واکنش فدراسیون کشتی به انتشار فیلم قهرمانی که دستفروشی می کند

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: شخصا با محسن مدهنی فرنگی کار اندیمشکی در مورد مشکلاتش صحبت کردم.

به گزارش مشرق، محمدابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی در خصوص فیلم پخش شده از محسن مدهنی در فضای مجازی در مورد مشکلات کاری وی تصریح کرد: با عنایت به اینکه توجه به قهرمانان ملی در دستور کار فدراسیون قرار دارد، بنده نیز به همین منظور با محسن مدهنی که مدال طلای کشتی فرنگی نوجوانان جهان در سال ۲۰۱۷ را در کارنامه‌ی قهرمانی خود دارد، صحبت کردم و در جریان مسائل پیش آمده قرار گرفتم.

امامی تصریح کرد: مدهنی گفته در دور رفت لیگ برتر کشتی فرنگی با تیم شهدای قم به میدان رفتم و قرار است در دور برگشت هم با یک تیم دیگر در لیگ حضور داشته باشم و پس از پایان لیگ پیگیر کار وی باشیم. من بنده نیز گفتم فدراسیون کشتی حامی قهرمانان خود است و هر زمان لازم باشد کار را پیگیری می‌کند.

سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان اینکه رشته کشتی بعنوان ورزش اول کشور مدال آوران و قهرمانان فراوانی در رده‌های مختلف سنی دارد، اظهار داشت: اولویت، رفع مشکلات و دغدغه‌های این عزیزان است اما همانطور که می‌دانید، فدراسیون کشتی محدودیت‌هایی دارد و تا حد توان خود قادر به کمک به قهرمانان این رشته است ولی از نظر جایگاه سازمانی هرگونه رایزنی و تلاش با مسئولان کشوری و استانی در مورد رفع مشکلات کشتی گیران را انجام می‌دهد.

وی ادامه داد: در همین خصوص نیز نامه‌ای از سوی فدراسیون کشتی به کمیته ملی المپیک ارسال شد تا به لحاظ مالی به محسن مدهنی مساعدت شود و مسئولان کمیته ملی المپیک نیز در حد توان خود پیگیر خواهند بود.

امامی در پایان خاطرنشان کرد: رئیس فدراسیون کشتی در بازدیدهای استانی که تاکنون داشته، پیگیر مشکلات شغلی قهرمانان استان بوده و با استانداری و شهرداری مناطق مربوطه رایزنی‌های لازم را کرده و آنها نیز قول همکاری و مساعدت داده‌اند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • حامد IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    1 0
    آیا مشکل کشور دست فروش بودن یک قهرمان یک رشته در یک وزن فلان است؟ دکتری های مملکت فلک زده شده اند. میلیون نفر از مردم بیچاره شده اند. آیا جوانی که همه جوانی اش رو پای علم گذاشت و مانند خیلی از جوانان دیگر دنبال تفریح و عشق و حال و پارتی و ... نبود و فوق لیسانس و دکتری گرفت و یا بیکار ماند یا حقوق کارگری دریافت کرد و نه خانه می تواند بخرد نه ازدواج می تواند بکند و ... قهرمان نیست؟ وا اسفا به حال ملتی که گرفتار چنین مدیران شدند. ملتی که با دست خود به چنین عناصری رأی دادند.
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۹
      0 0
      واقعا من شما رو درک نمیکنم. وظیفه هر کشوری هست که از قهرمان هاش حمایت کنه. همین کشتی گیر میتونه بره تابعیت یه کشور دیگه رو بگیره و برای اون کشور مدال آوری کنه. پولهای نجومی به فوتبالیست ها میدن ولی نباید کمک حال یه قهرمان دنیا باشن. در ضمن یه وزشکار میتونه الگوی خیلی از جوانها باشه که سراغ مواد مخدر و.. نرن.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس