کد خبر 1147397
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۳
جهاد اسلامی : عادی‌سازی چراغ سبزی به اسرائیل و آمریکا برای اجرای «معامله قرن» است

جنبش جهاد اسلامی فلسطین ضمن محکوم کردن میزبانی عربستان سعودی از نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، درباره مقدمه‌چینی برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین هشدار داد.

به گزارش مشرق، جنبش جهاد اسلامی در بیانیه‌ای میزبانی عربستان سعودی از «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را محکوم کرد.

جهاد اسلامی همچنین هشدار داد که سفر نتانیاهو به ریاض مقدمه‌ای برای تجاوز گسترده علیه ملت فلسطین، امت اسلامی و اماکن مقدس باشد.

طبق گزارش شبکه فلسطین الیوم، جهاد اسلامی در بیانیه خود آورده است که سفر نتانیاهو به عربستان سعودی یک سقوط سیاسی و خیانت به قدس، مکه، مدینه منوره و مسجدالاقصی است.

در این بیانیه همچنین آمده است که «انجام چنین سفری به کشوری که ادعای مسئولیت اماکن مهم و مقدس امت اسلامی را دارد، رژیم اشغالگر اسرائیل را به استمرار سیاست تجاوزکارانه و پلید خود در سرزمین مقدس فلسطین ترغیب می‌کند».

رسانه‌های رژیم صهیونیستی امروز دوشنبه فاش کردند که نتانیاهو روز یکشنبه(دیروز) در سفری به عربستان سعودی با «مایک پامپئو» وزیر خارجه آمریکا و «محمد بن سلمان» ولی‌عهد سعودی دیدار کرده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    3 0
    آل منحوس سعودی سالهاست داره به دستورات خدا و ارزشهای اسلام و پیامبر اکرم(صلی الله علیه) و مسلمانان دنیا خیانت میکنه مطمئنا خیلی زود به خاطر دوستی با دشمنان خدا و دشمنی با پیامبر و امامان مجازات خواهند شد.
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    1 0
    آل سعود صهیون کلا با خیانت به اسلام و مسلمین متولد شده است و بعید است تا پایان عمر منحوسش از خیانت به اسلام دست بردارد. اللهم عجل لولیک الفرج

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس