کد خبر 1140990
تاریخ انتشار: ۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸

به گزارش مشرق، محمد ایمانی فعال رسانه‌ای در خصوص ادعای سردبیر نشریه صدا درباره ترامپ در کانال تلگرامی خود نوشت: سردبیر نشریه صدا (ارگان حزب تندرو اتحاد ملت) ادعا کرده "ترامپ رفت؛ شاید مدتی بعد دیوارهایی که او چید، فرو بریزد. همچنان که جانشین او وعده داده به عهدهایی که او شکسته و پیمان‌هایی که گسسته، بازگردد. اما دیوارهایی هست که با رفتن ترامپ هم به‌سادگی فرو نمی‌ریزد. دیوارهایی که پی و آجر و سنگ آنها در ذهنیت‌ها و منفعت‌هایی ریشه دارد که با این آمدن‌ها و رفتن‌ها از هم نمی‌گسلد".

او می افزاید: "دیوارهایی سترگ‌تر از مرز مکزیک و حتی میانه برلین. این دیوارهای ریشه‌دار در ذهنیت‌ها و منفعت‌ها را ترامپ نساخت که با آمدن بایدن فرو بریزد. تا چنین دیوارهایی هست؛ راه‌ها به بن‌بست و تعهدات و توافقات نهایتا به شکست خواهد انجامید. راه‌حل مسایل پیچیده جهانی و منطقه‌ای، عبور از این دیوارهای افراشته و ذهنیت‌های برساخته است؛ وگرنه، ده‌ها ترامپ و بایدن دیگر هم بیایند و بروند، مسایل پابرجاتر و ریشه‌دارتر خواهد ماند".

معنای این جملات چیست؟ خباثت، بدعهدی و دشمنی های رو به تصاعد آمریکا را دشمنی ندانید و بگویید ان شاء الله گربه است. این آدرس گمراه کننده فقط از شریک دزد هایی بر می آید که خود را رفیق قافله جا زده اند.

او سردبیر همان نشریه ای است که دو ماه قبل به خیال ماندگاری ترامپ نوشت: "از نگاه منتقدان، عکسی که ترامپ از مذاکره‌ کننده می‌پسندد، این است: همچون برّه‌ای در مذبح و برده‌ای در مسلخ. آیا اقداماتی از این جنس را باید مایه شرمساری دانست؟ فرض کنیم سیاستمدار صرب همچون متهمی در اتاق بازجویی و حتی یک برده نشسته؛ اگر منافع، چنین اقتضایی کند، باید آن را تمسخر کرد، یا عقلانیتی سیاسی خواند؟"!

این طایفه با زبانی رسا می گویند گوسفندانه زیستن چه ایرادی دارد؟ علی علیه‌السلام در خطبه 175 نهج‌البلاغه درباره این نگرش منحط فرمود: «چیست که می‌بینم از خدا رویگردان، و جز او را خواهانید؟ چهارپایانی را مانید که شبان، آنها را در کشتزاری وباخیز و دردانگیز بگرداند. گوسفندی را مانید که بچرد تا فربه شود و زیر کارد رود و نداند از او چه خواهند و با او چه کنند؟».

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • عبدالله مومن IR ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    9 1
    تبهکار تر از افساداتی های تبهکار. خودشان اند
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      2 0
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و اهلک اعدائهم اجمعین الحمدالله رب العالمین
    • IR ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      0 0
      مصداق این شعر: اصلاح طلب تهوع آور/ نافی خدا، کدخدا باور!
  • IR ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۸
    1 3
    ابهت مثل ترامپ
    • IR ۰۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۹
      3 0
      اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و العن و اهلک اعدائهم اجمعین الحمدالله رب العالمین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس