کد خبر 1142955
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
۷۰۹ هزار نفر به آمار بیکاری آمریکا اضافه شد

وزارت کار آمریکا گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به ۷۰۹ هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور که به شدت از شیوع کرونا آسیب دیده، با سرعت کمی در حال بهبود است.

به گزارش مشرق به نقل از شینهوا، وزارت کار آمریکا روز پنجشنبه گزارش داد که تعداد ادعاهای اولیه بیکاری در هفته گذشته به 709 هزار نفر رسید چرا که بازار کار این کشور با سرعت کمی در حال بهبود است.

بر اساس گزارش منتشر شده توسط دفتر آمار کار این وزارتخانه، در هفته منتهی به 7 نوامبر، تعداد آمریکایی هایی که متقاضی دریافت مزایای بیکاری بودند، نسبت به هفته قبل از آن که 757 هزار مورد اعلام شده بود، به میزان 48 هزار نفر کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

شهروندانِ بیمار و روانی‌ مشکل اصلی آمریکا

هنوز به افول آمریکا شک دارید؟

این چهارمین بار در 34 هفته گذشته است که تعداد کسانی که طی یک هفته درخواست بیمه بیکاری می کنند به زیر 800 هزار نفر می رسد و دوازدهمین بار است که به زیر 1 میلیون نفر رسیده است.

جی اچ. برایسون، اقتصاددان ارشد در بانک "ولز فارگو"، در تحلیلی نوشت: تعداد مطالبات اولیه بیکاری طی هفته گذشته کاهش بیشتری یافت. اما تعداد کل افرادی که درخواست بیمه بیکاری ارائه می دهند همچنان بالاست.

گزارش این وزراتخانه نشان داد که تعداد افرادی که در هفته منتهی به 31 اکتبر همچنان مزایای بیکاری دولت آمریکا را دریافت می کنند با کاهش 436000 نفری به 6.79 میلیون نفر رسیده است.

در همین حال، دریافت کنندگان "جبران خسارت بیکاری اضطراری" که یک برنامه دولت فدرال برای پرداخت 13 هفته مزایای اضافی به کسانی است که مزایای منظم دولت را از دست می دهند، در هفته منتهی به 24 اکتبر به میزان 159776 نفر افزایش یافت و به 4.14 میلیون نفر رسید.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • DE ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    هزار نفر به آمار بیکاری آمریکا اضافه شد/ کسی پرسید چی میشه اگر یک فیل بره بالا درخت گردو که هنوز گردوهاش نرسیده؟ صدها نظر غلط دادند. گفتند خب خودت بگو .گفت خب از تعداد فیل هاییکه رو زمین بودند یکی کم میشه! ولی حالا اگه باز بره پایین...باز نظرات مختلف..جواب به تعداد فیل های بیکار و علاف روی زمین یکی اضافه میشه.ولی تو امریکا خر و فیل داریم آمار بیکاری دوتا ستون داره.
  • IR ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۰۸/۲۳
    0 0
    آمال غربگداها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس