به گزارش مشرق، سمیه رفیعی نماینده مجلس درباره پیگیری های رییس قوه قضاییه در خصوص صید ترال نوشت:

۱) در مورد قضیه‌ی ممنوعیت صید ترال، نکته‌ای که در جلسه اخیر با آقای رئیسی برایم بیش از پیش مسجل شد و مایه‌ی دلگرمی خودم و همکارانم در فراکسیون محیط زیست گردید، عزم قوی و حمایت همه جانبه‌ی ایشان از این طرح هست که بسیار بر به ثمر رسیدن آن تاکید داشتند.

۲) جای خوشحالی دارد که نفر اول دستگاه قضا از ابتدای حضورشان پیگیر این ماجرا بوده‌اند. ایشان پس از سفرهایی به مناطق مربوطه و شنیدن صحبت‌های مردم محلی و بررسی‌های قضایی، برخورد با ترال‌ها را در دستور کار قرار دادند و بدون کوچکترین تسامحی، دستور توقف ۱۴۰ ترال مخرب را صادر کردند.

۳) اگر یاری قوه‌ی قضائیه و برخی نهادهای دیگر نبود، قطعا مجلس و فراکسیون محیط زیست با موانع بیشتری در سر راه پیگیری موضوع ترال و به سرانجام رساندن آن مواجه می‌شد و احتمال طولانی‌تر شدن فرایند تصویب قانون توقف ترال فانوس ماهیان وجود داشت که بحمدالله چنین نشد.

۴) آقای رئیسی در جلسه‌ی اخیر بر این موضوع نیز تاکید کردند که محیط زیست مصداق بارز حقوق عامه است و قوه‌ی قضائیه بسیار بر حفاظت و حمایت از آن تاکید دارد. حقیقتا بینش و نگاه عمیق ایشان نسبت به مسائل محیط زیست، درخور بسی تقدیر و سپاس‌گزاری است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • قشر له شده IR ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    با سلام اگر آقای رئیسی یک برخورد قانونی با این خودرو سازان بد عهد مخصوصا سایپا و پارس خودرو در خصوص چرایی عدم تحویل خودروهای ثببت نامی 96 وانها را مجبور به اجرای قانون کند : 1 -باعث رضای خدا به جهت خدمت به خلق 2-باعث رضایت و التیام درد مردم 3-حواس جمعی خودروسازان و مدیران بی لیاقت آنها می شود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس