کد خبر 1146388
تاریخ انتشار: ۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال در بورس و معامله‌گران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با رشد ۲۱هزار و ۳۶۶واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۳۶۶هزار و ۵۳۷واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۲۰میلیارد و ۸۳۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۸هزار و ۳۲۸میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۹۸۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

۶ نکته مهم برای سرمایه گذاری در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های توسعه معدنی و صنعتی صبا نور، ایران تایر و کشاورزی و دامپروری مگسال بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های صنایع لاستیکی سهند، فولاد کاوه کیش و غلتک‌سازان سپاهان بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۳میلیارد و ۵۳۵میلیون ورقه به‌ارزش ۵هزار و ۵۲۴میلیارد تومان در ۸۰۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۶۴۱واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های پاکدیس، بانک دی و دامداری تلیسه نمونه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های صنایع فولاد آلیاژی یزد، مدیریت انرژی امید تابان هور و برق و انرژی پیوند گستر پارس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس