همسر شهید فخری‌زاده

همسر شهید محسن فخری زاده گفت: این شهید در عین حال که یک دانشمند بودند، بسیار همسر مهربان و دلسوز و مدبری بودند و من خواهش می‌کنم که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خونش پایمال شود.

به گزارش مشرق، همسر شهید محسن فخری زاده در گفت و گو با شبکه خبر سیما پیرامون شخصیت فردی و علمی این شهید ضمن عرض تبریک شهادت این شهید به امام زمان و مقام معظم رهبری که شهید فخری زاده به ایشان ایمان داشت و عاشق ایشان بود و همچنین به کل ملت شریف ایران، اظهار داشت:‌ این شهید در عین حال که یک دانشمند بود بسیار همسر مهربان و دلسوز و مدبری هم بود.

ببینید:

فیلم/ نخستین مصاحبه همسر شهید فخری زاده

وی با بیان اینکه شهید کشورش را دوست داشت، گفت: من از آنهایی که هستند خواهش می‌کنم که راه ایشان را ادامه بدهند و اجازه ندهند که خونش پایمال شود؛ چون مسیرش برایش خیلی مهم بود و خونش را پای این مسیر گذاشت و لحظه لحظه زندگی اش را برای این کار گذاشت و عاشقانه هم این کار را انجام می‌داد و من خواهش می کنم که نگذارند خونش پایمال شود و مسیرش ادامه پیدا کند.

وی افزود: به رهبر انقلاب عزیزترین فرد من در این دنیا که عزیزترین فرد آقای فخری زاده بود تسلیت و تبریک عرض می‌کنم که سربازی را که پرورش دادند، واقعاً آنطور که پرورش دادند برای مملکتش زحمت کشید و خونش را پایش گذاشت و از رهبر عزیزم به خاطر این سربازی که برای مملکت به جا گذاشتند تشکر می‌کنم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 7
    خدا صبرت دهد حتما نخواهند گذاشت قاتلان شهید نفس راحتی بکشند وانتقام سختی از گرفته خواهد شد
  • IR ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    خواهر گرامی خدا به شما صبر دهد
  • ایرانی IR ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    0 0
    اینها ارزشمند تر ین دارایی وسرمایه یک کشورند نباید از خونشان گذشت باید انتقام گرفت وآنها چند دانشمند مارا شهید کردند ما هم باید چند دانشمند انها را نابود کنیم وگرنه دشمن بیشتر پرو تر میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس