کد خبر 1147248
تاریخ انتشار: ۳ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۴
واکنش حبیبی به شایعه انصراف استقلال از تیم‌داری در لیگ کشتی

مربی تیم کشتی آزاد استقلال تاکید کرد که این تیم با اسپانسر شخصی اداره می‌شود و فقط نامش را از برند استقلال گرفته است.

به گزارش مشرق، هادی حبیبی در مورد اینکه گفته می‌شود باشگاه استقلال دیگر قصد تیم‌داری در سایر رشته‌های غیر فوتبالی را ندارد، اظهار داشت: در قراردادی که کشتی گیران با باشگاه استقلال بستند شرکت سومی وجود دارد که این شرکت سوم با باشگاه استقلال قرارداد دارد. در واقع بچه‌ها با این شرکت قرارداد بسته‌اند و مهم تر از همه، اینکه کسی که هزینه می‌کند یک شخص است که مدیرعامل آن شرکت است و این موضوع هیچ ربطی به باشگاه ندارد. ما فقط از نام استقلال استفاده کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید:

نامه استقلال درباره کارشکنی هیات مازندران

وی تاکید کرد: هزینه‌ای که برای تیم کشتی استقلال شده هیچ ربطی به خود باشگاه ندارد و ما به حضورمان در لیگ برتر بدون مشکلی ادامه خواهیم داد.

رئیس پیشین سازمان لیگ کشتی در پاسخ به این سوال که آیا استقلال می‌تواند نام برندش را از تیم کشتی بگیرد؟، گفت: نه، چون باشگاه استقلال پای قراردادها را امضا کرده است. باشگاه نامه رسمی به فدراسیون زده و این شخص که مدیرعامل یک شرکت و اسپانسر و مدیر ما است را به عنوان نماینده خودش معرفی کرده و امضای باشگاه استقلال و این فرد پای همه قراردادها هست.

حبیبی در مورد وضعیت استفاده استقلال از یونس امامی با توجه به جراحی بینی‌اش، تصریح کرد: با او صحبت کردم، بینی‌اش را جراحی کرده، اما با این وجود به اردوی ما می‌آید تا شرایطش را ببینیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس