توزیع 1600 تبلت میان دانش‌آموزان کم‌برخوردار کشور - کراپ‌شده

شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی خود و با توجه به شرایط ویژۀ آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا، ۱۶۰۰ دستگاه تبلت دانش‌آموزی تأمین و در بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع کرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی شرکت فولاد مبارکه، کریم زارع اظهار کرد: شرکت فولاد مبارکه در راستای عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی خود و با توجه به شرایط ویژۀ آموزشی ناشی از شیوع بیماری کرونا در کشور، ۱۶۰۰ دستگاه تبلت دانش‌آموزی تأمین و در بین دانش‌آموزان مناطق محروم و کم‌برخوردار توزیع کرد.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان بیان داشت: از مجموع ۱۶۰۰ دستگاه تبلت مذکور، بالغ‌بر ۶۰۰ دستگاه تبلت به دانش‌آموزان تحت پوشش کمیتۀ امداد استان اصفهان اهدا شده است.

وی در واکنش به مشارکت شرکت فولاد مبارکه در حمایت از دانش‌آموزان و خانواده‌های کم‌بضاعت استان اصفهان، ضمن اشاره به موفقیت‌های شرکت فولاد مبارکه در عرصۀ تولید کشور، از حمایت‌ها و مساعدت‌های خداپسندانه و پیشتاز بودن این شرکت در امر مسؤولیت‌های اجتماعی در مقاطع مختلف تقدیر کرد.

زارع گفت: فولاد مبارکه همواره در حوادث غیرمترقبه ازجمله سیل، زلزله و نیز تأمین رایگان اکسیژن بیمارستان‌ها به حمایت از بیماران مبتلا به کرونا و دیگر آسیب‌دیدگان پرداخته است و با تأمین تجهیزات موردنیاز سیستم بهداشت و درمان استان و کشور، نمونۀ قابل‌ارائه‌ای از تعهد و عمل به مسؤولیت‌های اجتماعی را برای دیگر سازمان‌ها به نمایش گذاشته است.

 مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) در پایان با یادآوری تأمین چندین هزار بسته لوازم‌التحریر ویژۀ دانش‌آموزان کم‌بضاعت در سال‌های اخیر، از مدیریت شرکت فولاد مبارکه به جهت همدلی و مشارکت در رفع نیاز دانش‌آموزان کم‌برخوردار به ابزارهای آموزشی به‌ویژه تبلت دانش‌آموزی تقدیر و تشکر کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    کاش یه دونه هم به من میدادن مثلا جز دانشجویان ممتاز هستم بیچاره مادر بازنشسته من از کجا بیاره یه تبلت مناسب برای من حداقل 4 میلیونه
  • Mjp IR ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    قیمت موبایل راارزان کنید. پس اونهمه دلاردولتی بواردکننده دادن ک افزایش قیمت نداشته باشه کو؟؟ یکی نیست بروحانی بگه مردم نیازی به صدقه ندارن اگه وجدانت بیداربشه وراه گرانی راتواین چندماه آخر ولت لیبرالی بگیری..
  • ف IR ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۰۲
    0 0
    من یکی رو میشناسم کارگره توتهران که برای بچه اش گوشی گرفته قسطی ماهی ۵۰ تومان به خاطر شاد اونهم دست دوم ..اون وقت کسانی ویلای میلیادی کادو میدن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس