کد خبر 1148841
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۶
انفجار در الحسکه سوریه؛ 3 تروریست کشته شدند

منابع خبری اعلام کردند که یک خودروی بمب‌گذاری شده در الحسکه منفجر شده و در پی آن، هشت عنصر وابسته به ترکیه کشته و زخمی شده‌اند.

به گزارش مشرق، منابع خبری از وقوع یک انفجار در ایست‌وبازرسی متعلق به تروریستها در شمال شرق سوریه خبر می‌دهند.

مرکز موسوم به «دیدبان حقوق بشر سوریه» -نزدیک به تروریستها- گزارش داد، این انفجار در ایست‌وبازرسی گروه تروریستی «احرار الشرقیه» (وابسته به ترکیه) در استان الحسکه رخ داده است.

این ایست‌وبازرسی در روستای «تل الجب» از توابع شهرک «مبروکه» واقع در غرب رأس العین قرار دارد.

به گفته دیدبان، در این انفجار سه نفر کشته و پنج نفر دیگر نیز زخمی شدند که وضعیت برخی از آنان بسیار وخیم است و احتمالا بر تعداد کشته‌ها افزوده خواهد شد.

دو روز پیش نیز یک انفجار در شهر «عفرین» واقع در شمال استان «حلب» در شمال سوریه رخ داد که چند کشته و زخمی بر جای گذاشت. این شهر هم تحت اشغال تروریست‌های مورد حمایت ترکیه قرار دارد.

از زمان اشغال عفرین توسط نظامیان و تروریست‌های وابسته به ترکیه، انفجارهای متعدد موجب به بار آمدن تلفات جانی برای شهروندان این منطقه شده است.

ترکیه به همراه تروریست‌های وابسته به خود از مارس ۲۰۱۸ عفرین و مناطق زیادی از شمال و شمال شرق سوریه را به اشغال خود درآوردند. آنکارا به بهانه مبارزه با خطر احتمالی شبه‌نظامیان کُرد، بخش‌های زیادی از شمال سوریه را در اشغال خود دارد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس