کد خبر 1136106
تاریخ انتشار: ۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
اسامی سهام بورس با بالاترین و پایین‌ترین رشد قیمت امروز ۹۹/۰۸/۰۷

امروز سهامداران شرکت‌های صنعتی زر ماکارون، قند ثابت خراسان و رادیاتور ایران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس و صنایع غذایی مینو شرق در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار با افت ۱۳هزار و ۸۳۵واحدی، در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۸۸هزار و ۱۹۳واحد به کار خود پایان داد و ۷میلیارد و ۸۹۵میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۰۰میلیارد تومان در ۷۸۹هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز در بازار بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های صنعتی زر ماکارون، قند ثابت خراسان و رادیاتور ایران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های شیشه همدان، گسترش صنایع و خدمات کشاورزی و پالایش نفت تبریز بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله یک میلیارد و ۷۵۴میلیون ورقه به‌ارزش ۱۳هزار و ۳۰۲میلیارد تومان در ۴۲۳هزارنوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۵۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۶هزار و ۱۲۴واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های برق و انرژی پیوند گستر پارس، صنایع غذایی مینو شرق و شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های پالایش نفت لاوان، بانک دی و صنایع بهداشتی ساینا بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس