کد خبر 1150629
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۹
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۹/۱۱

امروز سهامداران شرکت‌های داروسازی اسوه، سرمامیک‌های صنعتی اردکان و آلومراد در بورس و معامله‌گران شرکت‌های دارویی ره‌آورد تامین و بیمه کوثر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۷هزار و ۷۳۰واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۴۷۳هزار و ۷۰۶واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۱۱۳میلیارد و ۷۴۶میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۶هزار و ۲۲۹میلیارد تومان در بیش از ۲ میلیون و ۵۲هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار سهام

بر این اساس سهامداران شرکت‌های داروسازی اسوه، سرمامیک‌های صنعتی اردکان و آلومراد بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های قند اصفهان، کشاورزی و دامپروری مگسال و قند هگمتانه بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۴میلیارد و ۱۷۵میلیون ورقه به‌ارزش ۷هزار و ۴۱۷میلیارد تومان در یک میلیون و ۱۵هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۱۰۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۳۶۹واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های دارویی ره‌آورد تامین، بیمه کوثر و گروه سرمایه‌گذاری میراث فرهنگی بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های هتل پارسیان کوثر اصفهان، کشت و صنعت دشت خرمدره و شیر و گوشت زاگرس شهرکرد بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس