ربیعی نمایه

سخنگوی دولت در حالی گفته است ریشه اصلی اکثر گرانی‌ها تحریم است که تحریم داخلی موجب دپو شدن میلیون‌ها تن کالا در گمرکات کشور شد و دولت همزمان با انتخابات آمریکا دستور ترخیص آنها را صادر کرد!

به گزارش مشرق، کیهان نوشت: علی ربیعی، سخنگوی دولت در نشست خبری هفتگی خود با خبرنگاران در مورد وضعیت قیمت‌ها در کشور گفت: روزانه قیمت کالاهای اساسی در اختیار اعضای دولت قرار می‌گیرد، از رنج مردم ما در رنجیم، در این شرایط که با محدودیت‌های زیاد ارزی روبه‌رو هستیم، با تمام قدرت در حال تلاش برای ایجاد ثبات در بازار هستیم و ریشه اصلی اکثر گرانی‌ها تحریم است.

صحبت ربیعی مبنی بر اینکه ریشه اصلی اکثر گرانی‌ها تحریم است، از جهتی درست است و آن «تحریم داخلی» است. پس از ماه‌ها دپوی میلیون‌ها تن کالای اساسی در گمرکات، دولت همزمان با انتخابات آمریکا، با برگزاری جلساتی، دستور ‌ترخیص آنها را صادر کرد!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    تحریم داخلی موجب دپو شدن میلیون‌ها تن کالا در گمرکات کشور شد و دولت همزمان با انتخابات آمریکا دستور ترخیص آنها را صادر کرد! می خوان بگن بایدن مودبه بریم مذاکره؟ واسه 1400 برنامه دارن؟
  • علی اصغر قاسم پور IR ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    1 1
    نه که قبل از تحریمها دلار از چهار هزار تومان یه هو پرید به سی هزار تومان. تندروها که عامل اصلی گرانیها هستند همیشه دست پیش می گیرند و فرافکنی می کنند تا پس نیفتند. اگر عرضه ای می داشتند در طول این سالها کشور را از این وضع به اوج می رساندند مثل خیلی از کشورهای دنیا نه این که گرفتار این وضع مانا می کردند و دائم نق می زدند.
  • سعید IR ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    2 0
    غربگداها !دیگه با آب صابون هم رویتان سفید نمیشود،دباغی لازم دارید.
  • IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۸
    3 0
    تحریم داخلی اگر خیانت نیست پس چیست
  • اکبر کاشانی حصاری IR ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۹/۰۱
    0 0
    باسلام من از سیاست چیزی نمیدانم .قضاوت را مردان رده بالا که برخوردمیکنند بگویند.ماچیزی راکه باچشم وعقل وشعورخود دراجتماع برخورد مکنم عنوان میکنم.درهرزمینه زندگی مدیر باید با تدبیر هوشیارانه عمل کندنه عروسک خیمه گردان عده ای شود درمحدود سمت کاریش باید قاطع وزیرک باشد.وبا قانون شکنان شدید برخوردکند.نه بدوزدد ونه ازکسی هراس داشته باشد. وتاشاه رگش پای عمل وحرفش باشد .ومردم میفهمند که به نفع خودش عمل میکند یا نه خود رافدای ملت ونفع انان رامیخواهد.مسلمان مردم هم اورا تا پاجان حمایت خواهند کرد..کدام انسان درطول زندگیش کاملا بدون خطا بوده ..خودش نباید بگوید از اطرافیان پرسیده شود تااوراقضاوت کنند.خداوند درقران کریم .فرموده بعداز عبادت وشکرنعمت های دومین عبادت خدا خدمت به خلق خدامیباشد. نه. بندگی بندگان خدا شوی تا از شما خوش اید که شایدسمت بالاتری برتودهد.حق یارویاورتان درراه خدمت به خلق خدا.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس