کد خبر 1149188
تاریخ انتشار: ۸ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۹
فرمول عجیب معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس برای قهرمانی سرخپوشان

باشگاه پرسپولیس در حالی از سه بازی ابتدایی خود پنج امتیاز گرفته است که با فرمول معاون اجرایی این تیم برای رسیدن به قهرمانی کاملا تفاوت دارد.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در سومین بازی خود از بیستمین دوره رقابت‌های لیگ برتر تن به تساوی داد تا قهرمان چهار دوره متوالی این مسابقات تنها پنج امتیاز کسب کند.

سرخپوشان پایتخت در حالی به یک پیروزی و دو تساوی بدون گل رسیده‌اند که تنها یک بار توسط سیامک نعمتی از روی نقطه پنالتی مقابل صنعت نفت آبادان به گل رسیدند.

عملکرد ضعیف خط حمله پرسپولیس باعث واکنش کاربران مجازی شد تا آنها از تاکتیک گلزنی این تیم انتقاداتی داشته باشند.

بیشتر بخوانید:

نمی‌توان به امید یک جوان در پرسپولیس نشست

ابراهیم شکوری معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس پس از تساوی پنجشنبه شب گذشته این تیم مقابل نفت مسجد سلیمان برای پاسخ به انتقادات برخی هواداران این تیم اقدام به انتشار پستی در حمایت از کادر فنی و بازیکنان پرسپولیس کرد.

با این حال شکوری فرمول قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر بیستم را کسب پیروزی در بازی‌های خانگی و تساوی در خارج از خانه عنوان کرد. فرمولی که پرسپولیس در چهار دوره قبلی که قهرمان شد به هیچ وجه از آن پیروی نکرد و امتیازات بیشتری را به دست آورد تا پوکر قهرمانی کند.

طبق ادعای شکوری، کسب ۶۰ امتیاز از ۳۰ بازی لیگ برتر کافی است اما پرسپولیس در تمام چهار دوره گذشته، بیش از این امتیاز جمع کرد تا بتواند قهرمانی خود را مسجل کند.

معاون اجرایی باشگاه پرسپولیس در حالی چنین فرمولی را برای تکرار قهرمانی توسط شاگردان یحیی ابداع کرده است که اعضای این تیم بابت عدم دریافت قسط اول قراردادهای خود ناراضی هستند و فعلاً خبری از پرداختی از سوی باشگاه نیست.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۸
    2 2
    زرشک شما فقط آبروداری کنید فینال آسیا 5 تا نخورید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس