کد خبر 1143070
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
غم‌انگیزترین تصویر از آنچه کرونا از ما گرفت

مریم اربابی از معلمان شهرستان گرمه پس از روزها درگیری و مبارزه با ویروس کرونا، روی تخت بیمارستان با دانش آموزان وداع کرد.

به گزارش مشرق،مریم اربابی از معلمان شهرستان گرمه پس از روزها درگیری و مبارزه با ویروس کرونا، روی تخت بیمارستان با دانش آموزان وداع کرد.
تصویر به جا مانده از این معلم دلسوز که از روی تخت بیمارستان به درس دادن دانش آموزان مشغول است، این روزها به تصویر شماره یک فضای مجازی کشور تبدیل شده است.
مریم اربابی، آموزگار دبستان شاهد ریحانه شهرستان گرمه بود. او علی‌رغم بیماری و حضور در بخش مراقبت‌های ویژه و شرایط حاد تنفسی، حتی در واپسین لحظات عمر خویش دست از تدریس به دانش آموزان برنداشت. روحش شاد و یادش گرامی باد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    10 0
    خدارحمتشون کند به حضرت زهرا سلام الله علیها محشور شود
  • DE ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    7 1
    تا کی باید ملت تلفات بده تا دولت راضی بشه؟ چرا دولت به نظر وزیر بهداشت رو اعمال نمیکنه؟ رهبری اخیرا مجددا گفت که همه باید از نظر وزارت بهداشت تبعیت کنن. چرا دولت کوتاهی میکنه؟ دکترا میگن رئیس ستاد ملی کرونا تصمیم موثر و اساسی نمیگیره و تعلل میکنه. هر بچه ای میفهمه که جان مردم مهمترین دارایی مردمه و باید ستاد کرونا از جان مردم محافظت کنه.
    • IR ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
      1 0
      و باز با بی مبالاتی اعلام میکنند که کرونا جمعیت 60 ساله به بالا رو درگیر میکنه و همینه که همه بخیال شدن. چه بانوی فداکاری و جوان بودن و متعهد. روحشان شاد .
  • IR ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    5 0
    درود بر خادمان ملت بزرگ ایران و ننگ و نفرت ابدی بر مفسدین و رانت خواران و آقازاده های بی هنر وبی خاصیت و مفت خور و مفت گو و نیز خائنین به این آب و خاک.
  • نباتی IR ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۴
    1 0
    خانواده ی محترم سرکار خانم اربابی،بی نهایت از خبر پرواز شما متاثریم و غمگین.قلبمان مالامال از اندوه برای عزیزی چون شماست.امیدوارم قدردان فداکاری شما باشیم.با ارزوی روزهای بهتر برای همه ی مردم ایرانمان و صدالبته منطقه ی مظلوم و محروم استانمان خراسان شمالی که جایگاه فرشتگانی چون شماست.بااحترام:نباتی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس