کد خبر 1147807
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۹
تارتار: شرمنده مجموعه پیکان شدم/ نمی توانستم افکار تاکتیکی‌ام را در این تیم پیاده کنم

سرمربی مستعفی تیم فوتبال پیکان گفت: با توجه به اینکه این تیم با تفکرات من بسته نشده، نمی‌توانم به همکاری‌ام با این باشگاه ادامه دهم.

به گزارش مشرق، مهدی تارتار در خصوص تصمیمش برای استعفا از هدایت پیکان اظهار داشت: حقیقت ماجرا این است که در این بیست روز این تیم را با همکارانم آنالیز کردیم، اما بعداز برگزاری دو هفته از لیگ به این نتیجه رسیدیم که با این تیمی که بسته شده نمی‌توانیم تاکتیک‌های خودمان را پیاده کنیم. 

وی افزود: سبک فوتبال من همیشه بازی مالکانه و روی زمین بوده است، اما با این تیم نمی‌توانم این افکار را پیاده کنم و باید به کارهای دفاعی رو  بیاورم. 

تارتار در پاسخ به این سؤال که مگر قبل از قبول هدایت پیکان شرایط آن را بررسی نکرده بود،  گفت: فکر می‌کنم ما دو سه روز قبل از شروع مسابقات با این باشگاه به توافق رسیدیم و قاعدتاً زمانی برای آنالیز آن نداشتیم و فرصت برای برگزاری بازی دوستانه نبود و امروز پس از بیست روز با همکارانم به این جمع‌بندی رسیدیم، حالا که این تیم در شرایط خوبی در جدول قرار دارد، از آن جدا شویم. 

بیشتر بخوانید:

استعفای تارتار و دستیارانش از هدایت پیکان

تارتار اضافه کرد: این تصمیم را در شرایطی گرفتم که شرمنده باشگاه نشوم و بابت آن عذاب وجدان ندارم، چرا که اکنون دست مدیران این باشگاه باز است که انتخاب خود را انجام دهند. واقعاً شرمنده مجموعه پیکان از جمله مدیرعامل کارخانه آقای مقیمی، اکبر محمدی مدیرعامل باشگاه و اعضای کمیته فنی شدم و از آنها عذرخواهی می‌کنم. من هیچ مشکلی با این دوستان نداشتم و ندارم و اتفاقاً آنها همه‌جور همکاری با ما داشتند، حتی در فرصت کوتاهی که در نقل و انتقالات داشتیم، دوسه یار خوب هم به این تیم اضافه شد. 

این مربی خاطرنشان کرد: بحث من این است که نمی‌توانم به کار ادامه دهم، چرا که فقط نیامده‌ام با یک قرارداد پول به دست آورم و با نیت کمک آمدم، اما نمی‌توانم تفکراتم را با این ابزارهایی که دراختیار دارم پیاده کنم. 

وی در خصوص اینکه آیا باشگاه با این خواسته موافقت کرده گفت: آنها قبول نکردند اما به آنها گفتم نمی توانم ادامه همکاری دهم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حسین IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 0
    الان حمید درخشان حی حاضر. پشت در نشسته
  • IR ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 3
    لیگ امسال دوتا سرمربی خوب داشته باشه یکیش گل محمدی و یکی تارتار
  • نا شناس BG ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    مرگ بر ترامپ که تارتار را نیز ناراحت کرد از تیمش استعفا دهد.هرچه فریاد دارید بر سر احمق ترین رئیس جمهور آمریکا بکشید مرگ بر ترامپ
  • علی از امریکا US ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 0
    بابا این چه نازی می کنه مثل دختر سیزده ساله، خوشی زده زیر دلش، مربی خوب از چوب بازیکن میسازه پیکان که وضعش بد نیست.
  • IR ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 0
    آقای تارتار با این طرز تفکر قاعدتا باید تا پایان فصل بدون تیم بمانی ، چرا که همه ی تیم ها برای یک فصل بسته شده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس