ترامپ نمایه

صهیونیست‌ها با تکیه بر ابزار سنتی «تهدید به جنگ» علیه دشمنان خود، شروع به مانوردادن روی شایعات رسانه‌های آمریکایی مبنی بر آغاز جنگ ترامپ با ایران در مدت باقی‌مانده دوره وی در کاخ سفید کرده اند.

سرویس جهان مشرق - در حال حاضر و پس از شکست «دونالد ترامپ» در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و ناامیدی صهیونیست‌ها از اجرای پروژه‌هایی که همراه با ترامپ برنامه‌ریزی کرده بودند، رسانه های اسرائیلی شروع به سوء استفاده از شایعات مربوط به ترس از آغاز جنگ دونالد ترامپ با ایران در رسانه‌های آمریکایی کرده‌اند. اما در این میان سوالات زیادی درباره تردید در زمینه توانایی تل آویو و یا حتی دولت ایالات متحده قبل از پایان مهلت مقرر دونالد ترامپ در کاخ سفید برای شروع چنین جنگی مطرح می‌شود.

صحبت از شروع حمله نظامی علیه ایران خواه توسط رژیم صهیونیستی یا ایالات متحده و یا گروه‌های تکفیری -تروریستی تحت حمایت آنها و اخبار و شایعاتی از این قبیل در واقع ابزار جنگی سنتی صهیونیست‌هاست که در دو دهه گذشته بیش از حد علیه دشمنان خود به ویژه ایران استفاده کرده‌اند.

در حال حاضر نیز اسرائیلی‌ها پس از دست دادن برگ برنده خود در کاخ سفید یعنی دونالد ترامپ شروع به مانور دادن روی این ابزار جنگی کرده‌اند. اما همه این شایعات صرف نظر از اینکه  از کجا درز پیدا می‌کند، سوالاتی  برای تحلیلگران و کارشناسان ایجاد کرده؛ با این مضمون که آیا واقعا ترامپ می تواند در مدت کوتاه باقیمانده دوره خود جنگی علیه ایران ترتیب دهد؟

مطابق آنچه که در چهار سال گذشته از دونالد ترامپ مشاهده شد، شخصیت عجیب و افراطی او  همواره حامل فرضیه‌های غیر واقعی بوده که قابل پذیرش نیست و فرضیه حمله نظامی به ایران نیز در همین راستا مطرح می شود. از سوی دیگر صحبت‌هایی درباره امکان سوء استفاده «بنیامین نتانیاهو» نخست وزیر رژیم صهیونیستی از دوره باقی مانده ترامپ در کاخ سفید برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران مطرح می شود که این موضوع نیز در متن فرضیه اول یعنی برنامه های افراطی و غیر قابل اجرای ترامپ قرار می‌گیرد.

اولین بار رسانه های آمریکایی فرضیه جنون‌آمیز ترامپ برای به راه انداختن جنگ در ایران و یا سایر صحنه‌های بین‌المللی را به نقل از منابع دولت ترامپ مطرح کردند. این منابع اعلام کردند نگران هستند که دونالد ترامپ در مدت باقیمانده دوره خود اقدامات افراطی انجام دهد.   اما هدف از انتشار این اخبار مربوط به اختلافاتی است که درباره نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا میان جمهوری خواهان و دموکرات‌ها رخ داده است.

این منابع در دولت ترامپ، قصد دارند با نشر چنین شایعاتی طرف مقابل خود یعنی دموکرات‌ها را ترسانده و  آنها را از اقداماتی که ممکن است علیه دونالد ترامپ اتخاذ کنند باز دارند. با توجه به اقدامات غیر قانونی دونالد ترامپ طی چهار سال ریاست جمهوری خود در عرصه داخلی این کشور، منابع وابسته به دولت وی ‌می‌خواهند از خلال تهدید هایی همچون جنگ و یا سایر اقدامات افراطی، دولت منتخب آمریکا را مجبور به انجام توافقی در راستای مصونیت قانونی ترامپ در برابر فرار مالیاتی کنند تا بتواند در انتخابات ۲۰۲۴ مشارکت داشته باشد.

اما آیا شروع جنگ علیه ایران می‌تواند شانس ترامپ برای پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ را افزایش دهد و آیا آغاز این جنگ با سیاست دوری آمریکا از درگیری‌های مسلحانه مستقیم مطابقت دارد؟ اما سوالات مهم تری که در این زمینه مطرح می شود مربوط به آن است که  در چهار سال گذشته و در شرایطی که ترامپ به گفته خودش دلایل و بهانه‌های لازم برای حمله به ایران را داشت چرا این کار را نکرد  و اینکه آیا آغاز چنین جنگی می تواند فرصتی برای ترامپ جهت جلوگیری از پیگرد قضایی وی به دلیل اقدامات غیرقانونی در آمریکا و نیز پیروزی در انتخابات ۲۰۲۴ باشد؟

در زمینه فرضیه دوم که مطرح شد بنیامین نتانیاهو سعی دارد از فرصت باقی مانده ترامپ برای جنگ با ایران استفاده کند؛ این یک فرضیه اسرائیلی است که در متن فرضیه اول به وجود می آید. تهدید به جنگ یک ابزار جنگی صهیونیستی است که تل‌آویو در هیچ شرایطی  از آن دست نمی کشد و از زمان تاسیس رژیم جعلی خود با حمایت آمریکا آن را در دستور کار سیاست های استعماریش قرار داده است.

اما آیا در چهار سال گذشته ترامپ مانع اسرائیل برای جنگ با ایران شده بود و اساساً آیا رژیم صهیونیستی توانایی آغاز چنین جنگی ر اداشته و می‌تواند پیامدهای آن را تحمل کند و یا اینکه قادر به تعیین نتیجه آن هست؟

قبل از اینکه درباره موافقت یا عدم موافقت آمریکا با چنین جنگی صحبت کنیم باید بگوییم پاسخ این سوالات روشن شود. کاملاً بارز است که صهیونیست‌ها همواره برای آغاز یک جنگ و تجاوز یا حتی تهدید به آن پشتشان به حمایت آمریکا گرم بوده است. در حال حاضر نیز اسرائیلی‌ها برای بازگشت به ادعاهای خود درباره جنگ با ایران و حملات نظامی به تاسیسات هسته‌ای این کشور وابسته به دولت بعدی آمریکا و مواضع آن خواهد بود که قطعاً رویکردهای این دولت با دولت ترامپ که در راستای خواسته های کامل صهیونیست‌ها بود متفاوت است.

بنابراین برای تجزیه و تحلیل اخبار و شایعاتی که به شکل هدفمند درز پیدا می‌کند به ویژه از جانب رژیم صهیونیستی که همواره برای مقابله با نگرانی های خود از جانب دشمنانش  از این ابزار استفاده کرده، باید با هوشیاری عمل کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 148
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 82
  • IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۳
    بالاتر از سیاهی رنگی نیست. از ترس جنگ و تحریم ما رو به تله برجام کشوندند. نتیجش چی شد؟ الان هم به صورت نیابتی تو عراق، سوریه، یمن، لبنان و ... با ایران دارند می جنگند و تحریم ها هم به صورت کامل برگشته. ترس از جنگ خطرناکتر از خود جنگه. گول کفار خارجی و اصلاح طلب های داخلی رو نخورید.
    • IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      38 11
      ان شاء الله
    • IR ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      56 40
      در صورت حماقت آمریکا در تجاوز به ایران تمام پایگاههاشون رو در منطقه و حتی در خود آمریکا به خاکستر تبدیل کنید همه ناوها و فرودگاهها و هواپیماهاشون رو نابود کنید.تلاویو و حیفا و بنادر و صنایع و آب شیرین کنهای عربستان و امارات و این کشورکها رو نابود کنید.اینقدر سرباز آمریکایی بکشید و مهمتر اسیر کنید.بریزید تو پایگاههای آمریکایی کشورهای اطراف اسیر آمریکایی بگیرید.تا آمریکا به غلط کردن بیفته.
    • IR ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      34 37
      دستمان روی ماشه است...
    • محمود IR ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      37 9
      ترس از جنگ بد تر از خود جنگ است احسن
    • ارش IR ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      37 30
      مرگ بر اسرائیل
    • Sa IR ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      45 18
      گول‌ نمیخوریم‌ وازتحریمهاشون‌ هراس‌ نداریم‌ جنگم‌ بشه‌ هم توصف اول‌ جنگ‌ هستیم‌
    • خداپرست IR ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      25 19
      تا این لحظه که بنده کامنت می‌ذارمف 12 نفر علاقه دارن که فریب نفوذی‌ها و اصلاح‌طلبان و منافقین را بخورند! شاید هم خودشون همین‌هایی هستند که نامشون برده شد.
    • Unknown Guy IR ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
      0 8
      میدونین ایران توانایی پالس الکترومغناطیسی داره (EMP) که میتونه برق نصف آمریکا رو در چند دقیقه به مدت 1 سال یا حتی دائمی از بین ببره.
  • IR ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    46 28
    قصد حمله را داشت ولی خدا بهش فرصت را نداد و رئیس جمهور نیست
    • سروش IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      33 14
      غلط کردند اگر می دونستند ده درصد موفقیت دارند بدون که این کار را میکردند اونها تحمل عواقب بعد از جنگ را ندارند چون جنگ برای اونها حتما فرسایشی تر از ایران خواهد بود نمونه آن یمن که با دست خالی و محاصره کامل هنوز ازش میترسند البته یمن خائن نداره ولی ایران داره دو تابعیتی ها و سلبریتی ها و لیبرالها که از زیر دست اصلاحاتچی های خائن بیرون آمده اند.
  • سید مهدی IR ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    25 11
    باید قبل از دشمن اونو گرفت و دستش رو خوند هیچ موقع بهتر از الان برای گرفتن جان ترامپ وجود نداره به بهانه پاسخ به تهدیدات و اجرای عدالت برای گرفتن انتقام از قتل حاج قاسم نباید بترسیم اوضاع به‌نفع ماست بعد از قتل ترامپ اونوقت میخوام ببینم کدوم کشور عربی یا صهیونیستی میخواد ما رو تهدید کنه
    • رضا IR ۲۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      15 1
      سید جان ترامپ چطوری میخوای بکشی مگه بزه جلو دستت باشه
    • رحمن IR ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 6
      چرا که نه.فکر میکنی کسی از ایران باید بره آمریکا؟خیر مبارزین خود آمریکا ترتیب قتل ترامپ را میدهند بگذار از کاخ سفید اسباب کشی بکنه.انشاءالله درست میشه صبر میکنیم
    • DE ۰۵:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 6
      تنهایی ترامپ نه باید نتانیاهو و ترامپ و محمد بن سلمان و نخست وزیر انگلیس را در یک حمله غافلگیرانه به هلاکت رساند
  • IR ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    23 2
    به زودی همه چی معلوم میشه
  • حسنزاده IR ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    30 2
    متاسفانه دهن به دهن صهیونیستها، دلالان اقتصادی هم این شعار جنگ و شدت گرفتن تحریمهارو در داخل کشور آب و تاب میدهن تا پولها به جیب بزنن در واقع اسرائیل و امریکا هیچ وقت زحمت جنگ بخودشون نخواهن داد اونا هدفشان با بهم زدن امنیت اقتصادی فشار و در نهایت ضعف رو به مردم ایران تحمیل می کنند شاید بعد تضعیف کامل این غلط رو بکنن. البته مهمترین یاوران آنها همین دلالان و مفسدان داخلی هست که هرازگاهی با اختلاس چند میلیاردی به آغوش آنها فرار میکنند...
  • DE ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 1
    یکم روان تر مینوشتی خب! فرضیه اول، فرضیه دوم، فرضیه اول ، فرضیه دوم!!!!
  • Mjp IR ۰۴:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    36 10
    زترررشککک. اسرائیل ک خوبه آمریکا کل جهان هم حریف ایران سرزمین شیرمردان نمیشه. نمونش 42کشورتودفاع مقدس علیه مابودن. ایران دست خالی پوزه ی همشون بخاک مالید.. این ترفندجنگ ازفردا اصلاح طلبان شروع به انتشار باعث ترس ونگرانی جامعه میشند. البته آدمهای انقلابی ووطن دوست ازجنگ ترسی ندارن ولحظه شماری میکنن تکلیف غده سرطانی را واسه همیشه یسره کنند قدس آزادشه..وغرب پاش کوتاه میشه توخاورمیانه وانموقعست عربستان ومرتجعان بایدبه شیرمردان ایرانی باج زنده موندن بدن. مامنتظرجنگیم هراسی نداریم
    • sanaz IR ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      19 6
      درود بر تو عالی گفتی
    • الی IR ۰۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 4
      عالی گفتی .
    • IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
      1 3
      عالی گفتی
  • مهرناز IR ۰۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    23 6
    مانور های گوناگون ترامپ " عدم قبول شکست در انتخابات " سخنانش در اجلاس 20 " تا حمله مضحک نظامی او به ایران " هیچ شانسی را برای ترامپ رقنم نخواهد زد " ترامپ به تارخ جهنمی امریکا پیوست " ترامپیست ماند " جهت خوراک داخلی امریکا " نمایش قدرت نمائی صیهونیست ها " با مردم امریکا " مردم هم جواب دندان شکنی به انان دادند " تا صیهونیست ها متوجه شوند با دلارهای هنگفتی که هزینه کردند " جائی در دل مردم امریکا ندارند.
  • IR ۰۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    20 1
    یک نکته را توجه داشته باشید طبق قانون اساسی آمریکا در صورت بروز جنگ ریس جمهور در زمان جنگ تغییر نمیکنه
    • IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      1 6
      این برای زمانی هست که هنوز انتخابات شکل نگرفته باشه ولی العان رئیس جمهور بعدیش انتخاب شده
  • IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    43 27
    بعد از حمله به عین الاسد ترامپ بشدت ترسیده بود و به تته پته افتاده بود. فیلمش هست. ترامپ به گورباباش خندیده که بخواد به ایران حمله کنه. ولی شبکه های تبلیغاتی دشمن بلدن چجوری هر دروغی رو تو حلق یه مشت احمق پای ماهواره فرو کنن.
    • فربد DE ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      10 1
      !
    • RU ۰۷:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      8 3
      درودبه شرف شماراست گفتی همه بدبختی ماازهمین ماهواره شروع میشه
  • IR ۰۶:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 5
    واقعیت انتخابات امریکا انتخاب بین ضعیف و ضعیف تر بود که صهیونیسم یک درصدی تصمیم گرفت ضعیف را انتخاب کنه تا دیرتر به ورطه ی سقوط برسه.
    • علی IR ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      10 5
      مرگ بر صهیونیسم
  • IR ۰۷:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 9
    ترامپ برای بازگشت به قدرت به دنبال جلب رضایت صهیونیست هاست.1. رفتن پمپئو به جولان اشغالی 2.فشار به بن سلمان برای اعلام ارتباط رسمی با چسراییل حتی به قیمت خاموش کردن رادارها و مورد هدف قرار گرفتن تاسیسات نفتی ال سعود 3. حمله به ایران حتی محدود 4. ازدواج دختر ترامپ با ال سعود برای جلب رضایت این خیانت و حفظ حکومت کثیف ترامپ 5. ارتباط همسر ترامپ با نتانیاهو برای جلب رضایت انها و....ترامپ یک تاجر است و فکر میکند هر چیزی یک قیمتی دارد
  • علی IR ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    17 17
    مرگ برقاتلان جوانان وسربازان ایرانی مرگ برقاتلان سردارایرانی حاج قاسم به خداقصاص قطره قطره خون عزیزانمان را خواهیم کرفت ازبنی صدر گرفته تا هویداوبایدن
  • IR ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    22 8
    ترامپ لعنه الله علیه ونتانیاهو لعنه الله علیه
  • مجید IR ۰۷:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    5 0
    آقای باسواد همیشه اینو بدون کسی مثل تو وقتی از ادبیات فرهنگش این طور برای گفتن نظرش استفاده میکنه همیشه با حرف خودش بی پایه بودن حرفشو داره فریاد میزنه؟؟؟؟
  • Mjp IR ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 7
    زترررشککک. اسرائیل ک خوبه آمریکا وکل جهان هم حریف ایران سرزمین شیرمردان نمیشه. نمونش 42کشورتودفاع مقدس برعلیه مابودن. پوزه ی همشون بخاک مالوندیم.. الان ایران ک یلی شده برای خودش.. مامنتظرکوچکترین حمله اوناهستیم قدس راازادخواهیم کردسپس بسمت مکه ومدینه خواهیم رفت ورهبری جهان اسلام رابدست خواهیم گرفت یقینا غربی هارنگ خاورمیانه رانخواهنددیدتاابد.. مگه مااصلاح طلبیم ک ازترس جنگ وتشرامریکابخودبلرزیم؟؟ ماظریف تسلیم پذیررا برای کشورشرم میدونیم آبروی ایران شجاع رابردن.. درودبه هرچی آدم شجاع ونترسه ک الگوشون سرداردلهاهست
    • IR ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 3
      مگه با پراید بتونین اونا رو به خاک و خون بکشید آناناس
  • محسن DE ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    23 8
    سلام، ما ایرانیها‌ همیشه بر این باور بودیم که مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت ، پس اون ترسو های بزدل آمریکایی منتظر چی هستن ، ما آماده شهادتیم‌، ما رو از جنگ نترسونید،
    • iran IR ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      18 3
      درود بر شما ... فدایی دارد این خاک کهن ایران زمین ایرانیان هیچگاه ذلت پذیر نبودن مرگ با عزت بهتر از زندگی با ذلت است، چیزی که برای دشمنان ما هم باعث ترس وحشت و بازدارندگی است همین عشق به میهن و شهادت در راه میهن و آرمان هایمان هست ، پاینده ایران و ملت بزرگ ایرانم
  • احمد IR ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 1
    یوقت هایی این خبرنگارها یا دیگران اخبارهایی را منتشر میکنند که خوداتها هم یا باور نمی کنند یا از هوا ی خبرهایی را پخش می کنند اخه اسرائیل را چه به جنگ اسرائیل فقط مال فتنه گری و خرابگرای و .........باورنکنید
  • مجید IR ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 0
    ایا این خبیث های کثیف اسرائیل وامریکا تا به حال به فکر حتی خدمت به مردم خود بوده اند نه فقط وفقط فکر جنگ وادمکشی اخه حرامزاده ها چرا اینقدر خونریزی
  • خودم IR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    13 4
    فقط انتقام حاج قاسم را ازش بگیرید نگذارید مفت برود
  • سرباز وطن IR ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 2
    ایران از خداشه این غلطو بکنه اگه این غلطو بکنه بگفته سردار شهید عشق اون شروع کنه پایانش با ایرانه وباید کلا از منطقه بره ومنافع وهمه هزینه هاش وپایگاهاشو تخلیه کنه وبره ولی اون ...ای قمار باز معامله گره اصلا جرات چننین کاری رو نداره چون پول وخوبی دار از گاو شیرده میگیره واستعمار واستثمار وغارت منطقه رو خوب داره هدایت میکنه فقط کاش مسولین بی تخصص که سر کار هستن برن کنار جوانان خوب وبا تخصص وباایمان بیان وکشور صنعتی وتولید راه بیفته به امید خدا
  • ارش IR ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 2
    مرگ بر اسرائیل
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    6 1
    ترامپ یعنی میخواد تا 2024زنده بمونه
    • فاطی IR ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 3
      خخخخخ ایول..... اسراییل ترسو تر از این حرفهاس... ان شاالله پایان کار همه اشون نزدیکه.... دارن آخرین دست و پا رو میزنن تو مرداب خودشون
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    13 3
    ایران باید درسی به این اسراییل بده تاهمه حساب کار دستشون بیاد.این دووجب خاک قصبی که برداشتند نه اسمش کشوره نه شهره معلوم نیست بهش چی بگی اومده باسیاستاش دنیارو مسخره خودش کرده مردم ایرانم دارن فشار تحمل میکنن دولت ماهم راه کاری نداره .یه سیلی بزنید که ملت ببینند
    • Ali IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      12 6
      خدایا خودت ترامپ شروع کنه تا انتقام سردار دلها را بگیریم خدایا خودت شروع کنن مرگ بر ترامپ وکل امریکا لبیک یا خامنه ای
  • داود IR ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    18 3
    روحت شاد تهرانی مقدم اگه ما در زمان فعلی قدرت موشکی نداشتیم شرایط خیلی فرق میکرد.ولی امروز تمامی منافع آمریکا در منطقه و دورتر زیر سلطه ماست.پس باید خیلی احمق باشد که این فکر را عملی کند،چون در اولین حرکت اسرائیل نا بود است
  • Ali IR ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 2
    هیچ ....نمخوره هی یه قلمه بگم ما کرمانشاهیا تو عین الاسد زدیمشان هی زور کوردای نمیان چه برسه به کل ایران هر بژی کورد
    • رهگذر IR ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 1
      دمت گرم داشی برا، ایولا داري
  • علیرضا IR ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    15 4
    ترامپ ازاین حرفها زیاد میزنه همیشه آمریکا میگه گزینها رومیز است ولی ماایرانیها نه حرف نمیزنیم عمل میکنیم همیشه ماشه کشیده بیخ گوششون داریم
  • DE ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    14 2
    صهیونیست‌ها با تکیه بر ابزار سنتی «تهدید به جنگ» علیه دشمنان خود، شروع به مانوردادن روی شایعات رسانه‌های آمریکایی مبنی بر آغاز جنگ ترامپ با ایران در مدت باقی‌مانده دوره وی در کاخ سفید کرده اند.// اگر امریکا اطمینان پیدا کند در صورت حمله به ایران تمام سران غربگدا در ایران بی سر خواهند شد و اشد مجازات مرگ برای وطنفروشان و جاسوسان با قید ۳ فوریتی اجرا خواهد شد به ایران حمله نمیکند. زیرا قصد حمله از امریکا به ایران روی کار آوردن نوکران و جاسوسان و غربگدایان برای غارت ایران است .
  • IR ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 4
    مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل
  • علی IR ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 3
    اسرائیل جنایتکار و آل سعود جنایتکار هر دو وهابی هستند یکی گاو شیرده هست ویکی چوپان آمریکا ئیها زیاد فیلمهای هالیوودی نگاه میکنند همه دنیا میدانند هر سه اینها هیچ غلطی نمیتوانند بکنند ان شاءالله برای هرسه انتقام سخت در راه است
  • IR ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    6 2
    مرگ بر امریکا
  • محسن IR ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    8 2
    مرگ بر ترامپ
  • کسری IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 3
    از سگ کمتری اگه حمله نکنی
  • GB ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 3
    ترامپ بعداز اخراج کامل از کاخ سفید بابت دست اندازیها ودروغهای انتخاباتی محاکمه به زندان میره وبرای همیشه از سیاست کنار گذاشته میشه اگه دلار وسکه وطلا داری الکی جو جنگ نده جنگی توکارنیست اروپا شرق وغرب شبه جنگ ایجاد میکنن تا سلاحهایشان را به شومپتهای مرتجع وترسو منطقه بفروشن خاک بر سرشون بشه
  • IR ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    7 3
    جنگ کردن باایران جرات میخوادولی امریکایان چنین جراتی ندارندمیدونندبزنندابکش میشن
  • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 1
    اینگونه اظهار نظرها 1_یعنی ترساندن و تسلیم کردن ایران 2_بهره برداری منافقین و عرب مرتجع و ثبات صهیونیزم 3_کارشناسان کاخ سفید، از عواقب و نتیجه جنگ مرددند که موقعیت ژئوپولیتیک به نفعشان نباشد، این اظهارت فقط جنبه روانی و تبلیغی قدرت تو خالی است و خائنین رسانه شان را پر بار کنند و ژست اظهار وجود برای لقمه نانی کنند
  • جعفر IR ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 2
    ترامپ فعلا منتظر انتقام سردار شهید سلیمانی باشه. جنگ پیش کش، دوره قلدر بازی تموم شده ،خودشم خوب میدونه. البته امثال خودشم از چهل سال پیش می دونن هیچ غلطی نمیتونن کنن
  • Yavar IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    12 4
    به قول مرحوم امام (رحمت الله علیه) آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند و به قول حضرت آقا یکی بزنند 10تا می خورند، این را خودشون بهتر می دانند.
    • انقلاب IR ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      2 1
      یاد امام و شهدا بخیر
  • رضا شرف بیانی IR ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    6 1
    آمریکا .اسراییل و عربستان هیچ غلطی نمی‌تواند ‌بکنند
  • حسن IR ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    11 1
    با نام خدای بزرگ آماده هستیم بیایید حرومی ها
  • حسن IR ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 1
    آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمیتونن بکنن .ما هر چ بدبختی و فلاکت میکشیم از بعضی از گروههای داخلی کشور ..که این وضعیت اقتصادی رو درست کردند....یا حق
  • محسن IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 0
    ترس ما از ترامپ نیست . ترس ما از اصلاح طلبان غربگداست تا با مذاکره ما را خلع سلاح کنند 2225
  • عباس IR ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 11
    خدا شما سیاسیون راست و چپ رو به راه راست هدایت کنه. ترغیب مردم به جنگ و دشمنی با تمام دنیا هنر نیست . اسلام دین رافت و مهربانی است. یادتون باشه یه روز باید به درگاه پروردگار پاسخگو باشید .
    • IR ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      3 2
      شما یکبار رافت و مهربانی خودت رو به دزدی که اموال و ناموست دست درازی کرده نشون بده. باشه پاسخگویی به درگاه ایزدی با ما...............
  • mohsen IR ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    9 3
    عر عر این جماعت فقط بخاطر عقب نشینی یک تعداد وطن فروش و مزدور در کشور خودمون هست. وقتی بدنه دولت آلوده به اقامت فرزندانشون در امریکا هستند و ضعف مدیریتی این دولت مردم را بیچاره کرده ، میخواهید نتانیاهو و پمپوو ترامپ قمار باز عرعر نکند.
  • الف میم IR ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 0
    ترامپ ونتانیاهو همین الان هم دارن روز به روز به ایران ضربه میزنن ومتأسفانه فقط مردم فقیر این وسط قربانی شده ومیشوند وقتی وضعیت فقروبیکاری ورنج مردم وفسادهای مسولان وگرفتارشدن هموطنان بسیاری به کرونا وهزاران هزار مشکل وبدتر نفوذیهای بیشرفی که متأسفانه در جاهای حساسی هم راه یافته اند دیگه چه نیازی به جنگ است تازه اعلام آشکارجنگ یه وحدتی بین مردم بوجود میاره لااقل با حاکمیت کمی همکاری میکنن برای دفع دشمن
  • کرامت IR ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 1
    متاسفانه ترس از جنگ حربه ای شده در دست دشمن و عاملی برای مرعوبین داخلی . مگه ما تجربه هشت سال جنگ رو نداشته ایم که باید از بعضی الفاظی های دشمن که در زمانهای خاص جهت بهره برداری سیاسی از آن استفاده می کندبه خود تردید دهیم . این دشمن است که باید از این تجربه بترسد. و مگر جنگ نظامی بدتر از جنگ اقتصادی موجود است که شب می‌خوابی وقتی صبح از خواب بیدار میشوی همه چیز چند برابر شده ( علی برکت ا...) . همین حالا هم ما با عوامل آمریکا در جنگ نظامی هستیم و شهید میدهیم . چه بهتر که برای یکسره شدن موضوعی که سالهاست درگیر آن هستیم و برای ریخته شدن ترس بعضی به اصطلاح مسئولینی که باهیاهوی دشمن خود را باخته و هیمنه کشور رو حراج می کنند یکبار هم با دشمن اصلی روبرو شده و عزت و اقتدار ملی خودمان رو هم به دنیا هم به ترسو‌های داخلی نشان دهیم .
    • IR ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 1
      به دریا رفته میداند مصیبتهای طوفان را
  • IR ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    10 2
    غلط میکنن همین
  • IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 2
    ترامب نيروهايش را درمنطقه كاهش نمى دهد تابه ايران حمله كند هدف ضربه زدن به بايدن است چون مجبور خواهد شد پس از حضور دركاخ سفيدبرخلاف خواست مردم امريكا نيروهاى امريكا را افزايش دهد
  • حسن جانباز۵۵درصد IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 1
    ای رهبر آزاده آماده ایم آماده
  • ساسان IR ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    از قدبم گفتن دشمن کوچک رو هم نباید کوچک فرض کرد غیر از اینه؟؟؟!!!!!!!!!!
  • IR ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 2
    آنجایی را که دوست دارند به آتش می کشیم ...
  • سهروز IR ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 2
    خدا کنه فرصتی پیش بیاد تا مفسدان زالو صفت داخلی با اربابانشان ترامپ و ... از بین برن.مرگ بر آمریکا .مرگ بر اسراییل مرگ بر اختلاس گر ملعون
  • وحید IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    اسرائیل و آمریکا به کنار، دوست دارم یه روز یه درس حسابی به امارات و خربستان بدیم
  • علی IR ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 2
    چه غلط بزرگی!!!!!!!! آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند
  • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    جنگ بشه کار اسراییل تمام تمام در همون روز اول اسراییل نابود نابود میشه و سلام
  • IR ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    3 1
    همه چی مهیاست سالهاست دلمون برای جنگ تنگ شده است اکنون منتظر فرمان رهبریم تااسرائیل را باخاک یکسان کرده وپایگاههای آمریکا را در خاورمیانه به خاک خون خواهیم کشید این وعده الهی است آمریکا واسرائیل باید بادستان توانمندرزمنده گان اسلام ازبین بروندونابودشوند،
  • حسام IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    ی ترقه تو ایران بترکه، کلی قیمت ملک میاد پایین، حالا حساب با خودتون
  • فرامرز یادگار IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    امریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
  • IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 1
    هیچ غلتی نمیتونه بکنه
  • Ali yedi IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    اگر اقا دستور دهد خلیج فارس را محل دفن امریکا و هم دستانش خواهیم کرد ماایرانیان ازجنگ هراسی نداریم
  • IR ۲۰:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    من حاضرم شخصا حمایتم کنند بروم امریکا این ترامپ کثیف رو ترور کنم.. تا داغی از زخم حاج قاسم بردلم برداشته شود. ترامب بعد خروج ازکاخ سفید باید کشته شود لاغیر.
  • جواد IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    خدا کند حمله کنند تا اسراعیل توسط ایران نابود بشه
  • IR ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    ایران به هیچ وجه شروع کننده هیچ جنگی با آمریکا نیست اما اگر سرنوشت این باشد چاره ای جز جنگ کردن تا نابودی دشمن نداریم هر چند خودمان هم آسیب ببینیم
  • رادمهر IR ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    به هیچ عنوان آمریکا نمیتونه با ایران جنگ نظامی رودرو کنه
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    حالا اگه توچهار سال بعد الزایمر گرفتی یا بیماری جدید به نام هرگز سیر نشد گرفتی انوقت دیگه مناسب رئیس جمهوری نیستی البته سایر بروبچ جمهوری خواه صهیون دوست جنگ طلب کره زمین بهم زن هستند
  • اکبر IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 0
    بر اصلاح طلبان
  • IR ۲۱:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    0 1
    اين شيطان صفتان آمريكای هیچ غلتی نمیتوان کرد
  • علی IR ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    در قبال ایران هیچ غلطی نمیتونی بکنی
  • اکبر نازاری IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 3
    به فرموده امام خمینی آمریکا ه یه طبل توخالی بیشتر نیست واگر شهامت حمله نظامی داشته باشد مطمئن ایرانیها دندان آمریکائیان توی ذهنشان خورد میکنند شهامت حمله ندارن مطمئن باشید
    • علی IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
      2 1
      چرا مشرق گزینشی و یک سوء نظر نشر میکند. واقعیت کتمان پذیر نیست. تنوع نظرات باعث جذب مخاطب بیشتر میشود. شعار می خواهید مینویسم مرگ بر امریکا واسراییل و... در اخر عاقبت من منم کردن میشود عاقبت ترامپ. که بایدیک دیوانه خانه برایش پیدا کنید.
  • مهدی قربی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 0
    من نمی‌دونم چرا همه نظرات مردم همسو با سیاستهای سایت شماست؟!!!یه کم شهامت داشته باشین و نظرات بقیه افرادی پخش کنیم!!اونام از همین مردمند؟!!!!
  • سعید IR ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    آقایون داداشها ترامپ داره ساز میزنه اما ساز رسوایی آمریکارو
  • مرتضی IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    1 1
    به قول رهبر عظیم الشان : آمریکا و اسرائیل هیچ غلطی نمی توانند بکنند .
  • مرادف IR ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۴
    2 1
    ترامپیان(ایرانی خائنین مملکت) توجه کنند خوابتون تعبیر نخواهد شد ترامپ مرد(فوت شد)انقلاب اسلامی همچنان مقتدر وقدرتمند است به لطف خدا
    • حمید IR ۰۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 1
      بابا دست و دارید حالا ترامپ یک غلطی کرده شما ببخشید خر کی باشه به ایران عزیز حمله کنه
    • Khadm IR ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      1 0
      متاسفانه هربلای سرما میاد ازدست دلالان واحتکار گران بی دین و ایمان داخلی است ودولت هم دست آنهارا بازگذاشتن .تاهرروز مایحتاج مردم راگرانتروگرانتر بفروشند و سفره ماراکوچکنر کنند.بهتراست بجای نگرانی از انتخابات آمریکا یه فکری برای این آشفته بازاربکنند
  • وحید IR ۰۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    کوچکترین جرقه جنگ با ایران مساوی است با خاک یکسان شدن حیفا و تل آویو و در مجموع نابودی و محو اسرائیل
  • فرهاد IR ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 2
    خاک آمریکا پر ایرانیه خودشونو واسه انتحاری آماده کنن
  • یه هم وطن عاشق ایران IR ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    حتی ارزشو نداره ادم در مورد این دو شیطان حفی بزنه غلطای زیادی میکنن
  • IR ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    ترامپ عر عر ممنوع سگ کثیف
  • I'm ghasem soleimani IR ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    کلمه جنگ به زبان راحت هست و راحت بر زبان جاری میشود اما اقدام به جنگ کلمه ای هست که نمیشه انجامش داد اونم چه کسانی بخوان اعلام جنگ کنن ما سپاه داریم ارتش داریم بسیج داریم دولت داریم قدرت داریم مغز متفکر داریم این کافران فقط به فکر پول و منابع هستن دلشان برای ایرانی ها نسوخته است. اصلا شما برو از این امریکاییا آزمایش DNA بگیر اصلا پدر مشخصی ندارن
  • IR ۰۱:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    خدا لعنت کند آمریکا که افراد زیادی بعلت تحریم ها ونرسیدن دارو ازبین رفتند فقط این نبود گرانی دلار ونرسیدن آن به دستدانشجویان ازهر مرگی بد تر بودچه مشکلاتی کهازطرف عده ای پست برای مردم بوجود نیاوردند انه محاسبه اشتباه کردن خوب میدانند که شیران ایرانی اسیر روباه نخواهد شد ما ایرانیان ایران که خانواده مان است به هیچ قیمتی رها نمیکنیم وگول شغالان نمیخوریم
  • IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    اینجا سرزمین ريیس علی دلواری ست زنده باد ایران
  • بیات ملایری IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    ما با کسی سر جنگ نداریم و هیچ‌گاه متجاوز نبودیم پیام مان به دنیا مخصوصآ مردم مظلوم ندای ارامش صلح ومهربانی است اما اگر احدی بخواهد این حس خوب ونگاه خدایی را از ما بگیرد وچپ به حریم ما نگاه کند اگر چه بادست خالی چشمانشونو از کاسه در می آوریم نابود شان میکنیم مگر اینکه نباشیم
  • IR ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    آمریکا و اسرائیل و این وهابیای نجس هیچ غلطی نمیتونن بکنن
  • کرم الله IR ۰۳:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    امریکا اسرائیل و کشورهای دیگر در ۸سال جنگ تحمیلی ایران را رزمنده اند آن وقت دست خالی بودیم هیچ غلطی نکردند اما حالا همه توان دفاعی بالا و جوانان هوشمند و دلیر و پاسدار خون شهدا داریم گذشت بزن در رو ؟؟؟؟؟
  • IR ۰۵:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    ترامپ دیگه هیچ غلطی نمیتونه بکنه ان موقع که فرصت داشت نتونست حالا که گورش کنده هست
  • خلیل خلیلی هستم IR ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    اشکالی ندارد ترامپ راوادارکنید که حمله کندبه کشوشجاع ایران ماهم دونبال همین بهانه هستیم تااین جرسومه فسادیعنی اسرائیل جنایت کاراازصفحه تاریخ محوش کنیم
  • حسن IR ۰۶:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    مرگ بر آمریکا
  • علی معینی IR ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    آیا احتمال جنگ آمریکا و اسرائیل علیه ایران در حد یک شایعه است
  • عبدالله IR ۰۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    مردک قمار باز هرگز جرات چنین حماقتی نخواهد کرد چون می داند در این صورت رسما پایان اسرائیل است و عربستان و گوگولی های خلیج فارس خاکستر خواهند شد و اون وقت نفت می شود بشکه ای ۱۰۰۰ دلار و ترامپ ۲۰۲۴ در فاضلاب غوطه ور می شود و هرگز شانسی برای انتخاب مجدد نخواهد داشت . گرچه ما با تمام ‌توان آماده ایم .شروع کننده جنگ شاید باشند اما پایان جنگ را ما تعیین خواهیم کرد. ما ملت امام ‌حسینیم . روح حاج قاسم سلیمانی شاد و با شهدای کربلا محشور. ان شا الله به زودی انتقام خون پاکت را از این کفتار خواهیم گرفت . یا علی ع
  • حسین IR ۰۶:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    ترامپ با سخنرانی رهبریک روزقبل از انتخابات رای نیاوردحالا باجه جسارتی میخواد به ما حمله بکنه.نگران نباشیدچهل ساله از انقلاب میگذره مگه نیروهای مسلح ماچکارکردن آماده هستیم.
  • حسین IR ۰۶:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    ترامپ بعدازریاستش زنده نمی مونه تابعدازچهارسال دیگه باشه وبرای ماخط ونشون بکشه .مرگ برتراند و طرفدارانش چه داخلی وخارجی
  • IR ۰۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    دریا دریا عزت داریم روی عشق غیرت داریم
  • رسول IR ۰۷:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    س.مگه قراره تا اون موقع زنده بمونه همین حالا خودشو کشته حساب کنه
  • محمد IR ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    ملت بزرگ ایران ملتی خوش قلب و مبارزهست زیر بار ذلت نخواهد رفت.
  • IR ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    اگر خواهان جنگ بودند ترامپ را رییس جمهور میکردند
  • علیرضا IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    لطفا در این خصوص یک پیام دیپلماتی به اسرائیل بفرستید که در صورت جنگ ایران فقط اسرائیل را حدف قرار میدهد همین چون جهودا و ایادی آنان بسیار جون دوست و ترسو هستند من جانباز شیمیائی هستم ولی کاملا دوره دیده و آماده دفاع از ایران مصلت به تمام فنون نظامی دوره دیده نیروهای تکاور
  • محسن IR ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    تااون موقع زنده نمیمونه
  • IR ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 2
    آمریکارو کُنتراتی ب من بدن با رفیقام طی ی هفته کارو تموم میکنیم
    • IR ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
      0 1
      فعلا که دست بچه های مسولین هستش دارن اونجا شخم میزنن. خخخ
  • بهداد IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    ما از آمریکا و جنگ ترس و وحشت زده نیستیم، ما از مدیران بی تدبیر و نا امید می ترسیم ، بی ثباتی قیمت خودرو مسکن پوشاک و غیره اینا که کار آمریکا نیست ،،،
  • IR ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    آمریکا دیگه .....
  • Sadegh IR ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    NooooooooooooooNooooooooooooo
  • سر در گم IR ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    همه این ادعاها یی که ترامپ قمار باز و زن باره و نتانیاخوووک میکنند طبل تو خالی هست مانند بادکنک هست خدا فرصتشون نمیده دست خدا بالاتره ان شاءالله همشون نابودند
  • IR ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 0
    کدوم جنگ
  • مهدی رنجبر IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    این حربه جنگ دیگه برگ برنده نیست به قول این دوست مابالاترازسیاهی رنگی نیست ترس ازجنگ بدترازجنگ اینم حربه اصلاح طلبها برای گرفتن رای مادیگه ازهیچ چی نمی ترسیم انسان ترسوهمیشه در روز انتظار وحول ولای مرگ است ولی آدم شجاع یک روز ویک بار می گیره
  • جاوید IR ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    حمله مستقیم آمریکا به ایران،میشه به کشیدن ضامن نارنجک تشبیه کرد که در دست کودکی یکی دوساله باشه،اولین چیزی که نابود میشه ابر قدرتی ‌آمریکا بعد هم محو شدن کلی اسراعیل و برگشتن اعراب به دوران پارینه سنگی
  • سلام بر حسین (ع) IR ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    بیایید یه کم واقع بینانه باشیم. امثال دونالد ترامپ یک دیوانه و احمق به تمام معناست که ثبات اخلاقی و رفتاری و گفتاری ندارد. غیر پیش بینی بودن عملکرد دونالد ترامپ از خصوصیات بارز او است. طبق فرضیه ها و تحلیل های مطرح شده در خبر ؛ نباید او را دست کم بگیریم گرچه این اطمینان رو به شما مردم میدم که اگر آمریکا و متحدان آن ، توان جنگ و پرداختن تأوان آن را داشت از هیچ حرکتی دریغ نمی کرد. راحت زندگی خودتون رو ادامه بدید و گوش به این حرف ها ندید.
  • ناشناس IR ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 2
    چرا ترامپ اینقدر دلش میخواد ایران رو نابود کنه بخاطر اسلام!!؟ ماهم مردم هستیم ولی تو ایرانیم دینمون مسلمونه حالا ترامپ چکار داره هی دخالت میکنه وهی میخواد جنگ کنه ترامپ دروغگو و فاسدترین رییس جمهور تاریخ آمریکاست الانا چقد خوشحال شدیم که تو انتخابات برنده نشد
  • اصغرنسب. IR ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    سلام چرا سپاه ایران یک بار همیشه به نتانیاهو درس عبرت نمیدهد؟
  • زهرا IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    1 1
    ای کاش جنگ را شروع میکرد تنها ارزویمان انتقام خون سردار دلهاست بالاتر از سیاهی رنگی نیست مرگ یکبار شیون یکبار ....مرگ بر ترامپ تروریست مرگ بر امریکا
  • محمود IR ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۵
    0 1
    سرشونو بلندکردن دیگه امون ندین کل پایگاهاشون باید ازبین بره
  • محسن IR ۰۹:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۶
    0 2
    دوستان ساعت 1.20 دقیقه را فراموش نکنین انتقام سخت .انشالله بلطف خالق هستی بزودی آنروز و آن ساعت فراخواهد رسید . میدادنند که ما مرد عمل هستیم .دوران بزن درو تمام شده .به شایعات جنگ گوش نکننین .اگر میتوانستن در ۴ سال گذشته انجام میدادن ..یاحق
  • محمد مهدی IR ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    1 1
    ما اگر از سر بریده می ترسیدیم در محفل عاشقان نمی چرخیدیم.ایرانی از جنگ حراست ندارد.
  • علی IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۷
    0 1
    زر میزنن هیچ غلطی نمی کنن
  • موسی IR ۰۱:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۹/۱۳
    0 4
    به اون ترامپی وبه شر کاش یعنی اسرائیل .عربستان برید بمیرید
  • IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۹/۲۰
    0 1
    اگر بناست جنگی در بگیرد اکنون بهترین زمان برای ایران است. در این درگیری ایران ضربه اصلی را قبل از امدن بایدن بزند. هدف قرار دادن بمب افکن بی ۵۲ و ناو های هواپیمابر امریکا در اولویت قرار دارند و هم چنین گرفتن اوسرا. مسلما دولت های چین و روسیه از ایران پشتیبانی خواهند کرد. امریکا بعداز جنگ جهانی دوم اروپا را مقابل روسیه قرار داده است. و برای دست رسی به چین از طریق کره جنوبی، ویتنام، پاکستان تجربه نا موفق داشته و حالا دارد هجوم از مدیترانه را امتحان میکند.
  • IR ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 1
    آیا ماشه موشک های هسته ای کره شمالی در اختیار ایرانی هاست
  • علی IR ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۳
    0 1
    آمریکا بزودی متلاشی می شود
  • حلانه IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۶
    1 1
    زمانیکه ماپایگاه عین السدراباموشک زدیدم ترامپی که مست ازقدرت بود ازترس نتونست هیچ غلطی بکندحالاکه دوهفته ازعمردولتش مونده میخادکاری کنه؟یدالله فوق ایدیهم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس