خلع سلاح کرونا؛ بازگشت هواداران به لیگ جزیره از ۱۵آذرماه

نخست وزیر انگلیس امروز (دوشنبه) اعلام کرد که هواداران فوتبال برای نخستین بار از زمان آغاز پاندمی کرونا، ظرف کمتر از دو هفته دیگر به ورزشگاه‌ها باز خواهند گشت.

به گزارش مشرق، بوریس جانسون در جریان صحبت‌های خود در مجلس عوام از آغاز اجرای برنامه‌های دولت این کشور برای فصل تعطیلات به عنوان بخشی از «برنامه زمستانی کووید» از سوم دسامبر خبر داد و آن را تایید کرد.

براین اساس یک ساز و کار سه طبقه بندی سختگیرانه‌تر به اجرا گذاشته و بدین ترتیب شدت محدودیت‌های هر منطقه تعیین خواهد شد؛ سیستمی که به طور مستقیم روی شمار هواداران مجاز ورود به هر ورزشگاه در سراسر انگلیس تاثیر خواهد داشت.

تمامی رقابت‌های حرفه‌ای فوتبال از ماه مارس بدون تماشاگر برگزار شده اما شاید پیش از اتمام سال ۲۰۲۰ برخی هوداران بتوانن  دیدار تیم‌های محبوب خود را از نزدیک تماشا کنند.

جانسون تایید کرده است که ورزشگاه‌های روبازی که در مناطق دسته اول (با ریسک کمتر) وجود دارند می‌توانند از ۴ هزار هوادار یا ۵۰درصد گنجایش ورزشگاه میزبانی کنند؛ این رقم برای ورزشگاه‌های مناطق دسته دوم ۲ هزار نفر بوده و ورزشگاه‌های مسقر در مناطق دسته سوم همچنان بدون هودار از دیدارها میزبانی خواهند کرد.

این بدان معنا است که شنبه پنجم دسامبر (۱۵ آذرماه) نخستین روزی خواهد بود که تقریبا بعد از ۹ ماه شاهد بازگشت هواداران به ورزشگاه ها و تماشای دیدار تیم‌های محبوبشان خواهد بود.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس