کد خبر 1148765
تاریخ انتشار: ۷ آذر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹
میلیچ تأثیرگذارترین بازیکن بود/ پیکان می تواند دردسرساز باشد

کاپیتان سابق استقلال با بیان اینکه ضربه ایستگاهی میلیچ فوق العاده بود، گفت: او تأثیرگذارترین بازیکن در دیدار برابر ماشین سازی تبریز بود.

به گزارش مشرق، شاهرخ بیانی در خصوص پیروزی یک بر صفر استقلال برابر ماشین سازی از هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: در نیمه اول بازی خوبی را از استقلال شاهد نبودیم. این تیم هنوز به آمادگی کامل دست نیافته و تا حدودی بازیکنان با یکدیگر هماهنگ نبودند. البته در هفته‌های اولیه لیگ، این اتفاقات طبیعی است و هرچه بیشتر بازی‌ها ادامه پیدا می‌کند هماهنگی‌ها بیشتر شده و کادر فنی می‌تواند با آرامش بیشتری به کارش ادامه دهد.

وی افزود: در نیمه دوم استقلال عملکرد بهتری داشت. تعویض‌هایی که فکری انجام داد بر قدرت تهاجمی استقلال افزود و این تیم توانست به گل برتری دست یابد. با آمدن دیاباته به زمین کاملاً شرایط استقلال تغییر پیدا کرد و دیاباته خودش می‌توانست حتی دو بار دیگر دروازه ماشین سازی را باز کند که با بدشانسی او مدافعان ماشین سازی ضربه‌های او را دفع کردند.

بیشتر بخوانید:

میلیچ با استقلال قراردادش را تمدید می‌کند؟

کاپیتان سابق استقلال در مورد دیدار روز دوشنبه هفته آینده برابر پیکان تهران گفت: استقلال باید به بردهایش تداوم ببخشد. اگرچه این روزها پیکان شرایط خوبی ندارد و دچار تغییر و تحولاتی شده اما این نمی‌تواند ضامن پیروزی استقلال باشد. زیرا تیم‌هایی که این شرایط را دارند، انتحاری بازی می‌کنند و نمی‌خواهند بازنده بازی باشند.

وی بیان کرد: به طور حتم با اضافه شدن یکی دو بازیکن مصدوم دیگر، استقلال به جمع دیگر بازیکنان، شرایط برای فکری بهتر خواهد شد و او می‌تواند با آسایش بیشتری ترکیب اصلی خود را به زمین بفرستد.

بیانی با ابراز رضایت از عملکرد هرویه میلیچ در دیدار برابر ماشین سازی اظهار داشت: میلیچ فوق العاده بود و یک ضربه ایستگاهی بسیار حرفه‌ای زد و فکر می‌کنم او توانسته یکی از بهترین گل‌های لیگ این فصل را به ثمر برساند. میلیچ کاملاً در خدمت تیم است. بدون حاشیه بازی می‌کند و همیشه عملکرد مثبتی در تیم دارد.

کاپیتان سابق استقلال در پایان خاطرنشان کرد: استقلال در هفته دوم نتیجه را واگذار کرد و متأسفانه حواشی زیادی هم به وجود آمد. محمود فکری باید با خونسردی و صبوری بیشتر آن دیدار را فراموش کرده و تمام تمرکز خود را برای پیروزی‌های پی در پی و قهرمانی استقلال بگذارد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد IR ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    تیتر اشتباه زدی ماشین سازی نه پیکان
  • IR ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    باید یه تعهد از وزیر ورزش بگیریم دیگه بیخیال بازگشت استرا بشه و کمک کنه قرارداد میلیچ تمدید بشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس