این فرمانده بلندپایه ارتش به دنبال اجاره یک خانه کوچک /شأن مأن نداره، شأن دیگه چیه؟ من احمدبسیجی‌ام

ایسنا نوشت: ویدئویی از تیمسار دادبین،  این فرمانده ارشد ارتش داخل یک بنگاه معاملات ملکی طی شبانه‌روز گذشته بارها در فضای مجازی دیده شده و به اشتراک گذاشته شده است.

به گزارش مشرق، «شأن؟ شأن مأن نداره. شأن دیگه چیه؟ من احمدبسیجی‌ام»؛ این جملات را کسی می‌گوید که روزی ۱۷۰۰ توپ و تانک با مهمات و گلوله‌های جنگی - نه مشقی - و ۲۰۰ هزار نیرو را در دشت کوشک نصرت قم به‌خط کرد و بزرگ‌ترین مانور خاورمیانه را سازمان داد؛ مانوری که در سال ۷۵، قیمت هر بشکه نفت را ۲.۵ دلار افزایش داد.

کسی می‌گوید «شأن مأن نداره» که بر لباسش آرم‌های چتربازی درجه سه، آجا، دانشگاه عالی دفاع ملی، دانشگاه فرماندهی و ستاد و دانشگاه افسری، روی بازویش آرم‌ ستاد مشترک ارتش و روی سینه‌اش نشان جانبازی، نشان ورزش، نشان ایثار، دوره عالی، دوره دافوس، دوره علوم استراتژیک، دوره دوم دانشگاه افسری، دوره مقدماتی و دوره سوم دانشگاه افسری را دارد.

تیمسار دادبین، سال ۹۷ در حال بازدید از ارتفاعات بازی‌دراز سرپل ذهاب - عکس از خبرگزاری فاع مقدس

کسی می‌گوید «من احمد بسیجی‌ام» که روزگاری فرمانده لشکر ۲۸ پیاده کردستان، فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال‌غرب نیروی زمینی ارتش، مدیر شرکت پشتیبانی و نوسازی هلیکوپترهای ایران و فرمانده نیروی زمینی ارتش بوده و اکنون نیز عنوان «مشاور فرمانده ارتش» را دارد.

فرمانده شیرازی ارتش و ساکن محله امامزاده حسن تهران، رفیق صمیمی پاسدارانی مثل احمد متوسلیان، محمد بروجردی و محمود کاوه بوده است. کسی از واژه «شأن» فراری است که آدم‌های بزرگی با اقتدا به او نماز خوانده‌اند: «در جریان یکی از عملیات‌ها موقع اذان شهید کاوه از بنده خواست تا برای نماز جماعت جلو بایستم. هرچقدر مقاومت کردم که او منصرف بشود، فایده‌ای نداشت و به‌اجبار من را جلو ایستاند و به من اقتدا کردند. هیچ‌گاه تواضع و فروتنی این شهید را از یاد نمی‌برم.»


امیر دادبین در کنار فرمانده معظم کل قوا در مانور عظیم ولایت، سال ۷۳

حالا سال‌ها از حادثه‌ای می‌گذرد که بدن رشید و ورزیده تیمسار را مدتی خانه‌نشین و او را تا همین امروز دست‌به‌عصا کرد. هم‌نورد او از این حادثه در سال ۸۴ می‌گوید: «تیمسار جلوی گروه حرکت می‌کرد که به مسیری پوشیده از برف رسید. در قدم سوم خود که در حال درست‌کردن جای پا بود، سر خورد و به طرف دره سقوط کرد. محدوده سقوط، شیب‌دار بود و ارتفاعی حدود هشتاد متر داشت. تیمسار به حالت طاقباز پس از طی‌کردن این مسیر، در نهایت  به رودخانه پر از برف و آب پایین دره افتاد ...» و خودش می‌گوید: «کفشم مناسب نبود».

تیمسار دادبین پس از آن حادثه به کما رفت و حتی قلبش ایستاد اما مادرش به او جان دوباره‌ای داد: «می‌گویند یک بار قلبم ایستاد و دیگر دکترها و پرستارها از مداوای بنده ناامید شدند. مادرم به بالای سرم آمد و اشک ریخت. قطرات اشک او بر بدن من ریخت و قلب من دوباره شروع به تپیدن کرد.»

از یادگارهای آن صعود و آن حادثه، ساعت‌های به‌هم‌ریخته خواب و بیداری‌ تیمسار است که حالا گاهی ۲ شبانه‌روز بیدار می‌ماند.

همه او را به عنوان فردی می‌شناسند که معیشت سربازان و نیروها برایش مهم بود اما برای خودش هیچوقت چیزی از معیشت و آسایش نخواست: «وضعیت روحی پرسنل و کارکنان برای من بسیار مهم بود و عقیده داشتم که اگر به کارکنان رسیدگی شود، نیرو بهتر می‌تواند فعالیت کند. به این منظور ساخت منازل سازمانی و بهبود وضعیت معیشتی و رفاهی آنها را در دستور کار قرار دادم.»

نه اینکه نداند «پول» چیست و زیر دستش نبوده باشد. خوب هم دیده و می‌دانسته: «در دوره‌ای که در پنها (شرکت پشتیبانی و نگهداری بالگردهای ایران) مسئولیت داشتم، ماهی ۱۷ میلیون دلار قطعات برای بالگردهای ایرانی از خارج خریداری می‌شد. با تلاش و همکاری متخصصان داخلی از جمله دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف توانستیم در ساخت برخی از این قطعات خودکفا شویم و میزان خرید قطعات را به ۳ میلیون دلار کاهش دهیم که این اقدام مورد واکنش برخی از افراد و شرکت‌ها که سود و منفعتشان در خرید از خارج بود، شده بود.»

حالا هم خودش مثل بقیه مردم هزار مشکل دارد اما هر کدام از ارتشی‌ها که مشکلی دارند، به سراغ این ارتشی ۶۵ ساله می‌روند تا با آنان همراه شود و مشکلشان را پیگیری کند.

کم نبوده‌اند کسانی که در سازمان‌ها و نهادها، آن هم در رده‌ها و جایگاه‌هایی بسیار پایین‌تر از تیمسار، هم شعار «مقاومت» داده‌اند و هم بار خود و خانواده‌شان را بسته‌اند. نه اینکه لزوما راه کجی بروند اما لااقل زندگی نسبتا خوبی برای خود دست و پا کرده‌اند اما احمد دادبین که ۳ آبان سال ۷۳ در حکم انتصابش به عنوان فرمانده نیروی زمینی ارتش، از سوی فرمانده کل قوا «انقلابی‌»، «مبتکر» و «خلاق» خوانده شده بود، امروز ویدئویش دارد دست به دست می‌شود که عین همه ما رودرروی مشاور املاکی فلان محله نشسته و فقط «یک خانه کوچک» و آن هم برای «اجاره» می‌خواهد. «احمدبسیجی‌»، نه خودش و نه همسرش ملیحه نیشابوری که از دانشجویان پیرو خط امام بوده است، انگار بلد نبوده‌اند مثل خیلی‌ها از نام خود نانی بخورند.

2727

منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 61
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 20
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    64 0
    دمش گرم
    • IR ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      21 0
      دمش گرم درست ولی مسوولان هم در قبال چنین شخصی مسوولیت دارند ما امنیتمان را مدیون چنین افزادی هستیم ارتشی ها با توجه به متوجه سطح معیشتی باید مورد توجه باشند و حتی مقداری بالاتر از متوسط سطح معیشتی به آن ها بها داده شود. این طور نمی شود که یک عده ی آلوده هفده میلیارد دلار را با هواپیمای شخصی از کشور خارج کنندو در امارات به دام اماراتی ها بیتند اما فرمانده ی ارتشی یک کشور در میانسالی در بنگاه مسکن باشد.
  • US ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    24 19
    سرطان اصلاحات؟
    • DE ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      10 0
      نخیر، در مورد مسکن باید بگی لودرچی اصلاحات.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    53 2
    مالک اشتر های زمان
  • عسگر حیدری IR ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    56 1
    باید درود گفت به این چنین افرادی که دنیا را رها کرده وبرای آخرت توشه جمع می کنند درود برشرفت تیمسار دادبین عزیز
    • IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      26 5
      از این شعارها دست بردارید.دنیا را فراموش کرد برای خودتان ببفافید.مگر ان آقا و زن بچه اش رفاه حداقلی نمیخاد.جایی نمیخواد که نمازش را بخونه.غذاشو بخوره.استراحت بکنه.خودتان در رفاه.دیگران برن دنبال اخرتشان
    • Ali IR ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
      2 0
      خب به این ارتشی چه که همچی گرون شده تحریم الان تحریم نبود که مشکلی نبود اینجا همه دارن ضرر میدن
  • آرش کمانگیر IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    32 2
    به نام خدا . سلام .درود خداوند بر این امیر سرافراز ارتش اسلام و ارتش دلاور جمهوری اسلامی ایران که مردانی اینچنین آزاده و شجاع پرورده است . بردیوار دانشگاه امام علی (ع) نوشته ای بود با این مضمون : در ایجا مرد میسازند ؛ گواهی میدهم که این شعار با پرورش شهیدانی چون امیر دادبین و امیر صیاد شیرازی و همرزمان دلیر و بی ادعای دیگرشان تحقق عینی یافته است .
  • مدافع حریم ولایت IR ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    32 11
    درود خدا بر شما تیمسار ملت ما باید به چنین فرماندهان با شرفی افتخار کنه #ارتش #لبیک _ خامنه ایی
  • علی IR ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    36 0
    بنده ازکارکنان این امیردلاوردرارتش بودم انسانی است بسیاروارسته باروحی متعالی اهل عمل ونه شعار
  • کیایی IR ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    28 0
    هر چه فکر کردم جمله ای که بزرگیت را بیان کند پیدا نکردم ای دلیر مرد پاکدست
  • حسن مرادی IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    21 0
    زنده باد مردان غیور و بی ادعا زنده تیمسار دادبین
  • متین IR ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    21 0
    سلام برمسولین واقعا این شدرسم دین و دین داری درقران میگید برادری وبرابری خدای این درسته یکی هزارتاخونه داشته باشه بعداین بده خدا دونبال خونه اجاره ای باشه بااین سن وسال
  • IR ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    16 0
    خداوند شادی ونشاط دردین ودنیا به احمد بسیجی عنایت فرماید
  • IR ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    18 0
    خیلی وقته ادم هایی که برای ایران و اسلام خالصانه فداکاری کردند فراموش کردید.اگر ویدئو این بنده خدا پخش نمیشد اونم در کنج خانه اش فراموش شده بود.
  • بسیجی زمان جنگ IR ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    13 0
    دستت را میبوسم که نه، بخدا اگر از نزدیک توفیق دیدار داشته باشم به پایت می افتم.ویدئو مربوطه را دیده ام خیلی دلم گرفتم. اگرچه خودم بعد جنگ وارد نظامی گری شدم و در خانه سازمانی ساکنم، بعد بازنشستگی خانه ای خریدم که در حال بازسازی بحالت تخریب در اومد و الان هم سازمانم اخطار شدید دو هفته ای مبنی بر تخلیه داده و با توجه به اوضاع کرونایی و مشکلات جانبازی و ریوی ام خیلی اوضاع سختی برایم شده ولی دیدن وضع فرمانده و امبر دلیر، غم خودم فرموش و والله چشمانم اشکبار شد.
  • زینل امینی IR ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    14 0
    درود خدا بر چنین افرادی من دوران خدمت ایشان راخوب بخاطردارم گرچه ازاین افراددرنیروهای مسلح کم نداریم وگمنام هستند اما ایشان نمونه یک فرمانده مسلمان ودلسوزبه وطن میباشد خداوند عاقبتش راخیر نماید
  • HOSEin IN ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    24 0
    درود به شرف این امیر فداکار من خودم در همان سال ۷۴ سرباز ارتش بودم و اخلاص این مرد بزرگ را از نزدیک دیدم مهربانی او نسبت به سربازان را جای تآسف دارد که یک ژنرال در این سن و این وضعیت دنبال خانه اجاره ای باشد.
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    16 0
    این مرد رو مقایسه کنید با مدیران بی خاصیت و لیبرال دولت که از هر سوراخی سعی میکنند برای خودشون مال و ثروت جمع کنند و اخرشم میرن تو اروپا و امریکا
  • حمیدرضا حاجی محمدی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    17 1
    دورود بر شرفت امیر، که به مولایت امیر مؤمنان اقتدا کردی
  • محمد حسین شفیعی IR ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    16 0
    خدایا تو شاهد باش که عزیزی مثل تیمسار دادبین که ناموس این مملکت بخاطر ایشان و همرزمانش حفظ شد تا بیگانه ای دست درازی به این مملکت و ملت ایران نکند که حالا سر پیری و فرتوت شدن باید دنبال منزل اجاره ای باشند خدایا تو شاهد باش که بسیاری از مسئولین مادر خانه های آنچنانی زندگی میکنند ولی کوچکترین کاری برای این مملکت و ملت نکردند اینکه امثال تیمسار مالک اشتر های زمان ما هستند به شما دلاور مردان ارتشی و سپاهی افتخار میکنیم و هر چی عزت داریم به برکت وجود شما عزیزان است چون شما عزیزان با جان و دل به این مملکت و ملت خدمت میکنید و حافظ جان ومال مرز ناموس این مملکت هستید ان شاءالله همیشه سالم و سلامت باشید
  • مرسل رضائي IR ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    16 0
    دورودبرغیرتش و شرفش
  • مرسل رضائي IR ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    15 0
    دورودبرغیرتش و شرفش
  • IR ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    14 0
    به ایشون افتخار میکنم
  • حسین IR ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    15 0
    بار الها به تو پناه میبرم و از تو یاری میجویم. خدایا تو جان امام هشتم رضا ع کمکی گشایش در کار این مردم و مملکت ایجاد کن. امین
  • IR ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    19 1
    خدا حفظ کند سردار رشید اسلام رو
  • صابر IR ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    12 0
    درود به شرفش
  • معین IR ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    23 0
    هیکل این آدم رو باید طلا گرفت، مرد اینها هستند، واقعا ناراحت شدم همچین ابرمردی هنوز مستاجره، فقط میتونم بگم خدا ازت راضی باشه پهلوان
    • IR ۲۱:۲۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      2 0
      منزلش را بخشیده
  • محسن IR ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    13 0
    سلام. درود بر شما امیر سرفراز اسلام و انقلاب. خواهشمندم از برادران ارتش و سرلشگر موسوی فرمانده محترم ارتش و دیگر دستندرکاران که یک واحد منزل سازمانی به این فرمانده بدهند،‌ این روا نیست ایشون در این سن و سال و با این سابقه خدمتی اینجوری محتاج مسکن باشن. نمیگم پول بدید. یک مسکن سازمانی بدید به ایشون . این روا نیست، حتی دور از اسلام هست که بدون مسکن باشن. اینو نشر بدید تا بگوش فرماندهان و مسولین برسه لطفا
  • مرصاد IR ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    10 1
    هنوز هم ، بقایای آن مردان بی ادعا ؛ بین ما هستند ! این امیر سرافراز ارتش اسلام ، خود را بسیجی می داند !
  • مهدی DE ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    10 0
    یکی از درجه دارهای امیرم قرارگاه شمالغرب بخدا قسم ندیدم افسروفرمانده ای مثال حاج احمد تمام کردستان دوستش داشتن واقعا یه سربازاسلامی بود من بااوخدمت کردم میدونم چجور انسانی بود خداشفا بهش بده
  • علی IR ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    13 0
    درود بر انسان های که تقواشون باعث شد قدرت به انحرافشون نکشه
  • آرش IR ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    درود بر شرفت تیمسار که همه ارتشی ها بهت افتخار میکنن اسطوره جاودان ارتش هستی تیمسار دادبین.
  • IR ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    درورد بر این امیران و فرماندهان گمنام و فراموش شده ، مردانی که صلابت و غیرتشان وصف نشدنی و غرور انگیز است، انشالله قامت، دل و غرور این انسان وارسته و سرباز ولایت هیچگاه نشکند
  • IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    دردو بلات بخوره توی سر بی تدبیرا بی عقلا و اصلاح طلبا
  • محمد IR ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    5 0
    کاش همه فرماندهان و مدیران و وزیران ما اینجوری با خدا معامله میکردند.
  • ناشناس IR ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    4 0
    گریه ام گرفت خدایا بحق شهدا و اینجور فرشته هایی بعضی مسعولین و بچه های بی لیاقت دنیا بین شکم سیرشون را براه راست هدایت کن یا
  • IR ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    همیشه ارتش فدای ملت بوده
  • یه ایرونی اصیل IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    3 0
    کاش یه کم از این جور آدم ها حرف بزنید حال دلمان خوب بشه همه اش خبر آدم های بد قساوت قلب آورده برامون خدا خیرت بده بسیجی و عاقبت به خیرت کنه دمت گرم رو از خود سالار بگیری یا علی
  • اسلامی IR ۱۹:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    چه زود فراموشش کردند مدعیان پول پرست.
  • طالب IR ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    درود به بزرک مرد وطن دوست
  • منتقد IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    4 0
    دمش گرم چون این جور آدمها کم پیدا می شوند
  • IR ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    0 0
    بعد از انقلاب یک فرماندهی که واقعا به فکر پرسنل بود فقط سرتیپ دادبین بود که اگر الان هم از پرسنل قدیمی سوال کنیدهمه از ایشون تعریف می کنند وبراش دعا میکنند خدا عوضش بده واقعا تک بود یادش بخیر
  • IR ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    2 0
    آیا درمملکت ما باید یک خدمتگذارچنین باشدیک سرپناه هم به اوندهند ولی بعضی مسئولین حیف نان درخانه های میلیاردی بنشینند
  • سید مهدی IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 0
    حرکت این امیر بزرگوار شاید تلنگوری باشه واسه کاخ نشینان ، گرچه فک کنم از فردایی نه چندان دور از این حرکت کپی برداری بشه
  • مهدی IR ۰۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    3 0
    فقط میتوان گفت ایکاش بقیه هم بخصوص برخی مسوولان و سیاست مداران لااقل ذره ای وجدان و وطن پرستی مثل تیمسار در وجودشان بود که اگر بود مطمئنأ ،،،،،
  • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 0
    یادش بخیر... امیردادبین فرماندهی بودکه حقیقتابه معیشت کارکنان اهتمام ویژه داشت وبهمین علت بدخواهان وکج اندیشان اورابرنتافته وماراازوجودش محروم کردنداویک انقلابی بی چون وچرابودومایه ی افتخارارتش وخصوصانیروی زمینی....دریک کلام...باسوادترین فرماندهی که من دیده ام...خدانگهدارش باشد
  • علی IR ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 0
    با عرض سلام خدمت شما خدمت همرزمان شهیدم خواستم بدونم که این رسمش نبود که امثال ما جاماندگان رو کامل فراموش کردید اگر جویای احوال می‌باشید شدیم معضلی برای این دیار مثل اینکه کردیم که نوجوانی و جوانی خود رو سینه سپر نمودیم خیال می‌کنند این جنگ تحمیلی عراق علیه ایران فقط مختص شما و ما جاماندگان بوده تسویه حساب شخصی ایل و تبار مان سال 65هنوز نوجوان 14ونیم ساله بودم که به صورت داوطلبانه به جبهه اعزام شدم بعد از 14ماه بسیجی با جسمی ترکش خورده و گوش پاره از سال 66تابحال تحت درمان و دارو بیش از ۴۰شوک مغزی دریافت نمودم آز شما خالصانه میخواهم که ما جاماندگان رو ببرید پیش خودتون
  • IR ۰۷:۴۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    مشکل خانه های سازمانی ارتش با خراب شدن سقف خانه برادر احمد حل شد؟؟
  • علی IR ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    5 1
    کاش یه جو معرفت این بنده خدا را مسئولینی که دلشان برای دنیا لرزیده داشتند ما همه انسانیم و تبعیض مورد قبول نیست هر خدمتی در جایگاه خودش محترم است ولی نباید به جایگاه غرور ورزید انسانیت ملاک هست.
  • Saeef DE ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    بگمانم همانطوریکه مجلسی ها و رئیس جمهوری پس از اتمام خدمت همچنان تا قیامت از مزایایی بخاطر شاًن و منزلتشان برخوردار هستند اینچنین افرادی که گل سرسبد همه ملت هستند و ارتشی و سپاهی ندارد ، من سال ۶۸ در پسوه خدمت کردم بفرماندهی حاج نبی زیرمجموعه فرماندهی شمال غرب که تیمسار دادبین فرمانده بااقتدارش بودند ، لطفا نگذارید چنین افرادی لحظه ایی شیطان شکی در دل نازنین اشان بیاندازد ، و اخباری چنین را بگوش فرمانده کل قوا برسانند ،سپاس .
  • امراله مهماندوست IR ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 1
    از میلیون ها نفر مشابه حالا یکیش هم رسانه ای شده است
  • توتونچی IR ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    درود به شرف این فرمانده دلاور و شجاع.آبشان افسری دلسوز و صمیمی و خونگرم و خوش صحبت با تمامی همکاران خود در تمامی رده های کاری بوده اند. حق چنین شخصیتی که نظیر آنرا نمیتوان یافت اینچنین نیست . جای افسوس دارد.
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    یه عکس هم از خونه 100 میلیاردی ... و ...زاده و حجاریان و اموی تبارو... بندازید . اینها همیشه دو قورت و نیمشون باقیه.
  • احمد IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    1 0
    رفتارتیمساردادبین ازبزرگواری وایثارایشونه ،ولی حکومت اسلامی بایستی امکانات زندگی وحداقل رفاهی ایشونو تامین بکنه .چراکه ملت آسایش وامنیتشون ،حاصل زحمات این بزرگوارانه . بنده بنوبه خودم درود میفرستم برشرف وغیرت این مرددلاور
  • کسی IR ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    0 0
    نماد شرف
  • امیر IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۵
    2 0
    دوستان اینو بگم که ایشون خونه شخصی خود رو به یه زوج جوان داده و از خونه سازمانی بلند شده که کسی نیازمندتر هست بشینه من پدرم با ایشون توفیق خدمت کردن داشتن ایشون انقدر بزرگوار هستن که پدرم میگفت پرسنل پشت ایشون نماز میخونن و رو اسم ایشون قسم میخورن خدا خیرشون بده کم پیدا میشه همچین ادم ولایی خدا حفظش کن
  • ناصر IR ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۶
    0 0
    باسلام واحترام خدمت تیمسار عزیز میدونید چرا تیمسار اینقدر عزیز شد.. چون ایشون راه پیامبر وحضرت علی انتخاب کرده . درصورتی خیلیها قدرت و پول راانخاب کردن سر مردم نظام و اسلام کلاه میذارند همانگونه که معاویه امرعاس وووو سرمردم کلاه میذاشت
  • محمد IR ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۹
    0 0
    سلام‌. مسولان‌ ببینند‌ وخانه‌ای ‌برایش ‌بخرند‌تا قدردان‌‌‌ زحمتهایش‌‌ باشیم.قطره‌ای‌ازپول ‌مملکت‌ برای‌ این‌گونه‌ مردان‌کافی‌است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس