کد خبر 1147306
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۳
آشفتگی روی نیمکت آبی/ دخالت کادر فنی استقلال در کار یکدیگر؟

این روزها گمانه‌زنی زیادی در خصوص دخالت کادر فنی در کارهای یکدیگر شینده می‌شود و این در حالی است که کادر فنی استقلال مدعی اتحاد و مسئولیت‌شناسی در کارهای خود هستند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال استقلال در این مدت روزهای پر التهابی را پشت سر می‌گذارد. اتفاقات بعد بازی برابر فولاد باعث شد تا حاشیه‌های زیادی دور آبی‌پوشان را فرا بگیرد و کادر فنی استقلال در این اتفاقات پیش آمده مورد اتهامات مختلفی قرار بگیرند. از تعویض نشدن محمد دانشگر و ۱۰ نفره شدن استقلال در دقایق پایانی بازی مقابل فولاد تا جدال لفظی محمود فکری و شیخ دیاباته بر سر مسائل فنی.

در حال حاضر کادر فنی استقلال را می‌توان یکی از شلوغ‌ترین کادرهای فنی تیم‌های لیگ برتری دانست. تیمی که چندین مربی با سابقه و جوان را در خود می‌بیند و بنا به ادعای کادر آبی‌ها مسئولیت‌ها با این کادر فنی، تقسیم شده است تا مشکلی از بابت پیش‌برد کارها به وجود نیاید اما سوالی که می‌توان در این رابطه مد نظر قرار داد، این است که چطور وقتی مسئولیت‌ها در یک تیم حرفه‌ای تقسیم می‌شوند، استقلال باید شاهد چنین حاشیه‌هایی باشد؟ انجام ندادن یک تعویض ساده، اتفاقی بی‌سابقه در تاریخ یک باشگاه حرفه‌ای همچون استقلال است و این نشان دهنده ناهماهنگی کادر فنی تیم است.

بیشتر بخوانید:

اشتباهاتی که بلای جان استقلال شد

از ناهماهنگی کادر فنی استقلال که بگذریم، این بار گمانه‌زنی‌های عجیبی در خصوص دخالت کادر فنی استقلال در کارهای یکدیگر به گوش می‌رسد. در آخرین این مورد به دخالت پرویز مظلومی در کارهای محمود فکری می‌توان اشاره کرد؛ مساله‌ای که می‌تواند در آینده برای استقلال دردسرساز شود.

فوتبال ایران از دوگانه سرپرست - سرمربی بارها ضربه خورده است. مخصوصا وقتی که سرپرست نیز ادعای سرمربی‌گری یک تیم را داشته باشد. از آخرین این دوگانه‌های پر دردسر می‌توان به تیم ملی امید اشاره کرد؛ جایی که فرهاد مجیدی، سرمربی وقت تیم به دلایل مختلفی با کادر فنی این تیم به مشکل خورد و در نهایت باعث شد حمید استیلی که سرپرست تیم بود، سکان‌دار هدایت تیم ملی امید شود.

در تیم استقلال هم چنین چیزی وجود دارد. در کادر فنی استقلال چهره‌هایی وجود دارند که سابقه سرمربی‌گری آبی‌پوشان را دارند و بعضا در مقطعی توانستند موفقیت‌ هایی به دست آورند. با وجود چنین حاشیه‌ها و اتفاقاتی که برای استقلال رخ می‌دهد، می‌توان در آینده شاهد مدعیانی در کادر فنی بود که بخواهند هدایت استقلال را بر عهده بگیرند.

کادر فنی استقلال با وجود اینکه ادعای اتحاد و مسئولیت‌شناسی دارند اما با وجود این ناهماهنگی‌ها و با وجود این گمانه‌زنی به نظر می‌رسد روزهای سختی پیش رو دارند. روزهایی که در آینده می‌تواند چشم‌انداز محمود فکری را به طور کلی به هم بزند و باعث شود قید حضور در استقلال را بزند. اتفاقی که برای پیشکسوت‌های سابق استقلال نیز رخ داد. با این وجود باید منتظر ماند و دید این وضعیت تا چه زمانی برای استقلال ادامه پیدا می‌کند و چه سرنوشتی در انتظار آبی‌پوشان پایتخت است.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    فکری وقتی که نساجی رو ول کرد اومد استقلال باید می دونست که سرمربی های استقلال مهمان 6 ماهه هستن البته این یکی بعیده 6 ماه هم دووم بیاره

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس