کد خبر 1150046
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۴
عبدی باید قدر این فرصت را بداند/ پرسپولیس هنوز کامل نیست

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: این تیم هنوز برای پیروزی در فینال لیگ قهرمانان آسیا کامل نشده است.

به گزارش مشرق، حمید درخشان در خصوص عملکرد پرسپولیس در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال گفت: بازی های نخست در لیگ برتر همیشه جزو مهم ترین و سخت ترین بازی ها است. تیم ها شناخت کافی از یکدیگر ندارند و با درصد خطای فردی زیادی بازی می کنند. این موضوع شامل حال پرسپولیس نیز شده است.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: تا آخرین قطره خون تلاش می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره بازی این تیم با شهرخودرو تاکید کرد: یکی از سخت ترین بازی های پرسپولیس از راه رسید. شهرخودرو توان فنی بالایی دارد. فکر می کنم اگر پرسپولیس بتواند خیلی زود به گل برسد شهرخودرو را شکست خواهد داد در غیر اینصورت استرس مانع از موفقیت این تیم خواهد شد.

وی در ادامه تاکید کرد: مشکل اصلی پرسپولیس گلزنی است. مهدی عبدی فرصت چندانی برای اثبات خود ندارد. باید قدر فرصتی که پیدا کرده است را بداند. بازی در تیم های بزرگ همیشه سخت است و اگر نتواند خیلی زود گل بزند باید به نیمکت نشینی عادت کند.

درخشان درباره اینکه آیا پرسپولیس باید مهاجم دیگری را برای آمادگی در دیدار فینال آزمایش کند یادآور شد: مهره‌ای وجود ندارد که پرسپولیس بخواهد آن را آزمایش کند. این تیم باید به گلزنی عادت کند. سه بازی فرصت دارد تا با روحیه کامل به فینال لیگ قهرمانان آسیا برسد. عبدی باید تلاش بیشتری کند تا موفق شود.

پیشکسوت پرسپولیس تصریح کرد: پرسپولیس توان قهرمانی در آسیا را دارد اما هنوز به دلیل مشکل گلزنی کامل نشده است. بازیکنان این تیم باید اشتباهات خود را به حداقل برسانند و برای گلزنی تلاش تیم داشته باشند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۰
    0 0
    ترا خدا در مورد نظرات کارشناسی برای پرس پولیس از در خشان و استیلی و خلیلی استفاده نکنید ایشان سواد در خور پرس پولیس ندارند رزومه کاریشان بیانگر است ایشان ویرانگر هستند تا ابادگر تمنا می شود در مورد پرس پولیس با فرشاد پیوس و ادموند بزیک و جواد کاظمیان و عبدی و سپهر حیدری استفاده شود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس