سندرز: به رئیس‌جمهوری نیاز داریم که به علم اعتقاد داشته باشد

برنی سندرز گفت: دموکراسی پیروز شد، اما بایدن با چالش های بزرگِ جامعهِ قطبی شده، نژادپرستی سیستماتیک، تغییرات آب و هوایی، زیرساخت های در حال فروپاشی آمریکا و شنیده نشدن صدای طبقه کارگر روبروست.

به گزارش مشرق، برنی سندرز در مصاحبه با CNN گفت: دموکراسی پیروز شد، اما بایدن با چالش های بزرگِ جامعهِ قطبی شده، نژادپرستی سیستماتیک، تغییرات آب و هوایی، زیرساخت های در حال فروپاشی آمریکا و شنیده نشدن صدای طبقه کارگر روبروست. افزایش حداقل دستمزدها، تأمین خدمات درمانی و  حل مسائل  مهاجران شجاعت می خواهد.

بیشتر بخوانید:

نگرانی دموکرات‌ها از محدودیت قدرت بایدن

این سناتور آمریکایی خاطرنشان کرد: «این انتخابات درباره این بود که آیا ما به عنوان کشوری که به قانون اساسی، اجرای قانون و دموکراسی باور داریم باقی خواهیم ماند یا خیر. خدا رو شکر دموکراسی پیروز شد. برای جو بایدن و کامالا هریس در رهبری کشورمان بهترین‌ها را آرزو می‌کنم. چالش بایدن متحد کردن آمریکایی‌ها خواهد بود. از نظر چالش‌های بسیار بزرگی که بایدن با آنها روبه‌روست از جمله نژادپرستی نظام‌مند، تغییرات آب و هوا، زیرساخت‌های در حال فروپاشی و هر چیزی که شما اسمش را ببرید، به او غبطه نمی‌خورم. این چیزی است که بایدن باید با آنها دست و پنجه نرم کند. »

بیشتر بخوانید:

پیام سناتور برنی سندرز برای رئیس جمهور بایدن

وی افزود: «در حال حاضر کار ما متحد کردن مردم است. به نظر من این برنامه‌ای است که برای همه مردم کارآمد خواهد بود. چالش این است که صدایمان به همه مردم برسد و بگوییم "ما صدای درد و رنج شما را می‌شنویم". اکنون زمان آن فرا رسیده که صدای قشر کارگر شنیده شود و به مشکلات و درد و رنج‌های آنها رسیدگی شود. »

سندرز با اشاره به اینکه بایدن قدرت و اختیار بسیار قوی برای اجرای یک برنامه مترقی پیرامون مسائلی چون مهاجرت، حداقل دستمزد و خدمات درمانی دارد، گفت: «اگر به مسائل این کشور و آنچه مردم آمریکا می‌خواهند به صورت موردی نگاهی بیاندازید متوجه می‌شوید که مردم برنامه‌ای می‌خواهند که از آنها، قشر کارگر، سیاه‌پوستان، سفید پوستان و لاتین‌تبارها حمایت کند. این برنامه‌ای است که آنها می‌خواهند و آنها می‌خواهند کنگره جرات و جسارت لازم را داشته باشد تا اختیاراتی را که دارد، در دست بگیرد.»

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس