کد خبر 1149599
تاریخ انتشار: ۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۸:۱۷
استقلال قابل پیش‌بینی بازی می‌کند/ تنوع تاکتیکی دیده نمی‌شود

هافبک پیشین تیم فوتبال استقلال، گفت: استقلال در ۳ بازی گذشته بسیار ساده و کاملا قابل پیش‌بینی بازی کرده و باید در ادامه فصل تنوع تاکتیکی داشته باشد.

به گزارشمشرق، تیم فوتبال استقلال تهران در هفته سوم رقابتهای لیگ برتر موفق شد میهمانش ماشین سازی را با نتیجه یک بر صفر شکست داده تا با ۶ امتیاز به رده دوم جدول صعود کند.

در خصوص این بازی حمید واعظ هافبک پیشین آبی پوشان اظهار داشت: بعد از اتفاقاتی که در اهواز برای آبی پوشان افتاد، آنها نیاز به یک پیروزی داشتند که به جدول بازگردند و ماشین سازی بهترین حریفی بود که در این مقطع می‌توانست سر راه این تیم قرار بگیرد. آنها هم به بهترین شکل ممکن از این فرصت استفاده کردند و ۳ بازی را از آن خود کردند.

هافبک میانی دهه هفتاد آبی پوشان اضافه کرد: استقلال مقابل ماشین سازی هم مثل دو دیدار قبلی‌اش بسیار ساده و کاملاً قابل پیش بینی بازی کرد. آنها تنوع تاکتیکی نداشتند و همه تاکتیک آنها به بردن توپ به ساده‌ترین شکل ممکن و سانتر از کناره‌ها خلاصه می‌شد.

بیشتر بخوانید:

واکنش سرپرست استقلال به محرومیت فکری

وی افزود: در بازی مقابل ماشین سازی کنار خط‌ها در چپ و راست ۴ بازیکنی به کار گرفته شدند که قابلیت سانتر کردن داشتند، اما دیاباته که بهترین مهره استقلال برای استفاده از توپ‌های بلند است از ابتدا در ترکیب ثابت قرار نگرفت که این عجیب بود.

پیشکسوت آبی پوشان اضافه کرد: متاسفانه در استقلال تنوع تاکتیک به چشم نمی‌خورد. من بعید می‌دانم در این ۳ بازی بیشتر از سه یا چهار شوت به سمت دروازه حریف زده باشیم در حالی که فصل گذشته خود علی کریمی در هر بازی حداقل دو سه بار شانسش را روی شوت امتحان می‌کرد. یا استفاده از ضربات ایستگاهی در ساده‌ترین سطح ممکن زده می‌شود و حرکات ترکیبی هم به ندرت به چشم می‌خورد.

واعظ تصریح کرد: استقلال تاکنون ۲۷۰ دقیقه در لیگ برتر بازی کرده و فقط ۱۵ دقیقه از این تیم بازی خوب و با طراوت دیدیم که آن هم ۱۵ دقیقه پایانی دیدار مقابل ماشین سازی بود. در آن ۱۵ دقیقه مهدی پور، شجاعیان و دیاباته همزمان در زمین حضور داشتند و این سه نفر در تغییر روند کاری آبی پوشان بسیار تاثیر داشتند و بعید می‌دانم از بازی‌های بعدی از این ۳ نفر در ترکیب اولیه استفاده نشود.

هافبک پیشین آبی پوشان در خصوص دیدار مقابل پیکان خاطرنشان ساخت: مهدی تارتار مربی‌ای است که به خوبی می‌تواند بازی تیم‌های مقابل را با تاکتیک‌های بسته و تدافعی خراب کند و اگر آبی پوشان نتوانند از تاکتیک‌های مختلف استفاده کنند، در این بازی به مشکل برخورد می‌کنند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس