حضور متخصصان روانشناسی در نقاهتگاه‌های طرح شهید قاسم سلیمانی

در دیدار روسای قرارگاه اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی و دانشگاه علوم زیستی بر استفاده از ظرفیت متخصصان روانشناسی در نقاهتگاه ها توافق شد.

به گزارش مشرق، پیرحسین کولیوند رئیس قرارگاه پشتیبانی طرح آموزش، بیماریابی و جداسازی مدیریت کرونا در راستای توسعه اهداف این قرارگاه و بررسی نحوه همکاری با دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، با حمیدرضا خان که رئیس این دانشگاه دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید:

حمایت از ازدواج جوانان و زوجین نابارور در طرح جدید بسیج

کولیوند در این دیدار اهداف و سیاست‌های قرارگاه پشتیبانی شهید قاسم سلیمانی را تشریح کرد و گفت: یکی از اهداف ما در این قرارگاه این است که کرامت و ارزش هموطنان حفظ شود و بتوانیم بهترین خدمات را ارائه دهیم، به همین جهت اولویت در ایجاد نقاهتگاه‌ها را ابتدا هتل‌ها و مهمانسراها قرار دادیم و استفاده از پتانسیل و ظرفیت‌های دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی در این امر، ما را به اهدافمان نزدیک‌تر خواهد کرد.

ببینید:

عکس/ طرح‌های خدمات‌رسانی بسیج

خان که رئیس دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی نیز ضمن استقبال از اهداف قرارگاه پشتیبانی شهید قاسم سلیمانی و همکاری و همراهی با این طرح، در قدم اول اعلام آمادگی کرد که نیروهای کارشناس، کارشناسان ارشد و دکترای روانشناسی با حضور در نقاهتگاه‌ها و محل‌های قرنطینه، به جهت افزایش تاب آوری و حمایت‌های روحی و روانی حضور پیدا کنند.

در ادامه مقرر شد، دانشگاه علوم بهزیستی و توانبخشی، از ظرفیت‌ها و امکانات آن دانشگاه در جهت ادامه همکاری با قرارگاه پشتیبانی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، استفاده کند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس