کد خبر 1137746
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

به گزارش مشرق، محمد ایمانی، فعال رسانه‌ای در خصوص فشار معیشتی بر مردم در کانال تلگرامی خود نوشت: حجم خبرهایی که درباره نابسامانی در توزیع کالاهای اساسی و  بی مبالاتی مدیران ذی ربط منتشر می‌شود، تکان دهنده است. تولید کنندگان و انجمن های صنفی و وارد کنندگان می گویند کالاهایی مانند روغن، گوشت و برنج و... به وفور در کشور تولید شده، یا در انبارها و بعضا گمرک دپو شده و بعضا در حال فاسد شدن است.

 رئیس جمهور نیز همین را می‌گوید و موضوع را به سوء مدیریت توزیع حواله می دهد؛ بی آن که از وزارتخانه های ذی ربط، کار جدی درباره ساماندهی شبکه توزیع و برخورد قاطع با شبکه های قاچاق و احتکار و اختلال توزیع مطالبه کند.

 رسانه‌های زرد زنجیره ای در این میان، به جای این که مدیران مذکور را برای ساماندهی بازار و مهار گرانی مصنوعی خطاب قرار دهند، افکار عمومی تحت فشار معیشتی را با سیرک انتخاباتی فیل ها و الاغ ها در آمریکا سرگرم می کنند!

این به هم زدن اولویت‌ها و دغدغه‌ها در رسانه، از سر غفلت است؟ یا نقشه طراحی شده برای دهن کجی به معیشت مردم و ناراضی و عصبانی کردن آنها در آستانه سالگرد شوک بنزینی دولت به مردم؟

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • حسن IR ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    متاسفانه و متاسفانه تنها چیزی که باعث میشه این تحریمها اثرگذار باشن اینه که دولت تدبیر و امید هیچ گونه طرح و برنامه ای برای دوران تحریم نداره چرا!؟ چون به شدت به مذاکرات و برجامو امثال این چیزا دل بسته بودن و هستن و هیچ وقت هم نمیخواد قبول کنه که بهترین گزینه استفاده از توان داخلیه ولی حوصله این چیزارو نداره. همین الان هم اگه اجازه داشته باشه حاظره ده تا برجام دیگه انجام بده ولی قطعا باز به نتیجه نمیرسن چون طرف همیشه نقد میگیره وقول نسیه میده که آخر سر اونو هم نمیده . واقعا تعمد یا کوتاهی یا تنبلی و بی خیالی!!؟؟
  • IR ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    25 3
    کوتاهی کیلو چنده !! صد در صد تعمد هست ! خدایا ما رو از دست خائنین داخلی خلاص کن !
    • IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
      3 1
      سال ۱۴۰۰ پای صندوقهای رای با انتخاب فرد اصلح خلاص میشویم
  • IR ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    2 6
    که چی!؟؟؟
  • IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    15 2
    مسولین خائن باید محاکمه شوند8786
  • IR ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    20 1
    تعمدی است دارن دستورات ارباب انجام میدهند
  • IR ۲۱:۴۹ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    مردم خیلی وقته فهمیده اند وبه یقین رسیده اند. به احترام حفظ امنیت و خونهای ریخته شده عکس العمل نشان نمی دهند اما از مسئولین مربوطه که هنوز ایمانی برایشان مانده وشجاعت دارند، می خواهیم نفوذی هارا رسوا و موجبات نابودی این افراد را در همه رده ها فراهم کنند.
  • محمدایوب IR ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    بابا به خدا عمدی است برای ناراضی کردن مردم وکشاندن به خیابونه. اگه نیست چندماه نظارت تولید وتوزیع رابدن به سپاه وبسیج. اگه درست نشد. من رو اعدام کنن. مردم عادی هم فهمیدن این کار عمدی است که جون مردم رابه لب برسونن
  • IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۱
    0 0
    ما که هیچ من دلم برای گربه ها میسوزه اونها هم سوء تغذیه گرفتن .تازه دولت تدبیر و امید به هر دام سنگین سهمیه 60 گرم خوراک دام داده ، حیوانات هم از شر این جماعت درامان نیستن.
  • سعید IR ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۹/۰۸/۱۲
    2 0
    آنکس که نداند وبخواهد که بداند جان وتن خود را زجهالت برهاند،،،آنکس که نداند و بخواهد که نداند حیف است چنین جانوری زنده بماند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس