کد خبر 1150129
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۹
رکورد تاریخی آرسنال؛ بدترین شروع فصل

آرسنال با شکست 2-1 مقابل ولورهمپتون به رکورد تاریخی این باشگاه در بدترین شروع فصل لیگ برتر انگلیس رسید.

به گزارش مشرق، شکست 2-1 مقابل ولوز در بازی خانگی دیشب برای آرسنال شکستی به غایت سخت بود. شاگردان آرتتا با این شکست به رکوردی رسیدند که هیچگاه مایل نبودند در دوره حضور آنها در آرسنال اتفاق بیفتد: بدترین شروع فصل در تاریخ باشگاه.

بیشتر بخوانید:

تداوم نتایج ضعیف آرسنال با شکست مقابل ولورهمپتون

آرسنال دیشب دهمین بازی خود در فصل جاری لیگ برتر را انجام داد. توپچی‌ها از این 10 بازی تنها موفق به کسب 13 امتیاز شده اند. این بدترین رکورد آنها در شروع یک فصل است. رکورد شروع بد بعدی به فصل 1981-1982 برمی گردد که در آن زمان دسته برتر فوتبال باشگاهی انگلیس، لیگ برتر نام نداشت.

آرسنال با روی کار آمدن آرتتا عملکرد خوبی داشت و هواداران به تیم شان با این مربی جوان امیدوار شده بودند. آرسنال در شروع کار آرتتا در 22 بازی اول خود تنها 5 بار شکست خورد. اما حالا در هشت بازی اخیر توپچی‌ها شاگردان آرتتا 5 شکست در کارنامه شان دارند و این نشان می دهد که آرسنال این روزها شرایط خوبی ندارد.

آرسنال از شش بازی اخیر خود در لیگ برتر تنها یک بار به پیروزی رسیده و به رتبه چهاردهم جدول لیگ برتر سقوط کرده است. آرسنال در پایان هفته دهم با تاتنهام صدرنشین 8 امتیاز فاصله دارد و از آن سو هم با منطقه خطر سقوط هم 8 امتیاز فاصله دارد. آرتتا در پایان بازی دیشب به مشکل داشتن تیمش اذعان کرد و گفت قصد ندارد برای شکستهایش بهانه تراشی کند.

منبع: ورزش سه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس