شده و پرونده به صورت عادی دنبال خواهد شد.

وی که با برنامه ورزش و مردم صحبت می کرد در پاسخ به این سوال که معنی این کار چیست و آیا ممکن است تاریخ فینال لیگ قهرمانان تغییر کند عنوان کرد: اجازه بدهید چون پرونده در جریان است و ممکن است حریف از این صحبت های من سوء استفاده کند چیزی در این زمینه نگویم. ما منتظر واکنش وکلای باشگاه النصر هستیم.آنها 4 وکیل خبره دارند در حالی که در جلسه استیناف 3 وکیل داشتند. در آن زمان 2 وکیل شناخته شده 125 صفحه لایحه به AFC ارسال کردند ولی خوشبختانه ما هم با دفاعیه 130 صفحه ای از حق باشگاه دفاع کردیم.

ساعد وکیل در پاسخ به این سوال که آیا درست است AFC پرونده شکایت النصر را وارد نداشته و اصلا به آن ورود نکرده است گفت: این موضوع در مرحله اول رسیدگی اتفاق افتاد و حرف شما درست است ولی در کمیته استیناف حتی با وجود اشاره به ماده 59 که شکایت وارد نیست، در بقیه ملاحظات به مباحث مختلف رسیدگی صورت گرفت.

مشاور حقوقی باشگاه پرسپولیس در خصوص اینکه چه پیامی به هواداران پرسپولیس می دهد گفت: من صحبتم را اینگونه منقل می‌کنم. «ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست/ عِرض خود می‌بری و زحمت ما می‌داری». مطمئنا با نهایت قدرت تیم ما در فینال مسابقات لیگ قهرمانان آسیا شرکت خواهد کرد.

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه پرسپولیس علیه شجاع خلیل زاده اقامه دعوی کرده است گفت: لایحه بررسی این موضوع به کمیته وضعیت ارسال شده و وکیل این بازیکن یک هفته زمان خواست تا پاسخ لایحه را بدهد. بعد از نظر کمیته وضعیت در این باره تصمیم گیری خواهیم کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس