«یک دونه نون صد دونه نون» با «فر و فر و فر صدا میاد» منتشر شد

دو کتاب کودک «یک دونه نون صددونه نون» و «فر و فر و فر صدا میاد» که تدوین آنها به همت مجموعه تربیتی «خانه هم‌بازی» صورت گرفته، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه عرصه نشر شد.

به گزارش مشرق، دو کتاب کودک «یک دونه نون صددونه نون» و «فر و فر و فر صدا میاد» که تدوین آنها به همت مجموعه تربیتی «خانه هم‌بازی» صورت گرفته، توسط انتشارات «راه یار» منتشر و روانه عرصه نشر شد.

«یک دونه نون صد دونه نون»، روایتی ست کودکانه از تاریخ دفاع مقدس که به مشارکت بچه‌ها در فعالیت‌های پشتیبانی جنگ با محوریت تأمین مردمی نان جبهه‌ها می‌پردازد. در این کتاب تعاملی، کودکان، با شیوه‌ای جدید، علاوه بر شعر خواندن و رنگ‌آمیزی نقاشی‌ها، با بسته خلاقانه ضمیمه، با همراهی والدین‌شان، بازی‌های مرتبط با کتاب را انجام می‌دهند.

«یک دونه نون صد دونه نون» به عنوان جلد اول از مجموعه‌کتاب‌های «ما فردا رو می‌سازیم» مجموعه تربیتی خانه «هم‌بازی» در ۱۶ صفحه، شمارگان ۳۰۰۰ و قیمت ۱۲ هزار تومان به چاپ رسیده است. منیژه هاشمی، شاعر و حکیمه شریفی، تصویرگری این کتاب را برعهده داشته‌اند.

کتاب «فر و فر و فر صدا میاد» نیز به عنوان جلد دوم از مجموعه‌کتاب‌های «ما فردا رو می‌سازیم»، با ترانه‌ها و رنگ‌آمیزی‌های خود، به موضوع «جهاد تولید ماسک در روزهای کرونایی و نقش کودکان در کنار مادران با محوریت مسجد» می‌پردازد و در میانه موج مواسات و همدلی در کشور، امید به آینده‌ای روشن را نوید می‌دهد.

این کتاب نیز که منیژه هاشمی؛ شاعری و سمیه‌سادات هاشمی، تصویرگری آن را برعهده داشته‌اند، در ۱۶ صفحه، شمارگان ۳۰۰۰ و قیمت ۱۲ هزار تومان توسط انتشارات راه‌یار راهی بازار نشر شده است.

این مجموعه کتاب‌های تعاملی با ترانه‌های کودکانه به زبانی ساده و صمیمی و استفاده از موقعیت‌های تاریخ انقلاب، به نقش تعیین‌کننده و حضور کودکان در مسائل اجتماعی و تلاش برای تغییر وضع موجود می‌پردازد. در این کتاب‌ها کودکان با مسائلی مانند امید به آینده، خودباوری و مسئولیت‌پذیری آشنا شده و در کنار بازی، شعر و رنگ‌آمیزی فهم خود را از موقعیت‌های مطرح شده در کتاب‌ها کامل می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس