امروزه با توجه به افزایش سرعت رشد تکنولوژی و دنیای دیجیتال می توان به این موضوع پی برد که در آینده نزدیک همه چیز به سمت دیجیتالی شدن میل می کند. یکی از عواملی که به طور روز افزون به سمت دیجیتالی شدن پیش می رود آنلاین شدن کسب و کارها است. اینترنتی شدن کسب  و کار ها این امکان را به وجود آورده که در هر زمان و مکانی بتوان به محصولات فروشگاه دسترسی داشت. امروزه پس از گذشت چندین سال واژه کسب و کار آنلاین را با واژه طراحی سایت و داشتن یه سایت یکی می دانند. همین امر سبب شده تا هنگامی که در مورد اینترنتی شدن فروشگاه ها صحبت می شود، ناخودآگاه فکر ها به سمت داشتن یک سایت و استفاده از سایت برود. حال چگونه می توان تشخیص داد که من به طراحی سایت نیاز دارم یا خیر؟ اگر نیاز داشتم از کجا می توانم قیمت آن را مشاهده کنم؟ اصلا به چه شرکتی می توانم اعتماد کنم؟ با ما در این مقاله همراه باشید تا به جواب تمام سوالات از این دست برسیم.

طراحی-سایت

چطور نیاز خود نسبت به طراحی سایت را متوجه شویم. اصلا سایت برای من مناسب است؟

برای اینکه بتوانیم به جواب این سوال برسیم از یک مثال استفاده میکنم. شما یک فروشگاه دارید و محصولات خود را به صورت سنتی به فروش می رسانید. هر شخص با مراجعه به فروشگاه شما می تواند محصول شما را خریداری کند. حال موضوعی که به وجود می آید این است که اگر شخصی به محصولی نیاز داشت ولی نمی توانست به فروشگاه من مراجعه کند باید چکار کند؟ باید صبر کنید تا این شخص هنگامی که مسیرش به سمت فروشگاه شما افتاد بتوانید محصول را به فروش برسانید؟ اگر در این بازه زمانی محصول را در فروشگاه دیگری دید چه اتفاقی می افتد؟

داشتن سایت به شما کمک می کند تا شخص بتواند با یک جستجوی ساده محصول را و یا خدمات شما را بدون اینکه به فروشگاه شما مراجعه کند سفارش دهد. مشتری به راحتی می تواند از خانه این کار را انجام دهد. جالب ترین نکته این است که فرد تمام اطلاعات ، کیفیت ، پشتیبانی ، گارانتی و حتی نظر دیگران را نسبت به محصول را مشاهده نماید و بدون اینکه شما کاربر را ببینید، فروش داشته باشید و سود کسب کنید. و اگر از محصول شما رضایت داشت مشتریان دیگری را به شما معرفی نماید. به همین راحتی!

قیمت-طراحی-سایت-وردپرسی

4 نکته طلایی که در قیمت طراحی سایت دخیل هستند

قیمت طراحی سایت از نظر هر شخصی مهم ترین عامل در داشتن سایت است. این موضوع به حدی مهم است که اگر شما مشتاق به طراحی سایت برای خود باشید ، ممکن است بخاطر گران بودن آن از داشتن یک سایت صرف نظر کنید. پس به نکاتی که در پایین ذکر شده دقت کنید تا به این موضوع تسلط داشته باشید که چه نوع سایتی چه مقدار ارزش دارد و آیا برای شما داشتن چنین سایتی مناسب است یا خیر.

طراحی سایت اختصاصی یا وردپرسی

مهم ترین عامل که در طراحی سایت ها باعث اختلاف قیمت می شود استفاده از  CMS ها (سیستم های مدیریت محتوا) و یا CMS های اختصاصی است. سیستم مدیریت محتوا ، یک سیستم نرم افزاری شامل ابزارهایی برای مدیریت وب سایت است. اکثر کاربران می تواند بدون داشتن دانش برنامه نویسی از این سیستم های مدیریت محتوا مانند وردپرس، جوملا و .. استفاده کنند. در مقابل CMS های اختصاصی هستند که متناسب با انتظارات شخص یا شرکت کارفرما از صفر کد نویسی می شود. همین عامل باعث میشود تا قیمت طراحی سایت وردپرسی نسبت به سیستم های اختصاصی بسیار مقرون به صرفه تر باشد.

عناصر بصری گرافیکی

دومین عامل استفاده از عناصر بصری گرافیکی در طراحی سایت است. یک سایت هنگام طراحی شدن جزئیات گرافیکی بسیاری دارد که این کار ها عموما توسط طراحان UI و UX انجام می شود و هرچه این ریزه کاری ها بیشتر باشد هزینه طراحی سایت افزایش می یابد. از طرفی این هزینه ظاهر سایت را در چشم کاربر زیبا جلوه می دهد.

چند زبانه بودن

چند زبانه بودن سایت یکی دیگر از عوامل موثر در قیمت طراحی سایت است. معمولا از این آپشن شرکت هایی استفاده می کنند که مشتریان بین المللی دارند. برای مثال می توان به این اشاره کرد که برخی شرکت های خلیج فارس از زبان دوم و حتی سوم استفاده می کنند که در این حالت، هزینه طراحی سایت تا حدودی افزایش پیدا کند.

قالب آماده یا اختصاصی

قالب سایت یکی دیگر از این دست عوامل است که در قیمت سایت نقش به سزایی دارد. طراحی سایت می تواند با استفاده از قالب آماده یا اختصاصی انجام شود. قالب های آماده این مزیت را دارند که هزینه طراحی سایت را تا حدود بسیار قابل توجهی کاهش دهند. به همین دلیل اغلب افراد میل به استفاده از این نوع قالب ها در طراحی دارند. اما در مقابل آن، قالب های اختصاصی است که قابلیت های خاصی به سایت اضافه کرده و طبیعتا گران تر هستند.

عوامل تعیین کننده قیمت سایت بسیار زیاد هستند که تا اینجا به چهار مورد از مهم ترین عوامل اشاره کردیم.

حال که به این نقطه رسیدیم باید بدانیم چه شرکت هایی طراحی سایت انجام می دهند تا مناسب ترین شرکت را انتخاب کنیم. پس برای پیدا کردن شرکت های طراحی سایت با ما همراه باشید.

چگونه می توانم شرکت های طراحی سایت را پیدا کنم

برای آنکه بتوانید شرکت های طراحی سایت را پیدا کنید دو گزینه در پیش رو دارید. می توان گفت دو گزینه سنتی و دیجیتال. می توانید از دو مسیر استفاده کنید که هر کدام مزیت ها و معایب مخصوص به خود را دارند.

راه اول استفاده از مسیر سنتی است که احتمالا با آن آشنایی دارید. این راه به همان شیوه قدیم پرسش و پاسخ است. یعنی اینکه شما می توانید از اشخاصی که قبلا درخواست طراحی سایت داده اند سوال کنید و به پاسخ آن ها اتکا کنید. و یا اینکه با پرس و جو از افراد مختلفی که حتی ممکن است سایت هم نداشته باشند تصادفا به یک شرکت برسید که این شرکت طبیعتا  شرکت مناسبی نیست.

راه دوم که مسیر معقول تر، سریع تر و به صرفه تری است، جستجو در موتورجستجوی گوگل می باشد. جستجو در موتور جستجو گوگل. بله کاملا درست است به همین راحتی! در گوگل جستجو کنید طراحی سایت و به انبوهی از شرکت های طراحی سایت در جای جای ایران برخورد کنید. بزرگترین مزیت جستجو در گوگل این است که شما می توانید در اولین مرحله قیمت طراحی سایت شرکت های مختلف را با یکدیگر مقایسه کنید. دومین مزیت آگاهی از این موضوع است که اگر آن شرکت طراح سایت خوبی باشد باید وب سایت شرکت شان بهترین ورژن موجود و ممکن باشد. پس از پیدا کردن شرکت طراحی سایت حال قیمت ها را مقایسه کردیم و به چندین مورد برخورد کردیم اما به کدام یک میتوان اعتماد کرد؟

چه شرکت هایی در طراحی سایت مورد اعتماد ترند

چندین راه برای حل این مسئله وجود دارد. اولین مورد این است که شما نمونه کار های شرکت مورد نظر را دیده و می توانید به صورت واضح به این دید برسید که اگر من سفارش طراحی سایت به این شرکت دادم، سایتی که در آینده تحویل می گیرم از تمام زوایای طراحی در چه وضعیتی خواهد بود؟ آیا سایت زیبا و پویا حرفه ای در اختیارم قرار می گیرد یا صرفا یک سایت. دومین مورد اینکه آیا به من آموزش کافی در زمینه مدیریت سایت را می دهند. و آیا اینکه من هنگام برخورد به مشکل در سایتم می توانم از پشتیبانی سایتم استفاده کنم. سایت من دارای خدمات پس از فروش است یا خیر. مواردی که در بالا گفته شد به شدت مهم هستند.

این موارد از نان شب برای سایت مهم تر است. برای رسیدن به پاسخ این سوالات می توانید مستقیما با سایت هایی که توسط شرکت طراحی شده ارتباط برقرار کنید و از تصمیم خود مطمئن شوید. در این مرحله شما سفارش طراحی سایت را در بهترین شرکت طراحی سایت می دهید.

حال باید دید برای شرکت فقط گرفتن سفارش طراحی سایت از شما مهم است یا شما را در این مسیر تا رسیدن نتیجه مطلوب راهنمایی می کند؟

خدمات دیگر شرکت های طراحی سایت چیست.

شرکت باید بتواند شما را در مسیری که در بالا گفته شد راهنمایی کند تا بدون نگرانی از فروش و رشد سایتتان لذت ببرید.

شرکتی که برای طراحی سایت انتخاب کردید باید در مرحله بعد نیاز های دیگر شما را در فضای آنلاین رفع کند و برای این مهم باید در مرحله اول سئو و بهینه سازی سایت و در مرحله بعد به طراحی اپلیکیشن برای شما بپردازد.

سئو به زبان ساده به این معنی است که سایت شما هنگام جستجو یک سری عبارات و کلید واژه های مرتبط در صدر نتایج جستجو قرار بگیرد و بیشترین ترافیک را برای سایت شما به ارمغان آورد. همین امر سبب می شود تا اگر قیمت خدمات و محصولات شما نسبت به دیگران مناسب باشد فروشتان رشد چندین برابری را تجربه کند.

سئو سایت می تواند در هنگام شروع طراحی سایت صورت گیرد اما برای ساخت اپلیکیشن می توان مقداری صبر کرد و پس از رسیدن سایت به نتایج قابل قبولی سفارش طراحی اپلیکیشن داد.

چه زمانی باید سفارش طراحی اپلیکیشن بدهم.

زمانی شما شروع به طراحی اپلیکیشن می کنید که سایت شما به حد قابل قبولی از فروش رسیده باشد و در نتایج جستجو در جایگاه قابل قبولی باشد. شما باید برای راحتی بیشتر کاربران در دسترسی به فروشگاه شما، دست به کار شوید و سفارش طراحی اپلیکیشن خود را بدهید. شرکت های بزرگ و برند های معتبر مانند دیجی کالا اپلیکیشن های حرفه ای دارند. به شما تبریک میگویم در این مرحله به یک برند و نمونه تبدیل شده اید. حال می توانید از فروشگاه آنلاین خود لذت ببرید. برای رسیدن به این رویا فقط یک گام فاصه دارید...

نرم افزار-حسابداری-تحت-وب

چگونه باید هزینه ها را مدیریت کنم؟

اگر دقت کرده باشید در تمام مقاله در مورد هزینه ها و مواردی که هزینه های نسبتا بالایی دارند صحبت شد. حال باید بتوانید حساب خود را در فضای آنلاین مدیریت کنید تا بتوانید در تمام این مسیر با خیال راحت قدم بردارید. پس باید از هزینه های سایت، دریافتی های سایت، فروش ها و هزاران کار حسابداری دیگر آگاهی کافی داشته باشید.. برای اینکه بتوانید از این مزیت استفاده کنید می توانید از نرم افزار های حسابداری استفاده کنید.

نرم افزار های حسابداری به دو دسته آفلاین و آنلاین دسته بندی می شوند. نرم افزار های حسابداری آفلاین برای کسب و کاری که آنلاین است مشکلات بسیار زیادی به وجود می آورد. بهترین گزینه استفاده از نرم افزار حسابداری آنلاین است.

از مزایای نرم افزار حسابداری آنلاین نسبت به آفلاین می توان به موارد زیر اشاره کرد.

· در هر مکانی به حساب های خود دسترسی دارید. چه در دستگاه خودتان چه دستگاهی غیر از دستگاه خودتان

· هنگامی که شما به یک برند تبدیل شدید می توانید از این مزیت استفاده کنید که اطلاعات مورد نظرتان را با شعبه های دیگر یا شریک های دیگر به اشتراک بگذارید.

· اطلاعات شما ذخیره می شود و از حذف شدن و از بین رفتن اطلاعات بیمی ندارید.

· در نرم افزار حسابداری آنلاین بدون اجازه شما، هیچ کسی توان دسترسی به اطلاعات شما را ندارد. امنیت فوق العاده این نرم افزار به شما کمک می کند تا نسبت به حساب های خود آسوده خاطر باشید.

· هیچ حجمی از فضای دستگاه شما اشغال نمیشود. تمام اطلاعات شما در فضای ابری و به دور از دسترسی هر شخصی قرار می گیرد.


** این محتوا تبلیغاتی است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس