چله عزت| رزمنده‌ای که به عشق امام خمینی(ره) لرزه به اندام افسر بعثی انداخت

بعد از فوت امام خمینی(ره) بعثی‌ها تا ۳ روز کاری نکردند که باعث ایجاد تشنج شود. رادیو را هم که همیشه موسیقی پخش می‌کرد خاموش کردند.

به گزارش مشرق، بعد از فوت امام خمینی(ره) بعثی‌ها تا 3 روز کاری نکردند که باعث ایجاد تشنج شود. رادیو را هم که همیشه موسیقی پخش می‌کرد خاموش کردند، اما بعد از سه روز دوباره رادیو شروع به پخش برنامه کرد و باعث آزار بچه‌ها شد.

یکی از بچه‌های دزفول به نام حسین بختیاری به مسئول آسایشگاه گفت: به افسر استخباراتی اردوگاه بگو اگر رادیو را خاموش نکند، من خودم به تنهایی تمام بلندگوهای اردوگاه را از کار می‌اندازم و می‌شکنم. تأکید هم کرده بود که بگو فلانی چنین حرفی زده است.

مسئول آسایشگاه‌ها هم در جلسه‌ای که مسئولین آسایشگاه با افسر استخباراتی و فرمانده اردوگاه داشتند به آنها گفته بود، یکی از اسرا قصد انجام چنین کاری را دارد. افسر بعثی هم او را احضار کرد و به او گفت: تو این حرف را زدی؟ ایشان هم گفته بود: بله.

او تهدید کرده بود که اگر تو این کار را بکنی من خودم دو دستت را با میخ به دیوار می‌کوبم. او هم در پاسخ گفته بود: حتماً این کار را بکن، چون من هرگز اجاره نمی‌دهم در ایام عزاداری رهبرم به او توهین شود و حتماً این کار را خواهم کرد. افسر عراقی هم از شجاعت او ترسید و دستور داد بلندگوها را خاموش کنند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    3 0
    خیلی خوب میشه افرادی با این اخلاق سفیر وزیر شوند تا کارها پیش بره.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس