سرلشکر موسوی: حق انتقام از دشمنان برای ایران محفوظ است - کراپ‌شده

فرمانده کل ارتش گفت: باید در دو عرصه علم و دانش و قدرت دفاعی قوی‌تر و عمیق‌تر حرکت کنیم.

به گزارش مشرق، امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی فرمانده کل ارتش در حاشیه مراسم تشییع پیکر مطهر شهید فخری‌زاده، در جمع خبرنگاران با تبریک و تسلیت به ملت بزرگ ایران به مناسبت شهادت این دانشمند برجسته کشور اظهار داشت: کسانی که در عرصه‌های دفاع از اقتدار انقلاب، دفاع از ملت ایران و ایجاد قدرت برای کشور گام برمی‌دارند از ابتدا در صف شهادت ایستادند؛ لذا این افراد، یکی دیرتر و یکی زودتر در این وادی قرار می‌گیرند.

وی افزود: بنابراین عجیب نیست که می‌بینیم فرزندان شجاع، عالم، دانشمند، ایثارگر و فداکار ملت به دست خبیث‌ترین دشمنان به شهادت می‌رسند.

فرمانده کل ارتش عنوان کرد: اگر می‌بینیم که عالم و دانشمند عرصه دفاعی کشور را هدف قرار می‌دهند، نشان‌دهنده این است که دو حوزه علم و دانش و قدرت دفاعی، حوزه‌های بسیار مهم اقتدار کشور است و به همین علت دشمنان، آنان را هدف قرار دادند.

سرلشکر موسوی افزود: ما سال‌هاست که با استکبار و رژیم صهیونیستی در نبردیم و در طول این سال‌ها بارها پیش آمده است که عقب‌نشینی یا پیشروی مقطعی داشتیم، اما این عقب‌نشینی‌ها و پیشروی‌های مقطعی، تعیین‌کننده پیروز نهایی نیست.

وی تأکید کرد: همگان باید در دو عرصه علم و دانش و قدرت دفاعی قوی‌تر و عمیق‌تر حرکت کنیم تا چشم دشمنان کشورمان کور شود.

فرمانده کل ارتش تصریح کرد: پیروز نهایی، قدرت حق و ملت بزرگ ایران خواهند بود که برحق هستند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ش. AE ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    13 1
    جناب امیر سر لشگر مگه ما لاکپشت هستیم که فقط دفاع کنیم ما باید قدرت تهاجمی هم داشته باشیم این یکی از اصول هنر جنگ است تمام اگر باید قوی شویم این فقط به منظور دفاع نیست تهاجم تا عقب راندن دشمن است
  • Icm IR ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    8 1
    مناسب است رزمایش دریایی در خلیج فارس برگزار و توان موشکی به جنوب خلیج فارس یادآوری گردد. چند موشک هم خطا برود اشکالی ندارد.
  • محمد IR ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ایجاد یگانهای قدرتمند ومستقل در حد واندازه نیروهای زمینی ودریایی وهوایی هوش مصنوعی وقدرت پهبادی مبتنی بر هوش مصنوعی بدور از شعار زدگی نیاز فوری نیروهای مساح
  • علیرضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 1
    خدا قوت مردان لشکر حضرت صاحب الزمان خدا یارتان به کوری چشم دشمنان روز به روز قدرتمندتر و هوشیار باشید انشالله یا علی مدد
  • DE ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    0 1
    کلید واژه : عقب نشینی مقطعی !
  • IR ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۱
    2 0
    امیر خیلی دوستت داریم یک موی تو را به کل واداده ها نمی دهیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس