بودجه 1400 عملیاتی مصوب شود نه با روش‌های سنتی/ درآمدها و هزینه‌ها مشخص نیست - کراپ‌شده

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس با انتقاد از مشخص نبودن درآمدها و هزینه‌های کشور گفت: بودجه ۱۴۰۰ را باید عملیاتی مصوب کنیم نه با روش‌های سنتی و به همین دلیل باید اصلاح ساختار بودجه واقعی باشد.

به گزارش مشرق، سیدکاظم دلخوش نماینده مردم صومعه‌سرا در مجلس شورای اسلامی، درباره بودجه ۱۴۰۰ اظهار داشت: مردم و مجلس باید بودجه سال ۱۴۰۰ را عملیاتی تدوین کنند ولی با شیوه‌های مرسوم و سنتی فعلی چنین چیزی محقق نخواهد شد بلکه باید درآمد و هزینه‌های واقعی با نظارت کامل رصد شده و با متخلفین برخورد شود. 

وی افزود: دولت برای اصلاح ساختار بودجه نظر مجلس را دریافت نکرده است و به همین دلیل نمایندگان مجلس یازدهم با طرحی تلاش کردند خط و مشی‌ای را برای اصلاح ساختار بودجه به مجلس بدهند که به نظرم جوابگو نخواهد بود زیرا بودجه کشور همواره سنتی است. 

سخنگوی کمیسیون قضایی مجلس تصریح کرد: در شرایط فعلی کشور که درآمدها و هزینه‌های کشور مشخص نیست و حتی هزینه‌ها بیش از درآمدهاست مشکلات بیشتر شده و لزوم نظارت و رصد دقیق ارقام و هزینه‌کرد بودجه بسیار ضروری است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • دیده بان IR ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۲
    0 0
    باتوجه به تشکیل دیرهنگام کمیسیون قضایی امیداست ان شاءالله با سختکوشی وکارشبانه روزی وفشرده ،زمان ازدست رفته جبران وخصوصا درمورد دغدغه های جدی ریاست محترم قوه قضاییه کاربیشتری باسرعت بیشترصورت پذیرد،خصوصا درمورداصلاح قانون ارتقای اعتباراسناد رسمی والزام تبدیل سندعادی (قولنامه ومبایعه نامه)به اسنادرسمی که ازطرف شورای نگهبان به مجلس جهت رفع ایرادات بازگردانده شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس