کرونا نمایه پرستاران نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت ضمن اعلام آخرین آمار مربوط به بیماران و بهبودیافتگان کرونا در کشور گفت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۷۵ نفر بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست دادند.

به گزارش مشرق، دکتر سیما سادات لاری اظهار کرد: از دیروز تا امروز ۲ آذر ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که ۲۱۶۰ نفر از آنها بستری شدند و مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۸۵۴ هزار و ۳۶۱ نفر رسید.

وی افزود: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۷۵ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جانباختگان این بیماری به ۴۴ هزار و ۸۰۲ نفر رسید البته خوشبختانه تا کنون ۶۰۳ هزار و ۴۴۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده‌اند.

به گفته لاری ۵۷۹۶ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند و تاکنون ۵ میلیون و ۷۸۸ هزار و ۱۶ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

بر اساس اعلام سخنگوی وزارت بهداشت، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز و استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    2 3
    مسئولین وزارت بهداشت به دلیل اینکه میدانند با روش طب اسلامی وطب سنتی همه بیماران کرونایی کاملا بهبود می یابند، همانطور که در چین با جمعیت دوازده برابری ایران این دارو ها جواب داده و کمتر کسی بخاطر کرونا فوت میکند، ولی بخاطر ضرر شخصی شان که مردم دیگر بدنبال دکتر های طب پزشکی نمیروند، باید محاکمه شوند و اینقدر بیخودی کشته ندهیم و مردم از سختی هایی که این طیف اصلاح طلب ایجاد کرده اند ،خلاص شوند.
    • IR ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      1 0
      من که خسته شدم. به درک که کسی گوش نمیده. این وسط فقط جور محدودیت‌ها و بگیر و ببندهای احمقانه و بی فایده رو باید ما بکشیم. نزدیک به یکسال هست محبوس شدیم از ترس اینکه خبرنگار صدا و سیما مثل مجرم مچ ما رو نگیره که چرا اومدید بیرون، خون مریضا گردن شماست و از این قبیل مزخرفات
    • IR ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
      0 0
      باز زیاد شد که ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ گفتید سی نفر کم شد که !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس