تظاهرات شهروندان سوری در اعتراض به اقدامات جنایتکارانه مزدوران آمریکا

به گفته منابع خبری صدها تن از معترضان در اعتراض به جلوگیری نیروهای قسد از ورود آنان به مرکز شهر در ورودی شرقی و جنوبی حسکه تجمع کردند.

به گزارش مشرق به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) اهالی مناطق الشدادی و حومه حسکه سوریه در اعتراض به اقدامات غیرانسانی مزدوران قسد دست به اعتراضاتی زدند.

به گفته تظاهرات کنندگان سوری نیروهای تحت حمایت آمریکا موسوم به قسد (نیروهای دموکراتیک سوریه) از ورود آنان به مرکز شهر ممانعت می کنند.

منابع محلی در گفتگو با سانا توضیح داده اند که صدها تن از معترضان در اعتراض به جلوگیری نیروهای قسد از ورود آنان به مرکز شهر در ورودی شرقی حسکه در نزدیکی ایستگاه سوخت رسانی العیدان تجمع کردند.

به گفته این منابع نیروهای تحت حمایت آمریکا به طور عمد با اعمال موانع و قوانین سخت گیرانه و بی پایه و اساس در صدد وارد کردن فشار مضاعف بر شهروندان سوری هستند تا در نهایت آنان را به فرمان خود در آورند.

همچنین در مناطق جنوبی حسکه نیز شهروندان سوری معترض با برپایی تظاهرات ها اقدام به سد طرق مواصلاتی کرده و خواستار آزاد سازی افراد ربوده شده توسط قسد شدند.

روز گذشته نیروهای دموکراتیک تحت حمایت امنیتی و مالی ارتش اشغالگر آمریکا چند زن سوری را هنگامی که در حال عبور از خیابان و در مسیر  رسیدن به منازل خود بودند با بکارگیری خشونت با خود بردند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس