کد خبر 1137264
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۴
درخواست رونالدو از یوونتوس برای جذب دی‌ماریا

ستاره پرتغالی تیم فوتبال یوونتوس تمایل دارد که یک بار دیگر بازی در کنار هم‌تیمی سابق خود در تیم رئال مادرید را تجربه کند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن یک سال بسیار سخت را برای حفظ ستاره‌هایش پیش رو دارد. اگر مدیر ورزشی باشگاه، لئوناردو در کنار تلاشی که برای متقاعد کردن کیلیان امباپه و نیمار به ماندن در پاری‌سن‌ژرمن می‌گذارد (قرارداد هر دوی آنها ماه ژوئن سال 2022 تمام می‌شود) وقت اضافه‌ای داشته باشد، باید آن را به تعیین تکلیف دیگر بازیکنانی که قراردادشان رو به اتمام است اختصاص دهد. مویسه کین، یولیان دراکسلر، خوان برنات و خسه رودریگس و از همه آنها مهمتر ‌آنخل دی‌ماریا جزو این دسته از بازیکنان هستند.

دی‌ماریا ششمین فصل حضورش در پاری‌سن‌ژرمن را تجربه می‌کند و این احتمال وجود دارد که او بخواهد تجربه‌ای متفاوت را در لیگی دیگر کسب کند. به همین دلیل در ایتالیا خیلی‌ها به حالت آماده باش درآمده‌اند تا بازیکنی که سابقه بازی در لالیگا و لیگ برتر را هم دارد، به سرزمین چکمه‌ای ببرند.

بیشتر بخوانید:

پیام تولد جالب رونالدو به مارادونا

در این میان سایت کالچو مرکاتو نوشته که اگر دی‌ماریا یوونتوس را ترک کنند یوونتوس می‌تواند مقصد احتمالی او باشد چرا که کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی این تیم به اطلاع مسئولان باشگاه رسانده که دوست دارد فرصت برای بازی کردن در کنار هم‌تیمی سابقش در رئال مادرید داشته باشد.

بدون شک دلیل اصلی چنین ابراز تمایلی از سوی رونالدو تجربیات خوبی است که از بازی در کنار دی‌ماریا در 4 سال سال منتهی به قهرمانی رئال مادرید در لیگ قهرمانان با هدایت کارلو آنچلوتی داشت.

دی‌ماریا با وجود آنکه در سال ثبت دهمین قهرمانی رئالی‌ها در لیگ قهرمانان بهترین بازیکن فینال شد، سال بعد از آن به منچستریونایتد فروخته شد و پس از سپری کردن یک فصل ناامید کننده در این تیم راهی پاری‌سن‌ژرمن شد. او تا پایان این فصل با پاریسی‌ها قرارداد دارد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس