جهان کرونا نمایه

سخنگوی وزارت بهداشت گفت: طی شبانه روز گذشته ۴۸۶ بیمار مبتلا به کرونا جان باختند.

به گزارش مشرق، سیماسادات لاری سخنگوی وزارت بهداشت گفت:  از دیروز تا امروز ۲۶ آبان ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۳ هزار و ۵۳ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۳۳ نفر از آنها بستری شدند. مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۷۷۵ هزار و ۱۲۱ نفر رسید.

لاری گفت: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۸۶ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۴۱ هزار و ۹۷۹ نفر رسید. خوشبختانه تا کنون ۵۶۴ هزار و ۶۹۹ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند.

وی عنوان کرد:  ۵۶۷۷ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند. تا کنون پنج میلیون و ۵۴۵ هزار و ۴۴۴ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

به گفته لاری، استانهای تهران، اصفهان، قم، آذربایجان شرقی، خراسان جنوبی، سمنان، قزوین، لرستان، اردبیل، خوزستان، کرمانشاه، کهگیلویه و بویراحمد، گیلان، بوشهر، زنجان، ایلام، خراسان رضوی، مازندران، چهارمحال و بختیاری، البرز، آذربایجان غربی، مرکزی، کرمان، خراسان شمالی، همدان، یزد و کردستان در وضعیت قرمز قرار دارند.استانهای هرمزگان، فارس، گلستان و سیستان و بلوچستان نیز در وضعیت نارنجی و زرد قرار دارند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 11
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • شیراز IR ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 3
    این چه وضعیه. ماخانوادگی کرونا رفتیم. واقعا هزینش کمرشکنه.. خودمم دوروزه گرفتم باحال بدافتادم توخونه دیگه توان مالی تست و رمانش روندارم...یدستگاه گرفتیم برای بابام چون بیمارستان کم داشت نزدیک به سی چهل ملیون.. حداقل تست رورایگان کنیدیادفترچه روستایی َتخفیفش بالاترببرید.. دارم ازدردمیمیرم دیگه هزینش واقعاسخته داروندارم شده همین گوشی
    • GB ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      5 0
      سیاه دانه و عسل را امتحان کنید إن شاءالله بهبودی حاصل بشه... مقاله ای در همین خصوص در مشرق نیوز هم موجوده مطالعه بفرمایید توکل بر خدا...
    • IR ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      1 5
      رعایت مواردی رو که گفتن میکردی نه خودت تو دردسر میافتادی نه برای دیکران خطرساز میشدی
  • احمدخواجوند IR ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    3 2
    ایکاش سردار باقری بدون توجه به برنامه دولت طرح خودرا اجرا میکرد تا ماامروز شاهد این همه خسارت نمیشدیم
  • IR ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    5 2
    باسلام:این یه واقعیت وزیر بهداشت توان کنترل بیماری را ندارند ..اگر یه فکر اساسی نشه ایران خدای ناکرده با فاحعه روبرومیشه..چراوقتی میدونندومیدونستن به اینجا میرسیم زودتر تصمیم درستی را نگرفتن..تمام کادردرمان خسته اندما خودمون ازنزدیک دیدیم وقتی تازه درحالت عادی یک پزشک ازشیفت شبانه برمی گشت فقط دست ورویی می شست ازخستگی می افتادمی خوابید..ایا درست است که روزی نزدیک 500 نفر را ازدست بدیم..لااقل الان اگرواقعا ناتوانند اجازه ی مدیریت کرونا را به سپاه بدهند..مسولین هم آهنگ نیستند ودیر یه تصمیم.وبه اجرا در میاد..مگر می خواستیدطرح یک عملیات را بریزید انقدر کش دادید تا به اینجا کشیده شد..چطور دستورگرونی بنزین گرفته شد وبه اجرا درامد وگوش ازگوش خبردار نشد تعحب می کنیم!فشاراقتصادی وگرونی یه طرف..ومریضی هم اضافه بشه یه ورق قرص شده 2 هزارتومن-//
  • مهدی NL ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    2 2
    آقا تو رو خدا بگید این طرح که قراره از شنبه اجرا شه خوب مردم که قراره از شنبه تعطیل باشن مخصوصا مغازه دارها و ... از چهارشنبه میرن بیرون و دوباره شهرهای دیگه داغون می شود. تردد رو از چهارشنبه ممنوع کنند. بعد هم اصل قضیه تردد خانوادگی. باید تو شهرها ممنوعیت رفت و آمد بزارند.
  • مهرداد IR ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    4 1
    1)نمیدونم چرا مسیولینمون منتظرن تا آمار مرگ و میر رند بشه بعدا تعطیل کنند مثل همه چی که رند میشه و بعدا فکر میکنند براش ولی اینبار جون مردم که باید رند بشه ؟ 2) این ستاد مبارزه با کرونا تو این چند ماه چه عملکرد مثبتی داشتند ؟ البته تقصیری هم ندارند بهتر به اسامی و سوابقشون نگاهی بندازید چرا یه میکروبیولوژیست یا ویرولوژیست یا هر کسی که علمی در مورد این ویروس داره سر کار نیست ؟
  • IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    2 2
    از دو هفته دیگه میریم تو600 یا 700
    • IR ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
      2 0
      خدانکنه. توکل برخدا.
  • IR ۲۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 0
    نه اینکه قیمت اجناس دوسه برابر شده کرونا هم دوسه برابر شده گفته چرا از گرانی عقب بمانه...!!!
  • IR ۲۱:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    1 0
    اجناس گران و دوسه برابر شده بی دلیل فقط مونده بود کرونا دوسه برابر بشه برای اینکه عقب نماند دوسه برابر شده...!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس