انتخابات آمریکا نمایه

یک شرکت دخیل در برگزاری انتخابات آمریکا اعلام کرد، درپی ادعای تقلب در انتخابات از سوی رئیس جمهور آمریکا، کارکنان این شرکت مورد آزار قرار گرفته و به مرگ تهدید شده‌اند.

به گزارش مشرق، شرکت «دومینیون»، فراهم کننده بستر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برگزاری انتخابات امسال آمریکا در ۲۸ ایالت، اعلام کرد کارکنانش به مرگ تهدید شده‌اند.

بیشتر بخوانید:

ترامپ: ۱۰۰درصد انتخابات متقلبانه بوده است

به نوشته نشریه «نیوز ویک»، نماینده شرکت دومینیون اعلام کرد از زمانی که بحث تقلب در انتخابات آمریکا از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا مطرح شده است، کارکنان آن به مرگ تهدید شده‌ و مورد آزار قرار گرفته‌اند.

در بیانیه‌ای که در پایگاه اینترنتی این شرکت منتشر شده نیز آمده است، به‌خاطر تهدیدات مکرر و نگرانی از امنیت کارکنان، از آنان خواسته شده از حساب‌های کاربری خود در رسانه‌های اجتماعی محافظت کرده و تا حد امکان از منزل کار کنند.

این بیانیه می‌افزاید:‌ «نه‌تنها خود این افراد بلکه خانواده‌های آن‌ها نیز مورد تهدید قرار گرفته‌اند. تیم اعضای دومینیون به صورت شبانه‌روزی در تلاش هستند این مسائل را با مجریان قانون در میان گذاشته و اقدامات لازم برای تضمین امنیت کارکنان را اتخاذ کند».

انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا روز سوم نوامبر برگزار شد. برآورد رسانه‌ها حاکی است جو بایدن با ۳۰۶ رأی الکترال به عنوان رئیس‌جمهور بعدی آمریکا انتخاب شده است و ترامپ توانست ۲۳۲ رأی الکترال به دست آورد.

ترامپ از پذیرش نتیجه انتخابات خودداری کرده و شکایت‌هایی را درباره تقلب در فرایند رأی‌گیری در چند ایالت کلیدی مطرح کرد که اکثر این شکایت‌ها تا کنون رد شده‌اند.

هفته گذشته «رودی جولیانی» وکیل شخصی ترامپ در نشستی خبری مدعی شد، شرکت‌های «دومینیون»  و «اسمارتمَتیک» که در سیستم‌های الکترونیک انتخاباتی تخصص دارند، در تقلب به نفع «جو بایدن» رقیب دموکرات ترامپ دست داشته‌اند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • FR ۰۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 0
    مشرق همچین با خط بُلد(پر رنگ) نوشتی اکثر شکایت ها رد شده اند که انگار خیلی انتظار بایدن را کشیدی و میکشی! اما عحلهدنکن، دادگاه عالی تصمیم گیرنده نهاییه!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس